ja..dat denk ik ook.quote:
Ook bij jullie natte sneeuw, neem ik aan?quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, die mensen![]()
![]()
Nee, nog niets gehoord, maar ik denk dat het ook wel even kan duren, ze moesten naar het Sophia, K. reed in een auto waar hij nog nooit in heeft gereden en het sneeuwt..en dan de behandeling nog
wat voor neusgaten heeft jouw guust dan wel nietquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb alleen van die hele kleintjes, die zouden er zo weer uit vallen
aaah bonkjes en sliertenquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja..dat denk ik ook.
maar dit was wel met stukken en slierten hoor![]()
gelukkig had ik mijn lenzen nog niet in![]()
Dag liefjequote:Op zaterdag 27 november 2010 10:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben er weg vanVerder met poetsen
Nope.quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:48 schreef DaMart het volgende:
Ook bij jullie natte sneeuw, neem ik aan?
enorme!quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat voor neusgaten heeft jouw guust dan wel niet
Nabloeding in de neus van meneer taartquote:
Is goed meisjequote:Op zaterdag 27 november 2010 10:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dag liefje![]()
![]()
Ik sms wel als ik wat weet, kee?
Er ligt hier een heeeeeeeeeeeeeeeeeel klein laagje sneeuwquote:
Okee, maar komt wel goedquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Is goed meisjeSucces
En als ik iets voor jou kan doen moet je maar laten weten okee?
Aaah nou, verpest het nou nietquote:Er ligt hier een heeeeeeeeeeeeeeeeeel klein laagje sneeuwNiets ergs, je kunt gewoon rijden Mart
quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nabloeding in de neus van meneer taart
Ik krijg een flashbackquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is goed meisjeSucces
En als ik iets voor jou kan doen moet je maar laten weten okee?
[..]
Er ligt hier een heeeeeeeeeeeeeeeeeel klein laagje sneeuwNiets ergs, je kunt gewoon rijden Mart
Als het stopt met sneeuwen is dat wel weg dusquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Er ligt hier een heeeeeeeeeeeeeeeeeel klein laagje sneeuwNiets ergs, je kunt gewoon rijden Mart
Wat verpest ze? Jouw plagerij of mijn komst?quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Okee, maar komt wel goed
[..]
Aaah nou, verpest het nou niet
Jaquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:52 schreef DaMart het volgende:
Als het stopt met sneeuwen is dat wel weg dus.
Mijn plagerijquote:Wat verpest ze? Jouw plagerij of mijn komst?.
Nou is hij bij de spoedeisende hulp..quote:
Nou, vorige winter zijn er mensen gestrand bij Marijke omdat ze niet naar huis konden i.v.m. de sneeuw hoorquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:53 schreef DaMart het volgende:
Pestkop.
Ik was al bang dat ik sneeuwkettingen moest gaan leggen.
mensen in nederland zonder sneeuwscootersquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, vorige winter zijn er mensen gestrand bij Marijke omdat ze niet naar huis konden i.v.m. de sneeuw hoor
Dit keer niet:quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, vorige winter zijn er mensen gestrand bij Marijke omdat ze niet naar huis konden i.v.m. de sneeuw hoor
quote:Vanmiddag is er in Zeeland kans op een winterse bui en in de rest van het land blijft het droog. In het midden en westen van Nederland breekt de bewolking en laat de zon zich zien. De temperatuur loopt op tot 2 of 3 graden in het westen. In het noordoosten vriest het nog lang en op een aantal plaatsen zal de temperatuur niet boven nul komen.
Vanavond daalt de temperatuur een gaat het licht vriezen. In het noordoosten en oosten kan de temperatuur verder zakken tot een graad of 6 onder nul. De bewolking overheerst en het is overal droog.
Morgenochtend is er veel bewolking en blijft het droog. Het vriest 2 tot 6 graden en de oostelijke wind is zwak tot matig. De temperatuur loopt in de ochtend maar langzaam op. In de middag draait de wind naar het noordoosten en neemt toe tot matig. Met temperaturen die alleen in het westen boven het vriespunt uitkomen is het een koude dag.
In de eerste helft van de avond gaat de temperatuur in het gehele land weer onder nul. Het blijft droog en overwegend bewolkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |