nee, 6 nog. wil wel elk bloemetje een andere kleur, geen 2 dezelfde.quote:Op zondag 28 november 2010 17:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zoveel hoeft er niet aan die bloemetjes toch?
Kan je niet vragen of ie de binnenkant woensdag ook al kan doen?
Dus toch minder erg dan je dachtquote:Op zondag 28 november 2010 17:49 schreef littledrummergirl het volgende:sinterklaas op stage was cute, die blije smoeltjes en het nerveuze gedoe
Ja, zekerquote:Op zondag 28 november 2010 17:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ooh die ken ik niet.Maar leuk gehad dus?
Ditquote:
4 uur geslapen niet echt dus, maar voel me niet giga brak. Vrij weinig uitgevoerd vandaagquote:Op zondag 28 november 2010 17:49 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hehe, ben niet echt brak geweest eigenlijk.
Zat nog in de ochtend lekker te stuiteren
Jij wél uitgebrakt?
Ik zou het doenquote:Op zondag 28 november 2010 17:50 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, 6 nog. wil wel elk bloemetje een andere kleur, geen 2 dezelfde.
en kan ik wel vragen, mss dat ik dat wel doe.
quote:Op zondag 28 november 2010 17:51 schreef Boudibou het volgende:
Leuke, nieuwe layout. Hij auto. refreshed zelfs voor je
heb je onder een steen geleefd?quote:Op zondag 28 november 2010 17:51 schreef Boudibou het volgende:
Leuke, nieuwe layout. Hij auto. refreshed zelfs voor je
Och het zoveelste mes in mijn rugquote:
Bos!quote:
was stiekem wel heel schattigquote:Op zondag 28 november 2010 17:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dus toch minder erg dan je dacht
4 uur maar? Das wel wat weinig he, voor een zondagquote:Op zondag 28 november 2010 17:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
4 uur geslapen niet echt dus, maar voel me niet giga brak. Vrij weinig uitgevoerd vandaag
Hehe, dat niet. Maar had nog niet de moeite genomen het te veranderen, daar ik haast nooit fok! op de pc.quote:
quote:Op zondag 28 november 2010 17:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och het zoveelste mes in mijn rug
Hier ging ie automatisch overquote:Op zondag 28 november 2010 17:54 schreef Boudibou het volgende:
[..]
4 uur maar? Das wel wat weinig he, voor een zondag![]()
Lekker he, niks doen..
[..]
Hehe, dat niet. Maar had nog niet de moeite genomen het te veranderen, daar ik haast nooit fok! op de pc.
Ik ben wel minder gewend. Normaal werk ik op zondag om 10 uur en vaak heb ik dan ook maar 2 uur slaap gehad en als ik een 'minimeet' heb, dan wil ik nog wel eens op zondagochtend zwemmen na een paar uur brak slapen. Mijn zondagmiddag voer ik nooit veel uit ook danquote:Op zondag 28 november 2010 17:54 schreef Boudibou het volgende:
[..]
4 uur maar? Das wel wat weinig he, voor een zondag![]()
Lekker he, niks doen..
[..]
Hehe, dat niet. Maar had nog niet de moeite genomen het te veranderen, daar ik haast nooit fok! op de pc.
moet je mensen niet de rug toekeren.quote:Op zondag 28 november 2010 17:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[..]
Smakelijkquote:Op zondag 28 november 2010 17:58 schreef dawg het volgende:
pillen slikken als voorgerecht en dan het hoofdgerecht.
adios gente.
Ik heb gelukkig weer een best goede dag, Ben zelfs naar de winkels gegaanquote:
quote:Op zondag 28 november 2010 17:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig weer een best goede dag, Ben zelfs naar de winkels gegaan![]()
Had wel moeite om er toe te zetten, maar heb het mooi gedaan
quote:Op zondag 28 november 2010 17:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig weer een best goede dag, Ben zelfs naar de winkels gegaan![]()
Had wel moeite om er toe te zetten, maar heb het mooi gedaan
Oeh bah, nu voel ik me wel schuldig met mijn vrolijke post van net.quote:Op zondag 28 november 2010 17:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee joh, moet je niet doen!quote:Op zondag 28 november 2010 18:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oeh bah, nu voel ik me wel schuldig met mijn vrolijke post van net.
Sterkte
[..]
* Huppelmuts biedt tiet aan om op uit te huilenquote:
Hehe, ja gewend, maar als het kan, moet je gewoon lekker uitpittenquote:Op zondag 28 november 2010 17:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben wel minder gewend. Normaal werk ik op zondag om 10 uur en vaak heb ik dan ook maar 2 uur slaap gehad en als ik een 'minimeet' heb, dan wil ik nog wel eens op zondagochtend zwemmen na een paar uur brak slapen. Mijn zondagmiddag voer ik nooit veel uit ook dan
Maar idd, dvdtje aan of FOK! net waar ik meer behoefte aan heb
Dat hoeft helemaal niet! Als jij vrolijk bent, lekker van genietenquote:Op zondag 28 november 2010 18:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oeh bah, nu voel ik me wel schuldig met mijn vrolijke post van net.
Sterkte
quote:Op zondag 28 november 2010 18:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts biedt tiet aan om op uit te huilen
Ach, weer met open ogen erin getrapt, I should have known betterquote:
Oh echt wel, kan me alleen niet herinneren wanneer dta voor het laatst wasquote:Op zondag 28 november 2010 18:03 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hehe, ja gewend, maar als het kan, moet je gewoon lekker uitpitten![]()
Heb je geen huiswerk?
Ook 2 boeken gekocht ( Winternacht van Indridason (heb ik al vaker iets van gelezen en vond ik super) en Luchtkussen van Astrid Harrewijn)., terwijl ik eigenlijk moetbeginnen met op mijn centen te lettenquote:
Holaquote:
Ja maar boekenquote:Op zondag 28 november 2010 18:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook 2 boeken gekocht ( Winternacht van Indridason (heb ik al vaker iets van gelezen en vond ik super) en Luchtkussen van Astrid Harrewijn)., terwijl ik eigenlijk moetbeginnen met op mijn centen te letten
Kijken waar de volgende boekenbeurs is. Lekker goedkoopquote:Op zondag 28 november 2010 18:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook 2 boeken gekocht ( Winternacht van Indridason (heb ik al vaker iets van gelezen en vond ik super) en Luchtkussen van Astrid Harrewijn)., terwijl ik eigenlijk moetbeginnen met op mijn centen te letten
En daar doe ik het voorquote:
quote:Op zondag 28 november 2010 18:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach, weer met open ogen erin getrapt, I should have known better
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |