nee, 6 nog. wil wel elk bloemetje een andere kleur, geen 2 dezelfde.quote:Op zondag 28 november 2010 17:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zoveel hoeft er niet aan die bloemetjes toch?
Kan je niet vragen of ie de binnenkant woensdag ook al kan doen?
Dus toch minder erg dan je dachtquote:Op zondag 28 november 2010 17:49 schreef littledrummergirl het volgende:sinterklaas op stage was cute, die blije smoeltjes en het nerveuze gedoe
Ja, zekerquote:Op zondag 28 november 2010 17:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ooh die ken ik niet.Maar leuk gehad dus?
Ditquote:
4 uur geslapen niet echt dus, maar voel me niet giga brak. Vrij weinig uitgevoerd vandaagquote:Op zondag 28 november 2010 17:49 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hehe, ben niet echt brak geweest eigenlijk.
Zat nog in de ochtend lekker te stuiteren
Jij wél uitgebrakt?
Ik zou het doenquote:Op zondag 28 november 2010 17:50 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, 6 nog. wil wel elk bloemetje een andere kleur, geen 2 dezelfde.
en kan ik wel vragen, mss dat ik dat wel doe.
quote:Op zondag 28 november 2010 17:51 schreef Boudibou het volgende:
Leuke, nieuwe layout. Hij auto. refreshed zelfs voor je
heb je onder een steen geleefd?quote:Op zondag 28 november 2010 17:51 schreef Boudibou het volgende:
Leuke, nieuwe layout. Hij auto. refreshed zelfs voor je
Och het zoveelste mes in mijn rugquote:
Bos!quote:
was stiekem wel heel schattigquote:Op zondag 28 november 2010 17:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dus toch minder erg dan je dacht
4 uur maar? Das wel wat weinig he, voor een zondagquote:Op zondag 28 november 2010 17:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
4 uur geslapen niet echt dus, maar voel me niet giga brak. Vrij weinig uitgevoerd vandaag
Hehe, dat niet. Maar had nog niet de moeite genomen het te veranderen, daar ik haast nooit fok! op de pc.quote:
quote:Op zondag 28 november 2010 17:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och het zoveelste mes in mijn rug
Hier ging ie automatisch overquote:Op zondag 28 november 2010 17:54 schreef Boudibou het volgende:
[..]
4 uur maar? Das wel wat weinig he, voor een zondag![]()
Lekker he, niks doen..
[..]
Hehe, dat niet. Maar had nog niet de moeite genomen het te veranderen, daar ik haast nooit fok! op de pc.
Ik ben wel minder gewend. Normaal werk ik op zondag om 10 uur en vaak heb ik dan ook maar 2 uur slaap gehad en als ik een 'minimeet' heb, dan wil ik nog wel eens op zondagochtend zwemmen na een paar uur brak slapen. Mijn zondagmiddag voer ik nooit veel uit ook danquote:Op zondag 28 november 2010 17:54 schreef Boudibou het volgende:
[..]
4 uur maar? Das wel wat weinig he, voor een zondag![]()
Lekker he, niks doen..
[..]
Hehe, dat niet. Maar had nog niet de moeite genomen het te veranderen, daar ik haast nooit fok! op de pc.
moet je mensen niet de rug toekeren.quote:Op zondag 28 november 2010 17:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[..]
Smakelijkquote:Op zondag 28 november 2010 17:58 schreef dawg het volgende:
pillen slikken als voorgerecht en dan het hoofdgerecht.
adios gente.
Ik heb gelukkig weer een best goede dag, Ben zelfs naar de winkels gegaanquote:
quote:Op zondag 28 november 2010 17:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig weer een best goede dag, Ben zelfs naar de winkels gegaan![]()
Had wel moeite om er toe te zetten, maar heb het mooi gedaan
[..]
Oeh bah, nu voel ik me wel schuldig met mijn vrolijke post van net.quote:Op zondag 28 november 2010 17:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee joh, moet je niet doen!quote:Op zondag 28 november 2010 18:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oeh bah, nu voel ik me wel schuldig met mijn vrolijke post van net.
Sterkte
[..]
* Huppelmuts biedt tiet aan om op uit te huilenquote:
Hehe, ja gewend, maar als het kan, moet je gewoon lekker uitpittenquote:Op zondag 28 november 2010 17:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben wel minder gewend. Normaal werk ik op zondag om 10 uur en vaak heb ik dan ook maar 2 uur slaap gehad en als ik een 'minimeet' heb, dan wil ik nog wel eens op zondagochtend zwemmen na een paar uur brak slapen. Mijn zondagmiddag voer ik nooit veel uit ook dan
Maar idd, dvdtje aan of FOK! net waar ik meer behoefte aan heb
Dat hoeft helemaal niet! Als jij vrolijk bent, lekker van genietenquote:Op zondag 28 november 2010 18:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oeh bah, nu voel ik me wel schuldig met mijn vrolijke post van net.
Sterkte
quote:Op zondag 28 november 2010 18:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts biedt tiet aan om op uit te huilen
Ach, weer met open ogen erin getrapt, I should have known betterquote:
Oh echt wel, kan me alleen niet herinneren wanneer dta voor het laatst wasquote:Op zondag 28 november 2010 18:03 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hehe, ja gewend, maar als het kan, moet je gewoon lekker uitpitten![]()
Heb je geen huiswerk?
Ook 2 boeken gekocht ( Winternacht van Indridason (heb ik al vaker iets van gelezen en vond ik super) en Luchtkussen van Astrid Harrewijn)., terwijl ik eigenlijk moetbeginnen met op mijn centen te lettenquote:
Holaquote:
Ja maar boekenquote:Op zondag 28 november 2010 18:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook 2 boeken gekocht ( Winternacht van Indridason (heb ik al vaker iets van gelezen en vond ik super) en Luchtkussen van Astrid Harrewijn)., terwijl ik eigenlijk moetbeginnen met op mijn centen te letten
Kijken waar de volgende boekenbeurs is. Lekker goedkoopquote:Op zondag 28 november 2010 18:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook 2 boeken gekocht ( Winternacht van Indridason (heb ik al vaker iets van gelezen en vond ik super) en Luchtkussen van Astrid Harrewijn)., terwijl ik eigenlijk moetbeginnen met op mijn centen te letten
En daar doe ik het voorquote:
quote:Op zondag 28 november 2010 18:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach, weer met open ogen erin getrapt, I should have known better
[..]
Die was een paar weken terug hier in de stad. Hoorde ik te laat, maar anderzijds was het toch te druk voor me geweest waarschijnlijk en had me er niet op mijn gemak gevoedl.quote:Op zondag 28 november 2010 18:06 schreef Aterlucis het volgende:
[..]
Kijken waar de volgende boekenbeurs is. Lekker goedkoop
Die zit er nog steeds aanquote:
Mierenhoop idd. Ik voel me er ook nooit echt lekker. Hoewel het bij mij waarschijnlijk komt door ergernis aan moeilijk moeten zoeken en heul veul beschadigde boekenquote:Op zondag 28 november 2010 18:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die was een paar weken terug hier in de stad. Hoorde ik te laat, maar anderzijds was het toch te druk voor me geweest waarschijnlijk en had me er niet op mijn gemak gevoedl.
Aw, das jammerquote:Op zondag 28 november 2010 18:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die was een paar weken terug hier in de stad. Hoorde ik te laat, maar anderzijds was het toch te druk voor me geweest waarschijnlijk en had me er niet op mijn gemak gevoedl.
* Bos81 Geeft Engel een schop onder haar kontquote:Op zondag 28 november 2010 18:06 schreef -Engel- het volgende:
nu nog zin verzamelen om de afwas te doen.....kan niet iemand het voor mij doen?
Dat is idd idealquote:Op zondag 28 november 2010 18:07 schreef Bos81 het volgende:
Maar ik ben lid van de bieb en ben altijd jarig rond de boekenweek, ook ideaal voor een verjaardagscadeau
Ahwquote:Op zondag 28 november 2010 18:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach, weer met open ogen erin getrapt, I should have known better
Onmogelijk. ik moet mn bed nog opmakenquote:Op zondag 28 november 2010 18:06 schreef -Engel- het volgende:
nu nog zin verzamelen om de afwas te doen.....kan niet iemand het voor mij doen?
Fijn zoquote:Op zondag 28 november 2010 18:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die zit er nog steeds aan
Morgen op Orthopedie werken. Ik wil niet![]()
dat maakt me nerveus voor 24 december
Gelukkig kan ik daar niet over meepraten. Wanneer ik kan slapen, doe ik datquote:Op zondag 28 november 2010 18:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh echt wel, kan me alleen niet herinneren wanneer dta voor het laatst wasToch maar eens verandering in brengen als ik op zondag vrij ben
Al afgemaaktDus zo eten en dan film of Lost kijken denk ik
Dit vind ik een bijzonder goed voornemenquote:Op zondag 28 november 2010 18:10 schreef Yuki het volgende:
Ik draai vanavond alleen nog een was. En die zal ik ook maar ophangen dan.
Maar verder weiger ik andere dingen te doen dan relaxen en slapen
Mijn persoonlijk begeleider (ik woon begeleid) was er wel heen geweest en die vertelde al dat het er erg druk was.quote:Op zondag 28 november 2010 18:08 schreef Aterlucis het volgende:
[..]
Aw, das jammerEn het is idd altijd te druk...nooit een keer rustig genoeg dat je alle boeken kan (en wil) bekijken
Nee, ik moet in het CWZ zijn om te laten kijken en werk in het Radboudquote:Op zondag 28 november 2010 18:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fijn zo
Leuk toch, kan je kennismaken met de dokters
Woei!!quote:
Was het inderdaad. Ben in Eindhoven naar de boekenbeurs geweest, en was gewoon te druk om echt leuk te zijnquote:Op zondag 28 november 2010 18:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn persoonlijk begeleider (ik woon begeleid) was er wel heen geweest en die vertelde al dat het er erg druk was.
Ohquote:Op zondag 28 november 2010 18:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik moet in het CWZ zijn om te laten kijken en werk in het Radboud
Maar Radboud had me een te lange wachttijd
Dan hebben we het over dezelfde boekenbeursquote:Op zondag 28 november 2010 18:13 schreef Aterlucis het volgende:
[..]
Was het inderdaad. Ben in Eindhoven naar de boekenbeurs geweest, en was gewoon te druk om echt leuk te zijn![]()
Geef mij maar een grote bieb
quote:Op zondag 28 november 2010 18:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik moet bij Radboud altijd denken aan Ratbout van de Speurneuzen
Ik merk dat die grafisch redelijk wat trekt aan mn pcquote:Op zondag 28 november 2010 18:14 schreef Boudibou het volgende:
Nieuwe lay out nu al zat. Trage shiiiit
Ok danquote:Op zondag 28 november 2010 18:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan hebben we het over dezelfde boekenbeurs
Tip: kijk NIET The Last House on the Left.quote:
Wil jij ineens ook les zekerquote:
Helaas niet, zal blij zijn als Sinterklaas voorbij is.quote:
Vanwaar dequote:
quote:Op zondag 28 november 2010 18:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tip: kijk NIET The Last House on the Left.
Wat een schijtfilm zeg
The Reaping is wel leuk
Ja, kloptquote:Op zondag 28 november 2010 18:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]Daar was ook een boek van van Disney.. die heb ik vroeger zo vaak gelezen
Nee. Ze balden. Groot verschilquote:Op zondag 28 november 2010 18:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Correct me if I'm wrong:
RZ en LDG waren een soort van bijna stelletje?
O, dat kan. Maar had het over mijn mobiel.quote:Op zondag 28 november 2010 18:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik merk dat die grafisch redelijk wat trekt aan mn pc
Oei, die lijkt idd leukquote:Op zondag 28 november 2010 18:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tip: kijk NIET The Last House on the Left.
Wat een schijtfilm zeg
The Reaping is wel leuk
Jij houdt er echt niet van om dingen alleen te ondernemen he? En dat terwijl zoiets als een dansles de plek is om nieuwe mensjes te leren kennen.quote:Op zondag 28 november 2010 18:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vanwaar de?
En je weet dat ik al langer weer wil gaan dansen, ik heb alleen geen zin om zonder partner naar de dansschool te gaan.
Is LDG ook de reden dat RZ nu zo depri is als wat?quote:Op zondag 28 november 2010 18:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee. Ze balden. Groot verschil
The last house on the left tochquote:
Iets met ervaring dat je altijd buiten de groep valt.quote:Op zondag 28 november 2010 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij houdt er echt niet van om dingen alleen te ondernemen he? En dat terwijl zoiets als een dansles de plek is om nieuwe mensjes te leren kennen.
We hebben 'm uitgezet, vlak na de verkrachtingquote:Op zondag 28 november 2010 18:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
The last house on the left toch
Iets met vooral jezelf buiten sluiten dan blijf je wel buiten de groep vallenquote:Op zondag 28 november 2010 18:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Iets met ervaring dat je altijd buiten de groep valt.
Grapjequote:Op zondag 28 november 2010 18:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vanwaar de?
En je weet dat ik al langer weer wil gaan dansen, ik heb alleen geen zin om zonder partner naar de dansschool te gaan.
Ik weet niet in welke tijd jij leeft, maar het is morgen oud en nieuw hoor.quote:
Ja idd. Hoe kan je nu ooit in een geheel nieuwe groep buiten de groep vallen?quote:Op zondag 28 november 2010 18:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iets met vooral jezelf buiten sluiten dan blijf je wel buiten de groep vallen
Stijldansen kan je alleen maar met z'n 2en ondernemen, bij volwassenen tenminste.quote:Op zondag 28 november 2010 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij houdt er echt niet van om dingen alleen te ondernemen he? En dat terwijl zoiets als een dansles de plek is om nieuwe mensjes te leren kennen.
Ja. Dat is precies hoe het zit.quote:Op zondag 28 november 2010 18:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iets met vooral jezelf buiten sluiten dan blijf je wel buiten de groep vallen
Het zijn geen negertsquote:Op zondag 28 november 2010 18:19 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik weet niet in welke tijd jij leeft, maar het is morgen oud en nieuw hoor.De bejaarde man met negers als aanhangselen keren komend jaar weer terug.
Probablyquote:Op zondag 28 november 2010 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
andere formulering, LDG is geen reden
Ook dat. Als je zonder partner aankomt, moet je altijd wisselen van partner. Ik vind het fijner om het met 1 vaste partner te lerenquote:Op zondag 28 november 2010 18:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Stijldansen kan je alleen maar met z'n 2en ondernemen, bij volwassenen tenminste.
Ik heb een keer dansles gevolgd hier in Enschede en daar werd je gewoon gepaard met iemandquote:Op zondag 28 november 2010 18:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Stijldansen kan je alleen maar met z'n 2en ondernemen, bij volwassenen tenminste.
Nee. Maar als zij weigert om dingen te ondernemen zal ze er nooit tussen komen hequote:Op zondag 28 november 2010 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja idd. Hoe kan je nu ooit in een geheel nieuwe groep buiten de groep vallen?Dan doe je zelf iets fout, lijkt me...
Ja.. ik dacht eerst (toen k nog minimandy was) ook dat je Radboud als Ratbout schreefquote:
Meestal is het nieuw zijn in groepen die al langer bestaan. En daar ben ik niet zo goed in.quote:Op zondag 28 november 2010 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja idd. Hoe kan je nu ooit in een geheel nieuwe groep buiten de groep vallen?Dan doe je zelf iets fout, lijkt me...
Ja maar dan mis je alle wraakacties!quote:Op zondag 28 november 2010 18:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
We hebben 'm uitgezet, vlak na de verkrachting
quote:Op zondag 28 november 2010 18:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ook dat. Als je zonder partner aankomt, moet je altijd wisselen van partner. Ik vind het fijner om het met 1 vaste partner te leren
Waar wij dansen moet je met een partner komen, de school kan je wel iemand matchen misschien, maar dat moet je ruim van te voren aangeven. Dan krijg je waarschijnlijk iemand die jou assisteerd en dus voornamelijk tijd besteed aan zijn eigen partner.quote:Op zondag 28 november 2010 18:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een keer dansles gevolgd hier in Enschede en daar werd je gewoon gepaard met iemand
En ja dat klinkt fout, maar zo bedoel ik het niet.
Waar haal je al die aannames over mij eigenlijk vandaan?quote:Op zondag 28 november 2010 18:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee. Maar als zij weigert om dingen te ondernemen zal ze er nooit tussen komen he
quote:Op zondag 28 november 2010 18:21 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Mensen die geen chocola kunnen eten en zichzelf onderkliederen?
Bij de dansschool in mijn oude woonplaats hadden ze een lijst van mensen die wel wilden maar geen partner hadden.quote:Op zondag 28 november 2010 18:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Had ze toen ook al een mooie bipsquote:Op zondag 28 november 2010 18:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja.. ik dacht eerst (toen k nog minimandy was) ook dat je Radboud als Ratbout schreef
Dat zuigt.quote:Op zondag 28 november 2010 18:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
Waar wij dansen moet je met een partner komen, de school kan je wel iemand matchen misschien, maar dat moet je ruim van te voren aangeven. Dan krijg je waarschijnlijk iemand die jou assisteerd en dus voornamelijk tijd besteed aan zijn eigen partner.
quote:Op zondag 28 november 2010 18:22 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Had ze toen ook al een mooie bips
Uit je posts.quote:Op zondag 28 november 2010 18:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Waar haal je al die aannames over mij eigenlijk vandaan?
Oh, maar ik mag toch met jou mee, dan is er geen probleemquote:Op zondag 28 november 2010 18:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
Waar wij dansen moet je met een partner komen, de school kan je wel iemand matchen misschien, maar dat moet je ruim van te voren aangeven. Dan krijg je waarschijnlijk iemand die jou assisteerd en dus voornamelijk tijd besteed aan zijn eigen partner.
Dan heb je het mis. Ik onderneem wel dingen, vind het alleen moeilijk.quote:
Ze zeggen dan: "we zijn geen match makers" en terecht vind ik. Want het zijn of stelletjes, of serieuze teams die lessen eigenlijk. Je staat namelijk wel heel intiem te zijn, een liefdes partner moet daar ook tegen kunnen als je niet met je eigen vriend(in) danst.quote:Op zondag 28 november 2010 18:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij de dansschool in mijn oude woonplaats hadden ze een lijst van mensen die wel wilden maar geen partner hadden.
Als jij dan belde en/of langsging dan ging je ook op de lijst en ging de dansschool kijken of ze iemand konden vinden voor je.
Echt? Dansen is toch geen synoniem voor relatiequote:Op zondag 28 november 2010 18:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze zeggen dan: "we zijn geen match makers" en terecht vind ik. Want het zijn of stelletjes, of serieuze teams die lessen eigenlijk. Je staat namelijk wel heel intiem te zijn, een liefdes partner moet daar ook tegen kunnen als je niet met je eigen vriend(in) danst.
Ik heb genoeg relaties daarop kapot zien lopen.
Wat zegt mata dan?quote:Op zondag 28 november 2010 18:24 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Nog steeds niet?![]()
Geloof ik niet. Mata beweert anders.
Heul welquote:Op zondag 28 november 2010 18:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt? Dansen is toch geen synoniem voor relatie
Ok.quote:Op zondag 28 november 2010 18:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan heb je het mis. Ik onderneem wel dingen, vind het alleen moeilijk.
Wat daaraan ten grondslag ligt, gaat fok geen reet aan
Hmm.. en dan zien de meesten mannen bij (profesioneel) stijldansen al niet hetero uit...quote:Op zondag 28 november 2010 18:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze zeggen dan: "we zijn geen match makers" en terecht vind ik. Want het zijn of stelletjes, of serieuze teams die lessen eigenlijk. Je staat namelijk wel heel intiem te zijn, een liefdes partner moet daar ook tegen kunnen als je niet met je eigen vriend(in) danst.
Heb je wel eens écht gedanst? De meesten dansen in het begin namelijk met een olifant er tussenquote:Op zondag 28 november 2010 18:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt? Dansen is toch geen synoniem voor relatie
Daar wilde de dansschool gewoon geld verdienen denk ikquote:Op zondag 28 november 2010 18:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat komt door de kleding, voornamelijk bij ballroom is dat zo, bij latin is het al een stuk minder.quote:Op zondag 28 november 2010 18:26 schreef Aterlucis het volgende:
[..]
Hmm.. en dan zien de meesten mannen bij (profesioneel) stijldansen al neit hetero uit...
Tegen elkaar aan dansen is veel fijner sowieso. Ook al is je partner niet iemand waarmee je zou willen zoenenquote:Op zondag 28 november 2010 18:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb je wel eens écht gedanst? De meesten dansen in het begin namelijk met een olifant er tussenAls je het goed doet, kan je elkaar eigenlijk niet recht aan kijken, omdat je dan zo ongeveer op elkaars mond zit
Ja, dat weet ikquote:Op zondag 28 november 2010 18:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb je wel eens écht gedanst? De meesten dansen in het begin namelijk met een olifant er tussenAls je het goed doet, kan je elkaar eigenlijk niet recht aan kijken, omdat je dan zo ongeveer op elkaars mond zit
oe shake that ass dansen (_(_) (_|_) (_)_)quote:Op zondag 28 november 2010 18:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat komt door de kleding, voornamelijk bij ballroom is dat zo, bij latin is het al een stuk minder.
Dat klopt. Mannen die goed latin kunnen dansen...quote:Op zondag 28 november 2010 18:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat komt door de kleding, voornamelijk bij ballroom is dat zo, bij latin is het al een stuk minder.
Vind ik juist andersom. Ballroom is gewoonquote:Op zondag 28 november 2010 18:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat dus, overigens is enige spannig wel goed voor de kwaliteit van t dansenquote:Op zondag 28 november 2010 18:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tegen elkaar aan dansen is veel fijner sowieso. Ook al is je partner niet iemand waarmee je zou willen zoenen
Dat je naiiissss bent..quote:Op zondag 28 november 2010 18:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wat zegt mata dan?
Mata moet zn lenzen eens laten nakijken
Hahahaquote:Op zondag 28 november 2010 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
oe shake that ass dansen (_(_) (_|_) (_)_)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |