Lijkt op kawaii.quote:
wtfoksquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:01 schreef PatriQue89 het volgende:
OMG.. ik zit op een chatsite... jongen zn profiel:
iCkJ Kom uit gOuda vandaan! iCk zOek een leuke gast vOOr me zelf. ben 20jr afkOmszt Turkiiisch vOegtOe senicok.-seviyorum@live.nl ben Onliine heb wel cam die ik aan kan zetten als jullie dat wille Op msn.;)
stuurt mij dit:
gOkhann:heeejjj lievedr mag ik eventueel jemsn..!)))))_____________________________!!!!!!!!!!!!
omgquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:01 schreef PatriQue89 het volgende:
iCkJ Kom uit gOuda vandaan! iCk zOek een leuke gast vOOr me zelf. ben 20jr afkOmszt Turkiiisch vOegtOe senicok.-seviyorum@live.nl ben Onliine heb wel cam die ik aan kan zetten als jullie dat wille Op msn.;)
stuurt mij dit:
gOkhann:heeejjj lievedr mag ik eventueel jemsn..!)))))_____________________________!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:01 schreef PatriQue89 het volgende:
stuurt mij dit:
Wat?quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Hij kan gay of europees zijn *laallaa*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat las ik. Wat bedoel je er mee?quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hij kan gay of europees zijn!
quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:09 schreef PatriQue89 het volgende:
OMG!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With the stars as her umbrella
Ik heb een hekel aan Kim Lian maar volgens mij is ze een geweldige Elle Woodsquote:
Ze kan precies dezelfde kop trekken.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vind dat ze 't qua zang leuk doet.. over 3 week ga k t zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |