Hoezo, heb je toch gebeld?quote:Op maandag 29 november 2010 22:22 schreef RealZeus het volgende:
Ik denk niet dat dat heel verstandig was.
Ohquote:Op maandag 29 november 2010 22:22 schreef RealZeus het volgende:
Ik denk niet dat dat heel verstandig was.
Onzekerheid, projectie en gebrekkige communicatiequote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:05 schreef cafpow het volgende:
voel me nu echt ziek. Gigantische koppijn, koud en moe + maag is van streek
quote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:36 schreef Mr.Myst het volgende:
Leeg, alleen...
't Is bijna twee weken uit met de liefde van mijn leven. Ik voel nog steeds ontzettend veel voor haar, maar van haar kant is het een stuk minder. Ik kan haar niet uit m'n gedachten zetten, terwijl ik weet dat zij de boel iets beter kan verwerken dan ik.
En dat is moeilijk... Dat had ik vorige week niet. Uiteindelijk daardoor (zonder ruzie) wel duidelijkheid gekregen, maar hoewel ik het verwachtte, was het niet de reactie waarop ik gehoopt had.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:56 schreef RealZeus het volgende:
Ik kan niks meer doen dan ik nu gedaan heb.
Nu moet ik geduld hebben.
Ik ben er ook heel slecht in.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:00 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
En dat is moeilijk... Dat had ik vorige week niet. Uiteindelijk daardoor (zonder ruzie) wel duidelijkheid gekregen, maar hoewel ik het verwachtte, was het niet de reactie waarop ik gehoopt had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |