Moet er niet aan denken. Mij te klapveequote:Op zaterdag 27 november 2010 21:44 schreef PatriQue89 het volgende:
lutte, ik ben 2 x bij ik hou van holland geweest
Echt?! Gaaaaaf! Jij bent echt drum bezig met tv hè?quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:44 schreef PatriQue89 het volgende:
lutte, ik ben 2 x bij ik hou van holland geweest
ik drum er op los!quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Echt?! Gaaaaaf! Jij bent echt drum bezig met tv hè?
Moeeeeh.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken. Mij te klapvee.
Is het ook!quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
I get it..
maar, ja.. ik vind het leuk!
*geen commentaar*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
*geen commentaar*OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tell me :p
Ik kan nu dus niet meer op de naam komen... Zo even aan Ron vragen. Maar we waren daar met zo'n jeugdgroep naar toe.quote:
En hordes kinderen die misbruikt worden en een paus die tegen comdooms is.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:52 schreef Desunoto het volgende:
Ik haat God-is-tof-shows. Mensen die prediken dat God van iedereen houdt terwijl er mensen kanker krijgen en zo.
Ik krijg altijd de kriebels van de David Maasbachs of die shows op family 7quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:52 schreef Desunoto het volgende:
Ik haat God-is-tof-shows. Mensen die prediken dat God van iedereen houdt terwijl er mensen kanker krijgen en zo.
Bah. Kutwereld.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:53 schreef JJH het volgende:
[..]
En hordes kinderen die misbruikt worden en een paus die tegen comdooms is.
Ik kijk het ook nooit.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik krijg altijd de kriebels van de David Maasbachs of die shows op family 7
Als ik dat zie, zie ik niets meer dan een stel gekken verzameld uit inrichtingen uit het hele land die een dagje samen mogen komen om al hun hersenspinsels met elkaar te mogen delen. Hebben ze dat ook weer gehad, zeg maar.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik krijg altijd de kriebels van de David Maasbachs of die shows op family 7
Tot ziens!quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:55 schreef JJH het volgende:
Mensjes, ik ga er vandoor.
Tot morgen of maandag maar weer.
Tot morgen Hansquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:55 schreef JJH het volgende:
Doeidoei!quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:55 schreef JJH het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |