AH-snoep. Een of andere gesuikerde fruitsnoepjes, zoetzure rommel.quote:
Ja ik ookquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:19 schreef iBenny het volgende:
Ohw, ik heb mijn rol voor mafiaspel....
Denk ik
Ik ook, en denk ik ook.. idd..quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:19 schreef iBenny het volgende:
Ohw, ik heb mijn rol voor mafiaspel....
Denk ik
Ik heb al een jaar mijn haar niet laten knippenquote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb al een jaar mijn haar niet laten knippen
Ik heb er eigenlijk niet echt veel last van,ja het is aan de lange kant, maar ik heb krullend haar, dus valt het eigenlijk wel prima zo nu en dan.quote:
Pics.quote:
Oh nee, ik ook niet. Sorryquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wil jij voor mij spelen dan? Ik heb helemaal geen zin in een Pietenversie
Kun je niet naar je oude kapper?quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk niet echt veel last van,ja het is aan de lange kant, maar ik heb krullend haar, dus valt het eigenlijk wel prima zo nu en dan.
Maar ja ik wilde nog net voor mijn verhuizing nog een keer gaan, naar mijn "vaste adres" daar. Maar het ging toen wat minder de laatste weken, waardoor ik geen afspraak durfde te maken. Nu moet ik nog op zoek naar een goed adres..
Dan ga ik maar gewoon op zoek naar hints... als ik er niet weer de eerste keer uitgegooid wordtquote:
Daar kun je vast wel voor zorgenquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan ga ik maar gewoon op zoek naar hints... als ik er niet weer de eerste keer uitgegooid wordt
Doenquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:27 schreef Zeroku het volgende:
Ik heb ook krullen, als ik ze laat groeien
.
Oh wat een krullies hierquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ook krullies als ze groeien
maar.. hoe kort miauw??
NOESSSquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh wat een krullies hier![]()
Gewoon een bobline.
Zo had ik ze een paar jaar terug. Nu zoquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Daar kun je vast wel voor zorgen
[..]
Doen
Ohh wat schattigquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zo had ik ze een paar jaar terug. Nu zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |