Is toch altijd een twijfelachtige eer. Maar goed, als je jezelf toch zielig vindt kun je het maar beter goed doen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:18 schreef djenneke het volgende:
Ik wil helemaal deze topic niet openen
Boe! Doet je foon het nog?quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:44 schreef Soempie het volgende:
Lui. Pyjamabroek en dikke trui aan en zo met een dekentje op de bank een boek lezen.
Klopt... ach, ook dit gaat weer voorbij denk ik dan maar.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:24 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Is toch altijd een twijfelachtige eer. Maar goed, als je jezelf toch zielig vindt kun je het maar beter goed doen.
Het probleem zit hem doorgaans niet zozeer in een specifiek actueel probleem, maar meer in de samenkomst van diverse problemen die elkaar soms ook versterken.
Daar heb ik nu een beetje last van. Lastige zaak. Wacht maar tot volgende maand, wanneer ik het met jullie ga hebben over de term "feestdagen". Dan gaan we pas gezellig kletsen
Zoiets?quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:26 schreef Beach het volgende:
Beetje raar, iets wat ik niet zou mogen denken/voelen.
Maar wel zin in vanavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:44 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Zoiets?Been there, done that.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Why? Geen kans gehad of afgewezen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:43 schreef Miam het volgende:
zoooo'n verliefd gevoel...... helaas onbereikbaar.
Toevallig een housewarming in Amersfoort? M'n buren hebben ook een housewarmingquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
Why? Geen kans gehad of afgewezen?
OT: Wat een drukke dag, nu chillen en straks housewarming. Wel moe though.
Nee man.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:39 schreef jeice het volgende:
[..]
Toevallig een housewarming in Amersfoort? M'n buren hebben ook een housewarmingAl zullen er nog wel meer zijn in NL gok ik zo
Nog meer blowen en drinken.quote:
Dit.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:26 schreef WeirdlyWired het volgende:
Gelukkig is deze dag weer bijna voorbij.
nee, echt onbereikbaar gewoon .. afstand e.d. ik heb daar slechte ervaringen mee.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
Why? Geen kans gehad of afgewezen?
OT: Wat een drukke dag, nu chillen en straks housewarming. Wel moe though.
ookquote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:59 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Boe! Doet je foon het nog?
Anders is het lastig bijpraten met den laatste roddels en zulks
Hm, ik vergeet steeds m'n telefoon uit m'n tas te halen. Ik bel je straks!quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:59 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Boe! Doet je foon het nog?
Anders is het lastig bijpraten met den laatste roddels en zulks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Succes morgen!quote:Op zondag 28 november 2010 18:49 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Moe, heel veel gedaan vandaag![]()
Morgen een heel belangrijk tentamen.. ben erg benieuwd..
quote:
Thanks babequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Dat klinkt als een heerlijk dagjequote:Op zondag 28 november 2010 21:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Succes morgen!
OT: voel me goed! Heel leuke dag gehad en daarna nog lekker uit eten geweest zelfs. En toch nog zo vroeg thuis dat ik zo fijn nog lang in m'n boek kan lezen.
Er zijn mensen die aan je denken he.quote:Op zondag 28 november 2010 23:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dankjewel, het helpt niet bepaald maar toch bedankt
Dat weet ik, maar ze zijn (blijkbaar) beter af zonder mij.quote:Op zondag 28 november 2010 23:54 schreef Beach het volgende:
[..]
Er zijn mensen die aan je denken he.
En ben je ook vergeten je wekker te zetten?quote:
Eh ja moest bloedprikken en kan tot half 10quote:Op maandag 29 november 2010 09:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En ben je ook vergeten je wekker te zetten?
Nice. Ik ook. Werd op 6.52 wakker, en om 7 uur moest ik de bus hebben. Maar ik heb het gered, inclusief douchenquote:Op maandag 29 november 2010 09:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eh ja moest bloedprikken en kan tot half 10
Goed gedaan danquote:Op maandag 29 november 2010 09:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nice. Ik ook. Werd op 6.52 wakker, en om 7 uur moest ik de bus hebben. Maar ik heb het gered, inclusief douchen
De dierenkliniek belde, mijn kat is daar binnengebracht. Helaas niet levend... Voel me echt zo klote nu. Arm diertje...quote:Op maandag 29 november 2010 11:38 schreef Snowcold het volgende:
Mis iemand heel erg. En mijn kat is sinds hij zaterdag naar buiten ging niet meer teruggekomen. Echt niets voor hem eigenlijk. Ik maak me echt gruwelijke zorgen... heb er buikpijn van.
Gadsie. Dikke knuf!!quote:Op maandag 29 november 2010 16:22 schreef Snowcold het volgende:
[..]
De dierenkliniek belde, mijn kat is daar binnengebracht. Helaas niet levend... Voel me echt zo klote nu. Arm diertje...
....quote:Op maandag 29 november 2010 16:22 schreef Snowcold het volgende:
[..]
De dierenkliniek belde, mijn kat is daar binnengebracht. Helaas niet levend... Voel me echt zo klote nu. Arm diertje...
ah, wat naar...quote:Op maandag 29 november 2010 16:22 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Sterkte heb zelf een kat en zou het echt heel erg vinden als mijn kat wat overkwamquote:Op maandag 29 november 2010 16:22 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Dat is klote zeg. Echt vervelend voor je.quote:Op maandag 29 november 2010 16:22 schreef Snowcold het volgende:
[..]
aah wat erg....sterkte voor jequote:Op maandag 29 november 2010 16:22 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Aaaah, jammer zeg.quote:Op maandag 29 november 2010 16:22 schreef Snowcold het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 november 2010 16:22 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Hoezo, heb je toch gebeld?quote:Op maandag 29 november 2010 22:22 schreef RealZeus het volgende:
Ik denk niet dat dat heel verstandig was.
Ohquote:Op maandag 29 november 2010 22:22 schreef RealZeus het volgende:
Ik denk niet dat dat heel verstandig was.
Onzekerheid, projectie en gebrekkige communicatiequote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:05 schreef cafpow het volgende:
voel me nu echt ziek. Gigantische koppijn, koud en moe + maag is van streek
quote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:36 schreef Mr.Myst het volgende:
Leeg, alleen...
't Is bijna twee weken uit met de liefde van mijn leven. Ik voel nog steeds ontzettend veel voor haar, maar van haar kant is het een stuk minder. Ik kan haar niet uit m'n gedachten zetten, terwijl ik weet dat zij de boel iets beter kan verwerken dan ik.
En dat is moeilijk... Dat had ik vorige week niet. Uiteindelijk daardoor (zonder ruzie) wel duidelijkheid gekregen, maar hoewel ik het verwachtte, was het niet de reactie waarop ik gehoopt had.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:56 schreef RealZeus het volgende:
Ik kan niks meer doen dan ik nu gedaan heb.
Nu moet ik geduld hebben.
Ik ben er ook heel slecht in.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:00 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
En dat is moeilijk... Dat had ik vorige week niet. Uiteindelijk daardoor (zonder ruzie) wel duidelijkheid gekregen, maar hoewel ik het verwachtte, was het niet de reactie waarop ik gehoopt had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
ik denk eerder korsakovquote:
Bohquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:22 schreef formerjellybean het volgende:
Even iets gevonden op net wat ik liever niet had willen weten.
Soms ben je even verliefd en dan is google niet je vriend![]()
Doe maar even alsof mijn neus bloed en denk maar even gewoon dat degene geen interesse in mij heeft en ga verder.
Ik wil er namelijk ook niet groter maken, alleen is het wel even teleurstellend voor mij
Pfffffffff mannen grrrrrrrrrr
Ohjaquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:51 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ik denk eerder korsakov
voel me volgevreten
nou zo erg ook weer niet, zag alleen even dat mijn scharrel op een datingsite staan en dat is even teleurstellend. Het had ook erger kunnen zijn maar gelukkig is dat niet zo.quote:
Dikke knuf terug!quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 00:20 schreef kwiwi het volgende:
boos, vlucht weer eens zoveel vertraagd dat ik pas over 2 dagen weg kan.
Controlfreakquote:Op woensdag 1 december 2010 14:16 schreef RealZeus het volgende:
Oh, wat kan ik ook slecht tegen dingen niet onder controle hebben.
What?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:17 schreef WeirdlyWired het volgende:
Helemaal weer terug bij af .
Men kan beter mijn telefoon en laptop afpakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.On topic.... Ik moet echt eens op tijd gaan slapen... en dat griepje uitroken![]()
Wat dan ?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:40 schreef Flippiee het volgende:
Ik wil dit niet voelenof misschien ook wel
hoe vervelend liefdesverdriet ook is, hoop is nog erger ik kan t weten.quote:Op donderdag 2 december 2010 01:41 schreef RealZeus het volgende:
Het is echt definitief, de hoop is weg.
Geef de laaste stripjes valium maar aan mijquote:Op donderdag 2 december 2010 08:36 schreef Miam het volgende:
heeeel goed geslapen dankzij valium. helaas zou ik moeten afkicken, maar dat lukt niet zo...
Verder nog steeds veel pijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |