quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
poetsen jijquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Arme meneer taartIk hoop dat het mee valt meis
En als je niet kunt komen dan snappen we dat hoor, al zullen we je natuurlijk wel missen
![]()
quote:
Ik kom sowieso even mijn cadeautjes brengen en een kopje koffie mee drinken danquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Arme meneer taartIk hoop dat het mee valt meis
En als je niet kunt komen dan snappen we dat hoor, al zullen we je natuurlijk wel missen
![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:42 schreef suikertaartje het volgende:
Schoonmoeder belt. Waar is *naam schoonvader* nou, ik had hem al wel terug verwacht.
Ehm. Die is met je zoon naar de SEH.
Oh! Ik dacht dat hij alleen even zou komen kijken...
Snap ik ook meteen waarom schoonvader op de fiets kwam..terwijl ik vroeg of hij wilde komen om met Jeroen naar de SEH te gaan
Het is maar goed dat de kapotte accu van de Volvo gister al meteen vervangen is
fietsen is gezond, even lekker een frisse neuse halen in de sneeuwquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:42 schreef suikertaartje het volgende:
Schoonmoeder belt. Waar is *naam schoonvader* nou, ik had hem al wel terug verwacht.
Ehm. Die is met je zoon naar de SEH.
Oh! Ik dacht dat hij alleen even zou komen kijken...
Snap ik ook meteen waarom schoonvader op de fiets kwam..terwijl ik vroeg of hij wilde komen om met Jeroen naar de SEH te gaan
Het is maar goed dat de kapotte accu van de Volvo gister al meteen vervangen is
nein, arbeiten sofort und schnellquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Boven is alles al gedaan ja! Een beetje pauze mag best toch?
En de koekenpan hoeft niet hoor, ik heb nog wel een kleintjequote:Op zaterdag 27 november 2010 10:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kom sowieso even mijn cadeautjes brengen en een kopje koffie mee drinken dan
Slavendrijverquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
fietsen is gezond, even lekker een frisse neuse halen in de sneeuw
[..]
nein, arbeiten sofort und schnell
Ja, die mensenquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Echt... Heb je al wat gehoord van meneer taart dan? Hoe het nu is enzo?
Jaaaa, kunnen we meteen zien welke route hij heeft genomen, volg de rode stippellijnquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:44 schreef PeZu het volgende:
fietsen is gezond, even lekker een frisse neuse halen in de sneeuw
geen tegenspraakquote:
Anders wil ik ook wel helpen hoorquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En de koekenpan hoeft niet hoor, ik heb nog wel een kleintje![]()
En LL, wil jij me dan helpen bakken?
heb je niet gedaan zoals in het plaatje dat ik postte?quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaa, kunnen we meteen zien welke route hij heeft genomen, volg de rode stippellijn
beter dan een badkamer vol kotsquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:46 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens, een badkamer vol bloed schoonmaken is heul niet grappig op de nuchtere maag.
ik heb alleen van die hele kleintjes, die zouden er zo weer uit vallenquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:46 schreef PeZu het volgende:
heb je niet gedaan zoals in het plaatje dat ik postte?
zo loop ik geregeld als er druk verschil en ik een rode waterval uit mijn neus krijg als verrassing
ja..dat denk ik ook.quote:
Ook bij jullie natte sneeuw, neem ik aan?quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, die mensen![]()
![]()
Nee, nog niets gehoord, maar ik denk dat het ook wel even kan duren, ze moesten naar het Sophia, K. reed in een auto waar hij nog nooit in heeft gereden en het sneeuwt..en dan de behandeling nog
wat voor neusgaten heeft jouw guust dan wel nietquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb alleen van die hele kleintjes, die zouden er zo weer uit vallen
aaah bonkjes en sliertenquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja..dat denk ik ook.
maar dit was wel met stukken en slierten hoor![]()
gelukkig had ik mijn lenzen nog niet in![]()
Dag liefjequote:Op zaterdag 27 november 2010 10:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben er weg vanVerder met poetsen
Nope.quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:48 schreef DaMart het volgende:
Ook bij jullie natte sneeuw, neem ik aan?
enorme!quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat voor neusgaten heeft jouw guust dan wel niet
Nabloeding in de neus van meneer taartquote:
Is goed meisjequote:Op zaterdag 27 november 2010 10:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dag liefje![]()
![]()
Ik sms wel als ik wat weet, kee?
Er ligt hier een heeeeeeeeeeeeeeeeeel klein laagje sneeuwquote:
Okee, maar komt wel goedquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Is goed meisjeSucces
En als ik iets voor jou kan doen moet je maar laten weten okee?
Aaah nou, verpest het nou nietquote:Er ligt hier een heeeeeeeeeeeeeeeeeel klein laagje sneeuwNiets ergs, je kunt gewoon rijden Mart
quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nabloeding in de neus van meneer taart
Ik krijg een flashbackquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is goed meisjeSucces
En als ik iets voor jou kan doen moet je maar laten weten okee?
[..]
Er ligt hier een heeeeeeeeeeeeeeeeeel klein laagje sneeuwNiets ergs, je kunt gewoon rijden Mart
Als het stopt met sneeuwen is dat wel weg dusquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Er ligt hier een heeeeeeeeeeeeeeeeeel klein laagje sneeuwNiets ergs, je kunt gewoon rijden Mart
Wat verpest ze? Jouw plagerij of mijn komst?quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Okee, maar komt wel goed
[..]
Aaah nou, verpest het nou niet
Jaquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:52 schreef DaMart het volgende:
Als het stopt met sneeuwen is dat wel weg dus.
Mijn plagerijquote:Wat verpest ze? Jouw plagerij of mijn komst?.
Nou is hij bij de spoedeisende hulp..quote:
Nou, vorige winter zijn er mensen gestrand bij Marijke omdat ze niet naar huis konden i.v.m. de sneeuw hoorquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:53 schreef DaMart het volgende:
Pestkop.
Ik was al bang dat ik sneeuwkettingen moest gaan leggen.
mensen in nederland zonder sneeuwscootersquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, vorige winter zijn er mensen gestrand bij Marijke omdat ze niet naar huis konden i.v.m. de sneeuw hoor
Dit keer niet:quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, vorige winter zijn er mensen gestrand bij Marijke omdat ze niet naar huis konden i.v.m. de sneeuw hoor
quote:Vanmiddag is er in Zeeland kans op een winterse bui en in de rest van het land blijft het droog. In het midden en westen van Nederland breekt de bewolking en laat de zon zich zien. De temperatuur loopt op tot 2 of 3 graden in het westen. In het noordoosten vriest het nog lang en op een aantal plaatsen zal de temperatuur niet boven nul komen.
Vanavond daalt de temperatuur een gaat het licht vriezen. In het noordoosten en oosten kan de temperatuur verder zakken tot een graad of 6 onder nul. De bewolking overheerst en het is overal droog.
Morgenochtend is er veel bewolking en blijft het droog. Het vriest 2 tot 6 graden en de oostelijke wind is zwak tot matig. De temperatuur loopt in de ochtend maar langzaam op. In de middag draait de wind naar het noordoosten en neemt toe tot matig. Met temperaturen die alleen in het westen boven het vriespunt uitkomen is het een koude dag.
In de eerste helft van de avond gaat de temperatuur in het gehele land weer onder nul. Het blijft droog en overwegend bewolkt.
Man, ik heb niet eens winterbandenquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
mensen in nederland zonder sneeuwscooters_!
quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:
dit lag aan de NSquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:55 schreef PeZu het volgende:
mensen in nederland zonder sneeuwscooters_!
zoutstrooi installatie op je bumper monterenquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Man, ik heb niet eens winterbanden.
nee aan mensen zonder sneeuwscootersquote:
Zo ben ik afgelopen gestrand in Leiden... heel Haarlem lag ineens plat qua OV. Gelukkig was mijn vader op weg naar zijn werk in Noordwijk, dus kon ik nog een bus daarheen pakken om met hem mee terug te rijden... vervolgens mijn auto bij de parkeerplaats opgehaald... kon ik eerst uitgravenquote:
Geen idee nog..quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:57 schreef TheFamousMan het volgende:
Grappige TT, maar hoe is het nu met 'm?
of was het niet zo vreselijk...
mijn ideequote:
ook halloquote:
afwachten dus, bummerquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:06 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, nou, hij moet even blijven, misschien tot eind van de dag, misschien een nacht.
En er zit weer 1 tampon in zijn neus.
En ik ga even wachten tot de auto terug is en dan ga ik hem zijn laptop brengen enzo.
Ik kom in elk geval eventjesquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Och jezus ik kan niet eens even gewoon uitslapen![]()
Meneer taart half dood
ST de volgende afhaakvrouw
Iedereen ingesneeuwd
Nou, ik ga gewon nog even een half uur verder uitslapen en dan zie ik het wel weer
niet doen, straks mis je je lift naar een volgron destructor ship terwijl de aarde wordt vernietigdquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Och jezus ik kan niet eens even gewoon uitslapen![]()
Meneer taart half dood
ST de volgende afhaakvrouw
Iedereen ingesneeuwd
Nou, ik ga gewon nog even een half uur verder uitslapen en dan zie ik het wel weer
succes en sterktequote:Op zaterdag 27 november 2010 11:09 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, kleren aan doen en weg dus![]()
Sterkte en tot straksquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:09 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, kleren aan doen en weg dus![]()
Het is nu al te laat vrees ikquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet doen, straks mis je je lift naar een volgron destructor ship terwijl de aarde wordt vernietigd![]()
![]()
zolang je je handdoek maar niet vergeet komt alles goedquote:
Niet meer hoor!quote:
de enige engelen die je hier kan maken zijn blaadjes engelenquote:
Fatsoenlijk, of het zomaar lafjes wat uit de hemel komt vallen?quote:
Neuh, gewoon een beetje, hier een vlokje, en dan 10 minuten later 5 meter verderop nog 1quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Fatsoenlijk, of het zomaar lafjes wat uit de hemel komt vallen?
't Blijft hier alleen liggen op de planten in de tuin en de autoquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
de enige engelen die je hier kan maken zijn blaadjes engelen![]()
sneeuwen als een malle maar lekker blijven liggen, hoo maar
hoihoiquote:
Daarom zit ik op FOK! op zaterdagochtend.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:45 schreef Pien85 het volgende:
Dr is echt geen donder op tv op zaterdag ochtend
's middag en 's avond ook niet btwquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:45 schreef Pien85 het volgende:
Dr is echt geen donder op tv op zaterdag ochtend
Geeneens NGC? :pquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
's middag en 's avond ook niet btw![]()
ik heb 300 kanalen maar de tv staat eik alleen aan voor films en gekuikte series
reclames
tuuk in HD naar mamals en great migrations kijkenquote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
tuuk in HD naar mamals en great migrations kijken
Niet naar the dog whisperer?quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
Ik las Kuuk.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
Dat is ook een hele leuke somsquote:
hondenquote:
ik typte dat eerstquote:
plus alles van bbc earth op HDquote:
Waar het hart vol van is..quote:
Tot straksquote:
Succes er mee en tot straksquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:11 schreef LovelyLady het volgende:
boodschappen doen
Spullen pakken
Ergens tussendoor eten en dan naar marijke
Denk dat dat wel gaat lukken maar ik heb nog ruim 2 uur voordat ik weg gaquote:
Geen ideequote:Op zaterdag 27 november 2010 12:17 schreef PeZu het volgende:
de meet is toch pa sna 17.00?
vanwaar al die haast en stress nu
Breda is leukquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:17 schreef Kuukske het volgende:
Hoe komen jullie er eigenlijk op om die meet in zwolle te houden. Waarom komen jullie niet een keer naar Breda?
of gewoon centraal voor iedereenquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:17 schreef Kuukske het volgende:
Hoe komen jullie er eigenlijk op om die meet in zwolle te houden. Waarom komen jullie niet een keer naar Breda?
Utrecht ftwquote:
Ja, tell me about it.quote:
Je moet wel wat zien van de wereld hoor.quote:
uhm wie wou er er ook alweer niet meer dan 150 km per jaar reizenquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, tell me about it.
[..]
Je moet wel wat zien van de wereld hoor.
Have funquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Utrecht ftw
En huis is schoonNu haar in de verf zetten
En dan lekker wowen
ja zoietsquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Utrecht ftw
En huis is schoonNu haar in de verf zetten
En dan lekker wowen
Dat dusquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhm wie wou er er ook alweer niet meer dan 150 km per jaar reizen
Volgens mij reis ik dat vandaag welquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
Voor Breda hoef ik ook niet zo ver.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
Good for you, en nu?quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Voor Breda hoef ik ook niet zo ver.
Ja, maar jij bent dan ook fantastisch en geweldig enzoquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Volgens mij reis ik dat vandaag wel
ja nogal wiedesquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
nou vraari als dat geen seksen wordt dan kun je beter op de mannen overstappenquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent dan ook fantastisch en geweldig enzo
en het merendeel van de rest dan?quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou waar woon jij dan.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
en het merendeel van de rest dan?
Ik weet als ik het dicht bij wil hebben dan moet het hier
olaquote:
Meneer S.quote:
of all places.quote:
Veel plezierquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:27 schreef Kuukske het volgende:
Overigens is iedere andere plaats in Brabant ook een prima lokatie..
limburg boven brabant verkiezen is een beetje mal hoorquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Veel plezier in je eentjeDan ga ik nog liever naar Limburg
Je woont daar wel mooi en rustigquote:
wat is er mis met breda dan?quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Veel plezierDan ga ik nog liever naar Limburg
Nee, daar is het tenminste wel mooiquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
limburg boven brabant verkiezen is een beetje mal hoor
Helemaal niets.quote:
mooi in nederlandquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, daar is het tenminste wel mooiEn daar wonen leuke mensen die ik ken
Heb je oogkleppen op man?quote:
das wel erg achterafquote:
Ligt aan het aantal personen maar kan ook wel hier thuisquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je woont daar wel mooi en rustigKunnen we niet een bbq doen in 1 van die weilanden daar?
Daar dusquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:31 schreef Kuukske het volgende:
Oja, in de achterhoek. Dat wist ik.
[..]
Helemaal niets.
Joah, met je zwembadquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ligt aan het aantal personen maar kan ook wel hier thuis
[..]
Daar dus
Daarom wil ik ook een autoquote:
Is niet van mij maar van mijn zusquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Joah, met je zwembad![]()
Ik ben voor
zwembadquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Joah, met je zwembad![]()
Ik ben voor
De achterhoek is vooral fucking ver weg.quote:
ooh als ik een andere mening heb over wat ik mooi vind in dit land heb ik gelijk oogkleppen op?quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je oogkleppen op man?Of ben je d'r zo een die het gras van de buren altijd groener vindt?
Anders neem je alles serieus manquote:Op
zaterdag 27 november 2010 12:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh als ik een andere mening heb over wat ik mooi vind in dit land heb ik gelijk oogkleppen op?
ga weg joh gekkie![]()
ik vind dat nederland totaal in het niet valt bij de natuur in andere landen en dat gedoe over welke provincie mooier dan ander hier in nederland totaal overbodig is met elke stukje gecultiveerd "natuur"
in nederland hebben we geen natuur, alleen gecultiveerd stukken die de natuur moeten voorstellen, dat vind ik wel jammer.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Anders neem je alles serieus man
Maar ik vind de natuur in Nederland wel mooi, ik waardeer gewoon wat er is
Tot strakjesquote:
Vind jijquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
in nederland hebben we geen natuur, alleen gecultiveerd stukken die de natuur moeten voorstellen, dat vind ik wel jammer.
is geen kwestie van vinden, er is gewoon helaas geen echte natuur hier.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tot strakjes
[..]
Vind jijEn wat je vind mag je houden
Dus veel plezier d'r van!
Misschien moet dan een de stad uit, daar is anders meer dan genoegquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
is geen kwestie van vinden, er is gewoon helaas geen echte natuur hier.
neemt niet weg dat ik niet kan genieten van het bos hoor.
je mist het punt trevquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien moet dan een de stad uit, daar is anders meer dan genoeg
nee hoor, jij snapt het niet.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee hoor, jij wil het alleen gewoon niet zien
wheehehquote:
ola lolaquote:
Hier ook nog niks meer bekentquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
[..]
al nieuws over meneer taart?
ik krijg geen sms van taartje terug
ja hij moest blijven en miss zelf vanacht, ze is er nu heen met spullen en laptopquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
[..]
al nieuws over meneer taart?
ik krijg geen sms van taartje terug
owquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja hij moest blijven en miss zelf vanacht, ze is er nu heen met spullen en laptop
hij is opgenomen en ligt met een tampon in zijn neus in bedquote:
jupsquote:
moet ik ook nog doenquote:
ah okequote:Op zaterdag 27 november 2010 13:02 schreef PeZu het volgende:
ze ging nog wel even langskomen voor de kado's etc etc dacht ik
jaquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ah oke
Wel fijn dat ze nog even komt
quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:06 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben ff douchen, ik kom zo neeg heel ff dag zeggen
firefox is ook retetraag en vreet resourcesquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Optiefen met firefox. Ik ga wel een tijdje Opera draaien
Goed Bezigquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Optiefen met firefox. Ik ga wel een tijdje Opera draaien
quote:
ik moet het hebbenquote:
je moet wel goed testen hehquote:
bespeur ik daar vormen van stress?quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:20 schreef LovelyLady het volgende:
lunch op
camera leegtrekken
batterij opladen
spullen pakken
Druk,druk, drukquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:20 schreef LovelyLady het volgende:
lunch op
camera leegtrekken
batterij opladen
spullen pakken
Hoezo, vergeten?quote:
Geen idee, ik gebruik het nietquote:
altijd he? vrouwen en hun troepquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
bespeur ik daar vormen van stress?
voor de rest houd ik van een schoon opgeruimd bureaubladquote:
geen idee daarvoor gebruik ik het te weingquote:
wat is er meequote:
Vooral die ene mapquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
voor de rest houd ik van een schoon opgeruimd bureaublad
[ afbeelding ]
[..]
geen idee daarvoor gebruik ik het te weing![]()
Ik ben zonder soms nog te snelquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Efficiënt Fok!ken, les 1: Alt+S
geen porno zekerquote:
zit geen porno in btwquote:
nou ja ik kan er ook wel wat van maar voor de rest neuh ik laat me niet snel opde kast jagenquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
altijd he? vrouwen en hun troep
soms haat ik echt die vrouwelijke trekjes
belangrijke docs die ik niet wil zoeken als ik ze snel nodig hebquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik de naam moet gelovenmaar wat dan wel?
Maar waarom dan de naam Geen Porno?quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
belangrijke docs die ik niet wil zoeken als ik ze snel nodig heb
valt opquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar waarom dan de naam Geen Porno?
uhm waarom zou het voor anderen opvallen, ik ben vrijwel de enige die achter deze pc werktquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is waar maar meer voor andere dan je zelf
ja en dat als er iemand een keer op werkt gaat die toch kijken wat er instaat, dan moet ik eik de webcam zo instellen dat ie capture maakt als diegene de map opent en ziet dat er alleen maar saaie docs instaanquote:
Meisjequote:
Hai Stuartquote:
En dan al die "quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en dat als er iemand een keer op werkt gaat die toch kijken wat er instaat, dan moet ik eik de webcam zo instellen dat ie capture maakt als diegene de map opent en ziet dat er alleen maar saaie docs instaan
Goed om te horen dat het goed gaatquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:38 schreef suikertaartje het volgende:
Update: als het rond 17:00 nog steeds goed gaat mag meneer taart weer naar huis.
Thijs zou sowieso al bij mijn ouders logeren en meneer taart wil per se dat ik naar de meet ga
quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:38 schreef suikertaartje het volgende:
Update: als het rond 17:00 nog steeds goed gaat mag meneer taart weer naar huis.
Thijs zou sowieso al bij mijn ouders logeren en meneer taart wil per se dat ik naar de meet ga
quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan al die "" faces bloggen op flickr of zo
ik heb de mijne net geslooptquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:39 schreef DaMart het volgende:
Zo, dat zit toch wel beter, die nieuwe bureaustoel... die zakt tenminste niet naar rechts.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:38 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:39 schreef DaMart het volgende:
Zo, dat zit toch wel beter, die nieuwe bureaustoel... die zakt tenminste niet naar rechts.
Ja, ik ga gewoon niet drinken, als er dan iets is ben ik er ook zoquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
En hopen voor hem dat het ook goed blijft gaan
ooh rokjesquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb mijn rokje aanen ik ga me optuttelen
Ja preciesquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik ga gewoon niet drinken, als er dan iets is ben ik er ook zo
quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
Woohooquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
sodemieter, ik moet nog een kind in bed proppen, we moeten nog lunchen, ik moet nog douchen en dan kan ik eens gaan denken aan optuttelenquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
dan moet ST ook een rokje aan doen hoorquote:
Dan laat ik de drank wel hier staanquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja preciesIk bob wel met je mee, anders val ik waarschijnlijk om 10 uur al in slaap
![]()
dat was ik wel van planquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan moet ST ook een rokje aan doen hoor
* PeZuspringt op zijn bakkersfietsquote:
ik heb me net omgekleed, kind ligt in bed, spullen bij elkaar geraapt (letterlijk) en in een koffer geflikkerd ohja mijn kussen moet nog mee... en uhm uhmuhmquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
sodemieter, ik moet nog een kind in bed proppen, we moeten nog lunchen, ik moet nog douchen en dan kan ik eens gaan denken aan optuttelen![]()
oh. tas inpakken moet ook nog![]()
lang leve om de hoek wonen
Overmorgen zijn we al lang weer weg hoorquote:
EN je moet er nog over op Fok posten. Wat een druk levenquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
sodemieter, ik moet nog een kind in bed proppen, we moeten nog lunchen, ik moet nog douchen en dan kan ik eens gaan denken aan optuttelen![]()
oh. tas inpakken moet ook nog![]()
lang leve om de hoek wonen
preciesquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb me net omgekleed, kind ligt in bed, spullen bij elkaar geraapt (letterlijk) en in een koffer geflikkerd ohja mijn kussen moet nog mee... en uhm uhmuhm
nu ga ik ff mijn nagels doen en mijn haartjes en dan vind ik het wel weer best
tis toch goffer geen modeshow
hoelaat ga je weg?quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb me net omgekleed, kind ligt in bed, spullen bij elkaar geraapt (letterlijk) en in een koffer geflikkerd ohja mijn kussen moet nog mee... en uhm uhmuhm
nu ga ik ff mijn nagels doen en mijn haartjes en dan vind ik het wel weer best
tis toch goffer geen modeshow
Neem voor mij ook een krat meequote:Op zaterdag 27 november 2010 13:44 schreef Symphonic het volgende:
Ik moet straks nog wel ff naar de C1000 om een krat bier te halen
Ja, vergeef me dat ik heel even moet uitpuffen na een week alleen maar rennen en vliegen en een ochtend in het ziekenhuisquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN je moet er nog over op Fok posten. Wat een druk leven
ik fiets snel hoorquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Overmorgen zijn we al lang weer weg hoor
Ik haal het ter plekke, ik hoorde dat het bier in Zwolle veel lekkerder isquote:
Hahaquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik haal het ter plekke, ik hoorde dat het bier in Zwolle veel lekkerder is
mijn pakketje werd bezorgd toen ik naar het ziekenhuis was, en ipv dat ze het bij de buren afleveren mag ik het nu maandag ophalen bij de benzinepompquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:47 schreef DaMart het volgende:
Mijn pakketje van bol.com is er ook.
ooow tijd zat als je langs apeldoorn komt toeter dan effequote:Op zaterdag 27 november 2010 13:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
om een uur of drie ben ik bij haar
Dat lijkt me duidelijk jaquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik haal het ter plekke, ik hoorde dat het bier in Zwolle veel lekkerder is
damnquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:47 schreef PeZu het volgende:
goffur ik moet naar het werk![]()
probleem met het systeem en een stoppenkast
Als ik langs Apeldoorn rijd moet ik de politie bellen, dan ben ik 100 km uit koersquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
ooow tijd zat als je langs apeldoorn komt toeter dan effe
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:50 schreef suikertaartje het volgende:
Lunchen en weer verder met het circus
ga je via de afsluitdijk zeker?quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als ik langs Apeldoorn rijd moet ik de politie bellen, dan ben ik 100 km uit koers
via flevolandquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
ga je via de afsluitdijk zeker?
Nee ik ga door de flevo polderquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
ga je via de afsluitdijk zeker?
volgens mij heet ie zoquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
via flevolandgeen idee hoe die dijk heet ik noem het altijd de zuiderzeedijk
schiet maar eens opquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik ga maar eens kadootjes kopen
lekker laat weerquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet ook nog inslaan voor de Kerst. Wastequote:Op zaterdag 27 november 2010 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Geef hem eens ongelijkquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:57 schreef LovelyLady het volgende:
Koen heeft besloten niet te gaan slapen
ik hoor hem liedjes zingen door de babyfoon
nou.... doe ik ook niequote:
Best gezellig toch, live muziekquote:
stuartquote:
symquote:
Dan ben je er toch nietquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou.... doe ik ook nie
niet mijn probleem dat hij tegen 5 uur strontsaggo is
quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou.... doe ik ook nie
GMTAquote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou.... doe ik ook nie