Er zijn mensen die aan je denken he.quote:Op zondag 28 november 2010 23:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dankjewel, het helpt niet bepaald maar toch bedankt
Dat weet ik, maar ze zijn (blijkbaar) beter af zonder mij.quote:Op zondag 28 november 2010 23:54 schreef Beach het volgende:
[..]
Er zijn mensen die aan je denken he.
En ben je ook vergeten je wekker te zetten?quote:
Eh ja moest bloedprikken en kan tot half 10quote:Op maandag 29 november 2010 09:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En ben je ook vergeten je wekker te zetten?
Nice. Ik ook. Werd op 6.52 wakker, en om 7 uur moest ik de bus hebben. Maar ik heb het gered, inclusief douchenquote:Op maandag 29 november 2010 09:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eh ja moest bloedprikken en kan tot half 10
Goed gedaan danquote:Op maandag 29 november 2010 09:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nice. Ik ook. Werd op 6.52 wakker, en om 7 uur moest ik de bus hebben. Maar ik heb het gered, inclusief douchen
De dierenkliniek belde, mijn kat is daar binnengebracht. Helaas niet levend... Voel me echt zo klote nu. Arm diertje...quote:Op maandag 29 november 2010 11:38 schreef Snowcold het volgende:
Mis iemand heel erg. En mijn kat is sinds hij zaterdag naar buiten ging niet meer teruggekomen. Echt niets voor hem eigenlijk. Ik maak me echt gruwelijke zorgen... heb er buikpijn van.
Gadsie. Dikke knuf!!quote:Op maandag 29 november 2010 16:22 schreef Snowcold het volgende:
[..]
De dierenkliniek belde, mijn kat is daar binnengebracht. Helaas niet levend... Voel me echt zo klote nu. Arm diertje...
....quote:Op maandag 29 november 2010 16:22 schreef Snowcold het volgende:
[..]
De dierenkliniek belde, mijn kat is daar binnengebracht. Helaas niet levend... Voel me echt zo klote nu. Arm diertje...
ah, wat naar...quote:Op maandag 29 november 2010 16:22 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Sterkte heb zelf een kat en zou het echt heel erg vinden als mijn kat wat overkwamquote:Op maandag 29 november 2010 16:22 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Dat is klote zeg. Echt vervelend voor je.quote:Op maandag 29 november 2010 16:22 schreef Snowcold het volgende:
[..]
aah wat erg....sterkte voor jequote:Op maandag 29 november 2010 16:22 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Aaaah, jammer zeg.quote:Op maandag 29 november 2010 16:22 schreef Snowcold het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 november 2010 16:22 schreef Snowcold het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |