ja.. Maar toch!quote:Op zondag 28 november 2010 17:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, ik had allang een horloge nodig en we waren nu samen aan het winkelen. Omdat het niet zo goedkoop was, stond hij erop om dit voor kerst te kopen. Al zou het me niet verbazen als hij met kerst nog een kleinigheidje koopt.
Sliep pas 7 uur, 11 uur wakker, 12 uur kon ik mn lichaam de douche onderslepenquote:
Hap hap hap, heb je honger ofzo?quote:Op zondag 28 november 2010 17:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tis ook niet waar.... PeuRac is gewoon jaloers omdat je die van hem alleen ziet als ie een strakke broek aanheeft
Ze zei: "Ik ben overtijd"... maar hij begreep dat kennelijk verkeerd...quote:Op zondag 28 november 2010 17:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja.. Maar toch!je had best nog een maand zonder horloge gekund
Same here. Maar dan eerder douchenquote:Op zondag 28 november 2010 17:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sliep pas 7 uur, 11 uur wakker, 12 uur kon ik mn lichaam de douche onderslepen
Oh en Hoi Bosen Yuki
Ja heel erg... zo maar eens wat eten halenquote:Op zondag 28 november 2010 17:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hap hap hap, heb je honger ofzo?
Nee, we zagen het nu.quote:Op zondag 28 november 2010 17:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja.. Maar toch!je had best nog een maand zonder horloge gekund
vroegerquote:Op zondag 28 november 2010 17:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sliep pas 7 uur, 11 uur wakker, 12 uur kon ik mn lichaam de douche onderslepen
Oh en Hoi Bosen Yuki
Hij zegt van niet, maar hij kan het waarschijnlijk toch niet laten. Maar goed, we zullen zien. Hij mag niet eens meer iets geven. Dit is meer dan genoeg.quote:Op zondag 28 november 2010 17:38 schreef dawg het volgende:
[..]
oh dan krijg je met kerst ook nog wel iets. denk ik.
quote:Op zondag 28 november 2010 17:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ze zei: "Ik ben overtijd"... maar hij begreep dat kennelijk verkeerd...
alle liefde die je al krijgtquote:Op zondag 28 november 2010 17:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hij zegt van niet, maar hij kan het waarschijnlijk toch niet laten. Maar goed, we zullen zien. Hij mag niet eens meer iets geven. Dit is meer dan genoeg.
inpakken en wegleggen tot kerst.. Dat moet ik ook met mn SCquote:
Ik kan het op zondag wel hebben, maar dan moet ik de rest van de week wel redelijk slapen. Alleen slaap al de hele week brakjesquote:Op zondag 28 november 2010 17:41 schreef dawg het volgende:
[..]
vroegertoen ik 18 was kon ik dat wel hebben. als ik dat nu zou doen.. toch maar niet meer.
hola yuki
und evilmeisje
dawgiequote:Op zondag 28 november 2010 17:41 schreef dawg het volgende:
[..]
vroegertoen ik 18 was kon ik dat wel hebben. als ik dat nu zou doen.. toch maar niet meer.
hola yuki
und evilmeisje
Klinkt goedquote:Op zondag 28 november 2010 17:42 schreef Memento-Mori het volgende:
Heb handschoenen, warme laarsjes en 2 paar kousen gekocht jeeej oh en n paar warme skisokken
BOUquote:
ik gekleurde kerstlampjes.. Mijn huis word een kermisquote:Op zondag 28 november 2010 17:42 schreef Memento-Mori het volgende:
Heb handschoenen, warme laarsjes en 2 paar kousen gekocht jeeej oh en n paar warme skisokken
+1.quote:Op zondag 28 november 2010 17:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kan het op zondag wel hebben, maar dan moet ik de rest van de week wel redelijk slapen. Alleen slaap al de hele week brakjes
Ik ben op zondag niet anders gewend dan brak van vermoeidheid te zijn
Ook dat.quote:
Alvast gefeliciteerd danquote:Op zondag 28 november 2010 17:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ook dat.
Maar hij is morgen jarig dus heb vandaag een cadeautje gehaald. Nu maar hopen dat hij het leuk vindt.
What's upquote:Op zondag 28 november 2010 17:44 schreef missbehavin het volgende:
Godverdegodver ik word niet goed.
Que pasa?quote:Op zondag 28 november 2010 17:44 schreef missbehavin het volgende:
vrijwel genezenquote:Op zondag 28 november 2010 17:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hola dawgieboy.. Hoe is het met je schaafwond?
Haai poepjequote:Op zondag 28 november 2010 17:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klinkt goedWat voor laarsjes?
[..]
BOU
gecondoleerd, wanneer is de begrafenis?quote:
Uiteraardquote:Op zondag 28 november 2010 17:45 schreef dawg het volgende:
[..]
alle fokkers flink door de mangel gehaald?
Thx.quote:Op zondag 28 november 2010 17:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd dan
En natuurlijk vindt hij het leuk!
en dan klaar?quote:
quote:Op zondag 28 november 2010 17:44 schreef missbehavin het volgende:
weet niet. eerlijk gezegd denk ik dat ie woensdag alleen de kleine bloemetjes nog doet en dan in januari de binnenkant. maar hoop eigenlijk dat ie woensdag het afmaakt, begin het lichtelijk beu te worden, jeuk en smeren enzo.quote:
Hehe, ben niet echt brak geweest eigenlijkquote:
ik hoop het voor jequote:Op zondag 28 november 2010 17:47 schreef dawg het volgende:
[..]
weet niet. eerlijk gezegd denk ik dat ie woensdag alleen de kleine bloemetjes nog doet en dan in januari de binnenkant. maar hoop eigenlijk dat ie woensdag het afmaakt, begin het lichtelijk beu te worden, jeuk en smeren enzo.
Zoveel hoeft er niet aan die bloemetjes toch?quote:Op zondag 28 november 2010 17:47 schreef dawg het volgende:
[..]
weet niet. eerlijk gezegd denk ik dat ie woensdag alleen de kleine bloemetjes nog doet en dan in januari de binnenkant. maar hoop eigenlijk dat ie woensdag het afmaakt, begin het lichtelijk beu te worden, jeuk en smeren enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |