Man, ik heb niet eens winterbandenquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
mensen in nederland zonder sneeuwscooters_!
quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, vorige winter zijn er mensen gestrand bij Marijke omdat ze niet naar huis konden i.v.m. de sneeuw hoor
quote:
dit lag aan de NSquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:55 schreef PeZu het volgende:
mensen in nederland zonder sneeuwscooters_!
zoutstrooi installatie op je bumper monterenquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Man, ik heb niet eens winterbanden.
nee aan mensen zonder sneeuwscootersquote:
Zo ben ik afgelopen gestrand in Leiden... heel Haarlem lag ineens plat qua OV. Gelukkig was mijn vader op weg naar zijn werk in Noordwijk, dus kon ik nog een bus daarheen pakken om met hem mee terug te rijden... vervolgens mijn auto bij de parkeerplaats opgehaald... kon ik eerst uitgravenquote:
Geen idee nog..quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:57 schreef TheFamousMan het volgende:
Grappige TT, maar hoe is het nu met 'm?
of was het niet zo vreselijk...
mijn ideequote:
ook halloquote:
afwachten dus, bummerquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:06 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, nou, hij moet even blijven, misschien tot eind van de dag, misschien een nacht.
En er zit weer 1 tampon in zijn neus.
En ik ga even wachten tot de auto terug is en dan ga ik hem zijn laptop brengen enzo.
Ik kom in elk geval eventjesquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Och jezus ik kan niet eens even gewoon uitslapen![]()
Meneer taart half dood
ST de volgende afhaakvrouw
Iedereen ingesneeuwd
Nou, ik ga gewon nog even een half uur verder uitslapen en dan zie ik het wel weer
niet doen, straks mis je je lift naar een volgron destructor ship terwijl de aarde wordt vernietigdquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Och jezus ik kan niet eens even gewoon uitslapen![]()
Meneer taart half dood
ST de volgende afhaakvrouw
Iedereen ingesneeuwd
Nou, ik ga gewon nog even een half uur verder uitslapen en dan zie ik het wel weer
succes en sterktequote:Op zaterdag 27 november 2010 11:09 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, kleren aan doen en weg dus![]()
Sterkte en tot straksquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:09 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, kleren aan doen en weg dus![]()
Het is nu al te laat vrees ikquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet doen, straks mis je je lift naar een volgron destructor ship terwijl de aarde wordt vernietigd![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |