Moet er niet aan denken. Mij te klapveequote:Op zaterdag 27 november 2010 21:44 schreef PatriQue89 het volgende:
lutte, ik ben 2 x bij ik hou van holland geweest
Echt?! Gaaaaaf! Jij bent echt drum bezig met tv hè?quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:44 schreef PatriQue89 het volgende:
lutte, ik ben 2 x bij ik hou van holland geweest
ik drum er op los!quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Echt?! Gaaaaaf! Jij bent echt drum bezig met tv hè?
Moeeeeh.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken. Mij te klapvee.
Is het ook!quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
I get it..
maar, ja.. ik vind het leuk!
*geen commentaar*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
*geen commentaar*OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tell me :p
Ik kan nu dus niet meer op de naam komen... Zo even aan Ron vragen. Maar we waren daar met zo'n jeugdgroep naar toe.quote:
En hordes kinderen die misbruikt worden en een paus die tegen comdooms is.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:52 schreef Desunoto het volgende:
Ik haat God-is-tof-shows. Mensen die prediken dat God van iedereen houdt terwijl er mensen kanker krijgen en zo.
Ik krijg altijd de kriebels van de David Maasbachs of die shows op family 7quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:52 schreef Desunoto het volgende:
Ik haat God-is-tof-shows. Mensen die prediken dat God van iedereen houdt terwijl er mensen kanker krijgen en zo.
Bah. Kutwereld.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:53 schreef JJH het volgende:
[..]
En hordes kinderen die misbruikt worden en een paus die tegen comdooms is.
Ik kijk het ook nooit.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik krijg altijd de kriebels van de David Maasbachs of die shows op family 7
Als ik dat zie, zie ik niets meer dan een stel gekken verzameld uit inrichtingen uit het hele land die een dagje samen mogen komen om al hun hersenspinsels met elkaar te mogen delen. Hebben ze dat ook weer gehad, zeg maar.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik krijg altijd de kriebels van de David Maasbachs of die shows op family 7
Tot ziens!quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:55 schreef JJH het volgende:
Mensjes, ik ga er vandoor.
Tot morgen of maandag maar weer.
Tot morgen Hansquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:55 schreef JJH het volgende:
Doeidoei!quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:55 schreef JJH het volgende:
Als in: IHVH is weer begonnen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:57 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Als in: "hij is weg, nu kunnen we!"?
Vroeger he. Toen had men ergens zo'n straf dat je op een scherpe paal moet blijven zitten...quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:02 schreef iBenny het volgende:
Kampioen paalzitten... dan heb je écht niks te doen
Wat heb je gedaan dan?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:03 schreef DeZwabber het volgende:
omg het is tien uur en ik ben nu al gesloopt
OI HOI VOI nefehfwfwjquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wat staat er op uw shirt meneer Tjoeng?
ik moest vanochtend om 7 uur uit m'n bed, een vriendin helpen met verhuizen, heb een koelkast, wasmachine, vaatwasser e.d. twee verdiepingen naar beneden gesjouwd en weer twee verdiepingen omhoog en een piano er bijquote:
Byeee!quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:06 schreef Koen66 het volgende:
Ik zie sommigen van jullie vanavond later nog wel hier
Anderen
Okay.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:06 schreef PatriQue89 het volgende:
je hebt het gemist lutte
het bleek, want linda kreeg de gebruiksaanwijzing,, dat je ook kaas, chocola, en bouillon kon fondue-en
Hoeveel procent van de vrouwen meer seks zou willen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:08 schreef Desunoto het volgende:
Oké, nu ben ik wel benieuwd naar de vraag.
Oh, wat een sletten zeg.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hoeveel procent van de vrouwen meer seks zou willen.
haha!quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja weet ik maar vond het even knap dat ik dat wist.
quote:
quote:
quote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:19 schreef DeZwabber het volgende:
ja hoi, ik was deaud, dus ik ga slapen
Die stond voor het raam.quote:
Grote kans dat ik hetzelfde had gereageerd..quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:40 schreef PatriQue89 het volgende:
vandaag echt weer dingen meegemaakt op het werk trouwens..
Een vrouw die tegen een raam opliepen echt heel hard, en hysterisch janken en doen.. terwijl er niks aan de hand was..
was ook in 1 keer overze had in dr hoofd niet alles op een rijtje..
Ik las lamp... sorryquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
omdat ze tegen een raam opliep, en niet tegen een lamp
ja, het raam naast de schuifdeur.. of liep ze nou tegen de deur op? dat kan ook nogquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik las lamp... sorry
maar dan nog... wtf.. tegen een raam aanlopen?
Als je het even niet goed ziet. Ik heb ook zeer slechte ogen, ik moet osoms ook goed uitkijken of er geen raam ergens staat.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik las lamp... sorry
maar dan nog... wtf.. tegen een raam aanlopen?
Wat een faalkutquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja, het raam naast de schuifdeur.. of liep ze nou tegen de deur op? dat kan ook nog
Klopt... wil niet lukkenquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:54 schreef Bos81 het volgende:
Had je MSN nu al aan de praat gekregen Benny?
Ik zie nog steeds niet dat je me hebt toegevoegd..
Ah okquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik kan jou moeder niet meer zien in de supermarkt trouwens... tenminste niet als medewerker.. werk nu in Groningen
Niks mis mee toch.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:58 schreef iBenny het volgende:
Een rood bandje om je arm als je ongesteld bent, zodat je vaker naar de wc mag
quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:58 schreef iBenny het volgende:
Een rood bandje om je arm als je ongesteld bent, zodat je vaker naar de wc mag
Lijkt op kawaii.quote:
wtfoksquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:01 schreef PatriQue89 het volgende:
OMG.. ik zit op een chatsite... jongen zn profiel:
iCkJ Kom uit gOuda vandaan! iCk zOek een leuke gast vOOr me zelf. ben 20jr afkOmszt Turkiiisch vOegtOe senicok.-seviyorum@live.nl ben Onliine heb wel cam die ik aan kan zetten als jullie dat wille Op msn.;)
stuurt mij dit:
gOkhann:heeejjj lievedr mag ik eventueel jemsn..!)))))_____________________________!!!!!!!!!!!!
omgquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:01 schreef PatriQue89 het volgende:
iCkJ Kom uit gOuda vandaan! iCk zOek een leuke gast vOOr me zelf. ben 20jr afkOmszt Turkiiisch vOegtOe senicok.-seviyorum@live.nl ben Onliine heb wel cam die ik aan kan zetten als jullie dat wille Op msn.;)
stuurt mij dit:
gOkhann:heeejjj lievedr mag ik eventueel jemsn..!)))))_____________________________!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:01 schreef PatriQue89 het volgende:
stuurt mij dit:
Wat?quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Hij kan gay of europees zijn *laallaa*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat las ik. Wat bedoel je er mee?quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hij kan gay of europees zijn!
quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:09 schreef PatriQue89 het volgende:
OMG!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With the stars as her umbrella
Ik heb een hekel aan Kim Lian maar volgens mij is ze een geweldige Elle Woodsquote:
Ze kan precies dezelfde kop trekken.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vind dat ze 't qua zang leuk doet.. over 3 week ga k t zien
AH-snoep. Een of andere gesuikerde fruitsnoepjes, zoetzure rommel.quote:
Ja ik ookquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:19 schreef iBenny het volgende:
Ohw, ik heb mijn rol voor mafiaspel....
Denk ik
Ik ook, en denk ik ook.. idd..quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:19 schreef iBenny het volgende:
Ohw, ik heb mijn rol voor mafiaspel....
Denk ik
Ik heb al een jaar mijn haar niet laten knippenquote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb al een jaar mijn haar niet laten knippen
Ik heb er eigenlijk niet echt veel last van,ja het is aan de lange kant, maar ik heb krullend haar, dus valt het eigenlijk wel prima zo nu en dan.quote:
Pics.quote:
Oh nee, ik ook niet. Sorryquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wil jij voor mij spelen dan? Ik heb helemaal geen zin in een Pietenversie
Kun je niet naar je oude kapper?quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk niet echt veel last van,ja het is aan de lange kant, maar ik heb krullend haar, dus valt het eigenlijk wel prima zo nu en dan.
Maar ja ik wilde nog net voor mijn verhuizing nog een keer gaan, naar mijn "vaste adres" daar. Maar het ging toen wat minder de laatste weken, waardoor ik geen afspraak durfde te maken. Nu moet ik nog op zoek naar een goed adres..
Dan ga ik maar gewoon op zoek naar hints... als ik er niet weer de eerste keer uitgegooid wordtquote:
Daar kun je vast wel voor zorgenquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan ga ik maar gewoon op zoek naar hints... als ik er niet weer de eerste keer uitgegooid wordt
Doenquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:27 schreef Zeroku het volgende:
Ik heb ook krullen, als ik ze laat groeien
.
Oh wat een krullies hierquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ook krullies als ze groeien
maar.. hoe kort miauw??
NOESSSquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh wat een krullies hier![]()
Gewoon een bobline.
Zo had ik ze een paar jaar terug. Nu zoquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Daar kun je vast wel voor zorgen
[..]
Doen
Ohh wat schattigquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zo had ik ze een paar jaar terug. Nu zo.
Die krullenquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat voor kind was je dan?quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kijk wat voor kind ik toen nog was
Ja, nog superjongquote:
Ik vind het wel grappig staan eigenlijkquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kijk wat voor kind ik toen nog was
die in het paars is best do-ablequote:Op zaterdag 27 november 2010 23:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig staan eigenlijk
.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kun je niet naar je oude kapper?
Ik heb ook krullend haar maar het zit nooit.
Weet ikquote:
Ahh so. Ik vind het wel schattigquote:
Jawel, staat me echt veel beterquote:
Ik kon bijna een staartje makenquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ahh so. Ik vind het wel schattig
Leuke film is datquote:
phew, werd ff bangquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ahh so. Ik vind het wel schattig
[..]
Jawel, staat me echt veel beterhet zit ook beter en ik voel me ook beter. Het is geen kort, pittig kapsel hoor
Hehehe. Ik ben niet heel erg eng geloof ikquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:42 schreef gomi het volgende:
[..]
phew, werd ff bang
damn, jij weer die me bang maakt he
ja maar je weet me wel steeds goed de schrik aan te jagen geloof ikquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hehehe. Ik ben niet heel erg eng geloof ik
ik ben voorquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Laat hem je gewoon je bam bam's zien, en schud er lekker meeee!
quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Laat hem je gewoon je bam bam's zien, en schud er lekker meeee!
quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
moet je een kaartje voor Legally Blonde kopen!
Haha hoezo?quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:46 schreef gomi het volgende:
[..]
ja maar je weet me wel steeds goed de schrik aan te jagen geloof ik
schud miauw daar dan met dr bam bam's?quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
moet je een kaartje voor Legally Blonde kopen!
quote:
Dit dus. OMG you guys!quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:50 schreef gomi het volgende:
[..]
schud miauw daar dan met dr bam bam's?
lol plantsoenendienst ofzo?quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:51 schreef PatriQue89 het volgende:
OMG.... hoezo je beroep mooier laten lijken dan t is..
iemand zegt dat 'ie hovenier is... dus ik vraag nij welk bedrijf etc..
blijkt dus dat ie bij de gemeente werkt
Maar dan kun je nog wel hovenier zijn, toch?quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:51 schreef PatriQue89 het volgende:
OMG.... hoezo je beroep mooier laten lijken dan t is..
iemand zegt dat 'ie hovenier is... dus ik vraag nij welk bedrijf etc..
blijkt dus dat ie bij de gemeente werkt
jaa, tuintjes schoffelen voor de gemeentequote:Op zaterdag 27 november 2010 23:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar dan kun je nog wel hovenier zijn, toch?
OMG you guy!quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:52 schreef gomi het volgende:
[..]
ik zocht al om online kaarten te kopen he
Like yayquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:53 schreef PatriQue89 het volgende:
16 tot en met 27 maart in Amsterdam You Guys!
Hij zit niet op z'n gat thuis iigquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
jaa, tuintjes schoffelen voor de gemeente
Legally Blonde?quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:53 schreef PatriQue89 het volgende:
16 tot en met 27 maart in Amsterdam You Guys!
Nee, maar ok.. om dan te zeggen dat je hovenier bent...quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hij zit niet op z'n gat thuis iig
Hnagt er vanaf waar die vandaan komt schat. De ene is de andere niet.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Okey, ik houd niet van chardonnay!
Ja tof is die hè. Nog van vroegah!quote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja tof is die hè. Nog van vroegah!
Was mn lievelingsreclame
Oh, okquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hnagt er vanaf waar die vandaan komt schat. De ene is de andere niet.
wheheheeheh old skoolquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja tof is die hè. Nog van vroegah!
Was mn lievelingsreclame
Maar de Chardonnay doet wel haar werkquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:58 schreef PatriQue89 het volgende:
GLOOOHOHOOHOHOHOHOHOHOOOOHOHORIA IN EXSELSUS DEOOO!!
Feestje thuis?quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:58 schreef gomi het volgende:
ok, op 2 na iedereen t huis al uit weten te schoppen
\quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar de Chardonnay doet wel haar werk
yeah ben van de week jarigquote:
quote:Op zondag 28 november 2010 00:01 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah ben van de week jarig
vandaag hele dag al met vrienden gevierd. nu niet helemaal helder meer geloof ik
en van de week gaan we nog ff door met fam op mijn echte verjaardag
Wanneer ben je jarig?quote:Op zondag 28 november 2010 00:01 schreef gomi het volgende:
[..]
vandaag hele dag al met vrienden gevierd. nu niet helemaal helder meer geloof ik
Gefeliciteerdquote:Op zondag 28 november 2010 00:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wanneer ben je jarig?
mijn af aan vriend/ex-vriend/vriend/ex-vriend is nu al 2 minuten jarig. Ik ga hem niet bellen denk ik
heheheh make up your mindquote:Op zondag 28 november 2010 00:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wanneer ben je jarig?
mijn af aan vriend/ex-vriend/vriend/ex-vriend is nu al 2 minuten jarig. Ik ga hem niet bellen denk ik
ooh je vriend/ex-vriend/vriend/ex-vriend is een dag eerder jarig dan ikquote:Op zondag 28 november 2010 00:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wanneer ben je jarig?
Ah, die onthouden wequote:Op zondag 28 november 2010 00:03 schreef gomi het volgende:
[..]
ooh je vriend/ex-vriend/vriend/ex-vriend is een dag eerder jarig dan ik
ik maandag dus
Dat denk ik ookquote:Op zondag 28 november 2010 00:01 schreef gomi het volgende:
[..]
ik hoopte op meer. maar van jou is dat al genoeg om mijn hart te verwarmen.quote:
Goedzoquote:Op zondag 28 november 2010 00:08 schreef gomi het volgende:
[..]
ik hoopte op meer. maar van jou is dat al genoeg om mijn hart te verwarmen.
mits je t ook doet op mijn verjaardag dan he
I sure didquote:Op zondag 28 november 2010 00:10 schreef gomi het volgende:
[..]
de laatste regel ook gelezen hoop ik he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |