Waar het hart vol van is..quote:
Tot straksquote:
Succes er mee en tot straksquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:11 schreef LovelyLady het volgende:
boodschappen doen
Spullen pakken
Ergens tussendoor eten en dan naar marijke
Denk dat dat wel gaat lukken maar ik heb nog ruim 2 uur voordat ik weg gaquote:
Geen ideequote:Op zaterdag 27 november 2010 12:17 schreef PeZu het volgende:
de meet is toch pa sna 17.00?
vanwaar al die haast en stress nu
Breda is leukquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:17 schreef Kuukske het volgende:
Hoe komen jullie er eigenlijk op om die meet in zwolle te houden. Waarom komen jullie niet een keer naar Breda?
of gewoon centraal voor iedereenquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:17 schreef Kuukske het volgende:
Hoe komen jullie er eigenlijk op om die meet in zwolle te houden. Waarom komen jullie niet een keer naar Breda?
Utrecht ftwquote:
Ja, tell me about it.quote:
Je moet wel wat zien van de wereld hoor.quote:
uhm wie wou er er ook alweer niet meer dan 150 km per jaar reizenquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, tell me about it.
[..]
Je moet wel wat zien van de wereld hoor.
Have funquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Utrecht ftw
En huis is schoonNu haar in de verf zetten
En dan lekker wowen
ja zoietsquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Utrecht ftw
En huis is schoonNu haar in de verf zetten
En dan lekker wowen
Dat dusquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhm wie wou er er ook alweer niet meer dan 150 km per jaar reizen
Volgens mij reis ik dat vandaag welquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
Voor Breda hoef ik ook niet zo ver.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
Good for you, en nu?quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Voor Breda hoef ik ook niet zo ver.
Ja, maar jij bent dan ook fantastisch en geweldig enzoquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Volgens mij reis ik dat vandaag wel
ja nogal wiedesquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Voor Breda hoef ik ook niet zo ver.
nou vraari als dat geen seksen wordt dan kun je beter op de mannen overstappenquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent dan ook fantastisch en geweldig enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |