Is toch altijd een twijfelachtige eer. Maar goed, als je jezelf toch zielig vindt kun je het maar beter goed doen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:18 schreef djenneke het volgende:
Ik wil helemaal deze topic niet openen
Boe! Doet je foon het nog?quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:44 schreef Soempie het volgende:
Lui. Pyjamabroek en dikke trui aan en zo met een dekentje op de bank een boek lezen.
Klopt... ach, ook dit gaat weer voorbij denk ik dan maar.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:24 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Is toch altijd een twijfelachtige eer. Maar goed, als je jezelf toch zielig vindt kun je het maar beter goed doen.
Het probleem zit hem doorgaans niet zozeer in een specifiek actueel probleem, maar meer in de samenkomst van diverse problemen die elkaar soms ook versterken.
Daar heb ik nu een beetje last van. Lastige zaak. Wacht maar tot volgende maand, wanneer ik het met jullie ga hebben over de term "feestdagen". Dan gaan we pas gezellig kletsen
Zoiets?quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:26 schreef Beach het volgende:
Beetje raar, iets wat ik niet zou mogen denken/voelen.
Maar wel zin in vanavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:44 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Zoiets?Been there, done that.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Why? Geen kans gehad of afgewezen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:43 schreef Miam het volgende:
zoooo'n verliefd gevoel...... helaas onbereikbaar.
Toevallig een housewarming in Amersfoort? M'n buren hebben ook een housewarmingquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
Why? Geen kans gehad of afgewezen?
OT: Wat een drukke dag, nu chillen en straks housewarming. Wel moe though.
Nee man.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:39 schreef jeice het volgende:
[..]
Toevallig een housewarming in Amersfoort? M'n buren hebben ook een housewarmingAl zullen er nog wel meer zijn in NL gok ik zo
Nog meer blowen en drinken.quote:
Dit.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:26 schreef WeirdlyWired het volgende:
Gelukkig is deze dag weer bijna voorbij.
nee, echt onbereikbaar gewoon .. afstand e.d. ik heb daar slechte ervaringen mee.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
Why? Geen kans gehad of afgewezen?
OT: Wat een drukke dag, nu chillen en straks housewarming. Wel moe though.
ookquote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:59 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Boe! Doet je foon het nog?
Anders is het lastig bijpraten met den laatste roddels en zulks
Hm, ik vergeet steeds m'n telefoon uit m'n tas te halen. Ik bel je straks!quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:59 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Boe! Doet je foon het nog?
Anders is het lastig bijpraten met den laatste roddels en zulks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |