What's upquote:Op zondag 28 november 2010 17:44 schreef missbehavin het volgende:
Godverdegodver ik word niet goed.
Que pasa?quote:Op zondag 28 november 2010 17:44 schreef missbehavin het volgende:
vrijwel genezenquote:Op zondag 28 november 2010 17:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hola dawgieboy.. Hoe is het met je schaafwond?
Haai poepjequote:Op zondag 28 november 2010 17:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klinkt goedWat voor laarsjes?
[..]
BOU
gecondoleerd, wanneer is de begrafenis?quote:
Uiteraardquote:Op zondag 28 november 2010 17:45 schreef dawg het volgende:
[..]
alle fokkers flink door de mangel gehaald?
Thx.quote:Op zondag 28 november 2010 17:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd dan
En natuurlijk vindt hij het leuk!
en dan klaar?quote:
quote:Op zondag 28 november 2010 17:44 schreef missbehavin het volgende:
weet niet. eerlijk gezegd denk ik dat ie woensdag alleen de kleine bloemetjes nog doet en dan in januari de binnenkant. maar hoop eigenlijk dat ie woensdag het afmaakt, begin het lichtelijk beu te worden, jeuk en smeren enzo.quote:
Hehe, ben niet echt brak geweest eigenlijkquote:
ik hoop het voor jequote:Op zondag 28 november 2010 17:47 schreef dawg het volgende:
[..]
weet niet. eerlijk gezegd denk ik dat ie woensdag alleen de kleine bloemetjes nog doet en dan in januari de binnenkant. maar hoop eigenlijk dat ie woensdag het afmaakt, begin het lichtelijk beu te worden, jeuk en smeren enzo.
Zoveel hoeft er niet aan die bloemetjes toch?quote:Op zondag 28 november 2010 17:47 schreef dawg het volgende:
[..]
weet niet. eerlijk gezegd denk ik dat ie woensdag alleen de kleine bloemetjes nog doet en dan in januari de binnenkant. maar hoop eigenlijk dat ie woensdag het afmaakt, begin het lichtelijk beu te worden, jeuk en smeren enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |