quote:Op zondag 28 november 2010 18:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik moet bij Radboud altijd denken aan Ratbout van de Speurneuzen
Ik merk dat die grafisch redelijk wat trekt aan mn pcquote:Op zondag 28 november 2010 18:14 schreef Boudibou het volgende:
Nieuwe lay out nu al zat. Trage shiiiit
Ok danquote:Op zondag 28 november 2010 18:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan hebben we het over dezelfde boekenbeurs
Tip: kijk NIET The Last House on the Left.quote:
Wil jij ineens ook les zekerquote:
Helaas niet, zal blij zijn als Sinterklaas voorbij is.quote:
Vanwaar dequote:
quote:Op zondag 28 november 2010 18:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tip: kijk NIET The Last House on the Left.
Wat een schijtfilm zeg
The Reaping is wel leuk
Ja, kloptquote:Op zondag 28 november 2010 18:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]Daar was ook een boek van van Disney.. die heb ik vroeger zo vaak gelezen
Nee. Ze balden. Groot verschilquote:Op zondag 28 november 2010 18:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Correct me if I'm wrong:
RZ en LDG waren een soort van bijna stelletje?
O, dat kan. Maar had het over mijn mobiel.quote:Op zondag 28 november 2010 18:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik merk dat die grafisch redelijk wat trekt aan mn pc
Oei, die lijkt idd leukquote:Op zondag 28 november 2010 18:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tip: kijk NIET The Last House on the Left.
Wat een schijtfilm zeg
The Reaping is wel leuk
Jij houdt er echt niet van om dingen alleen te ondernemen he? En dat terwijl zoiets als een dansles de plek is om nieuwe mensjes te leren kennen.quote:Op zondag 28 november 2010 18:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vanwaar de?
En je weet dat ik al langer weer wil gaan dansen, ik heb alleen geen zin om zonder partner naar de dansschool te gaan.
Is LDG ook de reden dat RZ nu zo depri is als wat?quote:Op zondag 28 november 2010 18:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee. Ze balden. Groot verschil
The last house on the left tochquote:
Iets met ervaring dat je altijd buiten de groep valt.quote:Op zondag 28 november 2010 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij houdt er echt niet van om dingen alleen te ondernemen he? En dat terwijl zoiets als een dansles de plek is om nieuwe mensjes te leren kennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |