en het merendeel van de rest dan?quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Voor Breda hoef ik ook niet zo ver.
Nou waar woon jij dan.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
en het merendeel van de rest dan?
Ik weet als ik het dicht bij wil hebben dan moet het hier
olaquote:
Meneer S.quote:
of all places.quote:
Veel plezierquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:27 schreef Kuukske het volgende:
Overigens is iedere andere plaats in Brabant ook een prima lokatie..
limburg boven brabant verkiezen is een beetje mal hoorquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Veel plezier in je eentjeDan ga ik nog liever naar Limburg
Je woont daar wel mooi en rustigquote:
wat is er mis met breda dan?quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Veel plezierDan ga ik nog liever naar Limburg
Nee, daar is het tenminste wel mooiquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
limburg boven brabant verkiezen is een beetje mal hoor
Helemaal niets.quote:
mooi in nederlandquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, daar is het tenminste wel mooiEn daar wonen leuke mensen die ik ken
Heb je oogkleppen op man?quote:
das wel erg achterafquote:
Ligt aan het aantal personen maar kan ook wel hier thuisquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je woont daar wel mooi en rustigKunnen we niet een bbq doen in 1 van die weilanden daar?
Daar dusquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:31 schreef Kuukske het volgende:
Oja, in de achterhoek. Dat wist ik.
[..]
Helemaal niets.
Joah, met je zwembadquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ligt aan het aantal personen maar kan ook wel hier thuis
[..]
Daar dus
Daarom wil ik ook een autoquote:
Is niet van mij maar van mijn zusquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Joah, met je zwembad![]()
Ik ben voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |