dan moet ST ook een rokje aan doen hoorquote:
Dan laat ik de drank wel hier staanquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja preciesIk bob wel met je mee, anders val ik waarschijnlijk om 10 uur al in slaap
![]()
dat was ik wel van planquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan moet ST ook een rokje aan doen hoor
* PeZuspringt op zijn bakkersfietsquote:
ik heb me net omgekleed, kind ligt in bed, spullen bij elkaar geraapt (letterlijk) en in een koffer geflikkerd ohja mijn kussen moet nog mee... en uhm uhmuhmquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
sodemieter, ik moet nog een kind in bed proppen, we moeten nog lunchen, ik moet nog douchen en dan kan ik eens gaan denken aan optuttelen![]()
oh. tas inpakken moet ook nog![]()
lang leve om de hoek wonen
Overmorgen zijn we al lang weer weg hoorquote:
EN je moet er nog over op Fok posten. Wat een druk levenquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
sodemieter, ik moet nog een kind in bed proppen, we moeten nog lunchen, ik moet nog douchen en dan kan ik eens gaan denken aan optuttelen![]()
oh. tas inpakken moet ook nog![]()
lang leve om de hoek wonen
preciesquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb me net omgekleed, kind ligt in bed, spullen bij elkaar geraapt (letterlijk) en in een koffer geflikkerd ohja mijn kussen moet nog mee... en uhm uhmuhm
nu ga ik ff mijn nagels doen en mijn haartjes en dan vind ik het wel weer best
tis toch goffer geen modeshow
hoelaat ga je weg?quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb me net omgekleed, kind ligt in bed, spullen bij elkaar geraapt (letterlijk) en in een koffer geflikkerd ohja mijn kussen moet nog mee... en uhm uhmuhm
nu ga ik ff mijn nagels doen en mijn haartjes en dan vind ik het wel weer best
tis toch goffer geen modeshow
Neem voor mij ook een krat meequote:Op zaterdag 27 november 2010 13:44 schreef Symphonic het volgende:
Ik moet straks nog wel ff naar de C1000 om een krat bier te halen
Ja, vergeef me dat ik heel even moet uitpuffen na een week alleen maar rennen en vliegen en een ochtend in het ziekenhuisquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN je moet er nog over op Fok posten. Wat een druk leven
ik fiets snel hoorquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Overmorgen zijn we al lang weer weg hoor
Ik haal het ter plekke, ik hoorde dat het bier in Zwolle veel lekkerder isquote:
Hahaquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik haal het ter plekke, ik hoorde dat het bier in Zwolle veel lekkerder is
mijn pakketje werd bezorgd toen ik naar het ziekenhuis was, en ipv dat ze het bij de buren afleveren mag ik het nu maandag ophalen bij de benzinepompquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:47 schreef DaMart het volgende:
Mijn pakketje van bol.com is er ook.
ooow tijd zat als je langs apeldoorn komt toeter dan effequote:Op zaterdag 27 november 2010 13:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
om een uur of drie ben ik bij haar
Dat lijkt me duidelijk jaquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik haal het ter plekke, ik hoorde dat het bier in Zwolle veel lekkerder is
damnquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:47 schreef PeZu het volgende:
goffur ik moet naar het werk![]()
probleem met het systeem en een stoppenkast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |