zwembadquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Joah, met je zwembad![]()
Ik ben voor
De achterhoek is vooral fucking ver weg.quote:
ooh als ik een andere mening heb over wat ik mooi vind in dit land heb ik gelijk oogkleppen op?quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je oogkleppen op man?Of ben je d'r zo een die het gras van de buren altijd groener vindt?
Anders neem je alles serieus manquote:Op
zaterdag 27 november 2010 12:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh als ik een andere mening heb over wat ik mooi vind in dit land heb ik gelijk oogkleppen op?
ga weg joh gekkie![]()
ik vind dat nederland totaal in het niet valt bij de natuur in andere landen en dat gedoe over welke provincie mooier dan ander hier in nederland totaal overbodig is met elke stukje gecultiveerd "natuur"
in nederland hebben we geen natuur, alleen gecultiveerd stukken die de natuur moeten voorstellen, dat vind ik wel jammer.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Anders neem je alles serieus man
Maar ik vind de natuur in Nederland wel mooi, ik waardeer gewoon wat er is
Tot strakjesquote:
Vind jijquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
in nederland hebben we geen natuur, alleen gecultiveerd stukken die de natuur moeten voorstellen, dat vind ik wel jammer.
is geen kwestie van vinden, er is gewoon helaas geen echte natuur hier.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tot strakjes
[..]
Vind jijEn wat je vind mag je houden
Dus veel plezier d'r van!
Misschien moet dan een de stad uit, daar is anders meer dan genoegquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
is geen kwestie van vinden, er is gewoon helaas geen echte natuur hier.
neemt niet weg dat ik niet kan genieten van het bos hoor.
je mist het punt trevquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien moet dan een de stad uit, daar is anders meer dan genoeg
nee hoor, jij snapt het niet.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee hoor, jij wil het alleen gewoon niet zien
wheehehquote:
ola lolaquote:
Hier ook nog niks meer bekentquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
[..]
al nieuws over meneer taart?
ik krijg geen sms van taartje terug
ja hij moest blijven en miss zelf vanacht, ze is er nu heen met spullen en laptopquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
[..]
al nieuws over meneer taart?
ik krijg geen sms van taartje terug
owquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja hij moest blijven en miss zelf vanacht, ze is er nu heen met spullen en laptop
hij is opgenomen en ligt met een tampon in zijn neus in bedquote:
jupsquote:
moet ik ook nog doenquote:
ah okequote:Op zaterdag 27 november 2010 13:02 schreef PeZu het volgende:
ze ging nog wel even langskomen voor de kado's etc etc dacht ik
jaquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ah oke
Wel fijn dat ze nog even komt
quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:06 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben ff douchen, ik kom zo neeg heel ff dag zeggen
firefox is ook retetraag en vreet resourcesquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Optiefen met firefox. Ik ga wel een tijdje Opera draaien
Goed Bezigquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Optiefen met firefox. Ik ga wel een tijdje Opera draaien
quote:
ik moet het hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |