quote:Op zondag 28 november 2010 17:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig weer een best goede dag, Ben zelfs naar de winkels gegaan![]()
Had wel moeite om er toe te zetten, maar heb het mooi gedaan
Die was een paar weken terug hier in de stad. Hoorde ik te laat, maar anderzijds was het toch te druk voor me geweest waarschijnlijk en had me er niet op mijn gemak gevoedl.quote:Op zondag 28 november 2010 18:06 schreef Aterlucis het volgende:
[..]
Kijken waar de volgende boekenbeurs is. Lekker goedkoop
Die zit er nog steeds aanquote:
Mierenhoop idd. Ik voel me er ook nooit echt lekker. Hoewel het bij mij waarschijnlijk komt door ergernis aan moeilijk moeten zoeken en heul veul beschadigde boekenquote:Op zondag 28 november 2010 18:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die was een paar weken terug hier in de stad. Hoorde ik te laat, maar anderzijds was het toch te druk voor me geweest waarschijnlijk en had me er niet op mijn gemak gevoedl.
Aw, das jammerquote:Op zondag 28 november 2010 18:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die was een paar weken terug hier in de stad. Hoorde ik te laat, maar anderzijds was het toch te druk voor me geweest waarschijnlijk en had me er niet op mijn gemak gevoedl.
* Bos81 Geeft Engel een schop onder haar kontquote:Op zondag 28 november 2010 18:06 schreef -Engel- het volgende:
nu nog zin verzamelen om de afwas te doen.....kan niet iemand het voor mij doen?
Dat is idd idealquote:Op zondag 28 november 2010 18:07 schreef Bos81 het volgende:
Maar ik ben lid van de bieb en ben altijd jarig rond de boekenweek, ook ideaal voor een verjaardagscadeau
Ahwquote:Op zondag 28 november 2010 18:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach, weer met open ogen erin getrapt, I should have known better
Onmogelijk. ik moet mn bed nog opmakenquote:Op zondag 28 november 2010 18:06 schreef -Engel- het volgende:
nu nog zin verzamelen om de afwas te doen.....kan niet iemand het voor mij doen?
Fijn zoquote:Op zondag 28 november 2010 18:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die zit er nog steeds aan
Morgen op Orthopedie werken. Ik wil niet![]()
dat maakt me nerveus voor 24 december
Gelukkig kan ik daar niet over meepraten. Wanneer ik kan slapen, doe ik datquote:Op zondag 28 november 2010 18:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh echt wel, kan me alleen niet herinneren wanneer dta voor het laatst wasToch maar eens verandering in brengen als ik op zondag vrij ben
Al afgemaaktDus zo eten en dan film of Lost kijken denk ik
Dit vind ik een bijzonder goed voornemenquote:Op zondag 28 november 2010 18:10 schreef Yuki het volgende:
Ik draai vanavond alleen nog een was. En die zal ik ook maar ophangen dan.
Maar verder weiger ik andere dingen te doen dan relaxen en slapen
Mijn persoonlijk begeleider (ik woon begeleid) was er wel heen geweest en die vertelde al dat het er erg druk was.quote:Op zondag 28 november 2010 18:08 schreef Aterlucis het volgende:
[..]
Aw, das jammerEn het is idd altijd te druk...nooit een keer rustig genoeg dat je alle boeken kan (en wil) bekijken
Nee, ik moet in het CWZ zijn om te laten kijken en werk in het Radboudquote:Op zondag 28 november 2010 18:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fijn zo
Leuk toch, kan je kennismaken met de dokters
Woei!!quote:
Was het inderdaad. Ben in Eindhoven naar de boekenbeurs geweest, en was gewoon te druk om echt leuk te zijnquote:Op zondag 28 november 2010 18:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn persoonlijk begeleider (ik woon begeleid) was er wel heen geweest en die vertelde al dat het er erg druk was.
Ohquote:Op zondag 28 november 2010 18:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik moet in het CWZ zijn om te laten kijken en werk in het Radboud
Maar Radboud had me een te lange wachttijd
Dan hebben we het over dezelfde boekenbeursquote:Op zondag 28 november 2010 18:13 schreef Aterlucis het volgende:
[..]
Was het inderdaad. Ben in Eindhoven naar de boekenbeurs geweest, en was gewoon te druk om echt leuk te zijn![]()
Geef mij maar een grote bieb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |