Top actiequote:
Slaap lekker!!quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:26 schreef 3rdRock het volgende:
kinders ik ga pitten!
slaap lekker en tot Timur!
quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:27 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Top actie(ter notatie Giel kreeg de CD om er een nummer van te draaien maar het bleek de hele album te zijn en heeft die geript)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:40 schreef Pino112 het volgende:
Freak 11:je kan zeggen wat je wil, maar de Freak11 is de tofste hitlijst (die ik ken)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Sowiesoquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:50 schreef hole1988 het volgende:
[..]
je kan zeggen wat je wil, maar de Freak11 is de tofste hitlijst (die ik ken)
is al aangevraagdquote:
Juustem.quote:Op zaterdag 27 november 2010 02:26 schreef Iuc het volgende:
Wanneer gaan ze weer muziek draaien?
Dit gezever ben in nu wel beu
Ik kom na een paar weken weer eens in Nederland, zet 3FM op en word getrakteerd op een hoop gezever ipv lekkere muziek.quote:
Nu.quote:Op zaterdag 27 november 2010 02:26 schreef Iuc het volgende:
Wanneer gaan ze weer muziek draaien?
Dit gezever ben in nu wel beu
http://giel.vara.nl/fileadmin/uploads/GIEL/be_users/documents/ jammer dat je geen lijst ziet van alle bestandjesquote:Op zaterdag 27 november 2010 02:39 schreef Paul-89 het volgende:
http://giel.vara.nl/filea(...)nts/01_Kutpaard_.mp3
http://giel.vara.nl/react(...)_ttnews[backPid]=244quote:Op zaterdag 27 november 2010 02:40 schreef hole1988 het volgende:
[..]
http://giel.vara.nl/fileadmin/uploads/GIEL/be_users/documents/ jammer dat je geen lijst ziet van alle bestandjes
quote:
hoezo aandacht te kortquote:
DIE ROOIEquote:
Dat! En koffiequote:Op zaterdag 27 november 2010 02:46 schreef Pino112 het volgende:
Zo, hier word ik weer even wakker van
Ja behoorlijkquote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 02:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja behoorlijkKomt hij elke week langs, ofzo?
ja, behalve als Giel er zelf niet isquote:Op zaterdag 27 november 2010 02:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja behoorlijkKomt hij elke week langs, ofzo?
quote:
Lekker danquote:Op zaterdag 27 november 2010 02:48 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ja, behalve als Giel er zelf niet is
ik bedenk me net dat ik dit al voor de derde week achter elkaar hoor. Zou mijn slaapritme verneukt zijn??quote:Op zaterdag 27 november 2010 02:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit. Blij dat ik niet elke week luister zo laat
quote:Op zaterdag 27 november 2010 02:50 schreef minthy het volgende:
[..]
ik bedenk me net dat ik dit al voor de derde week achter elkaar hoor. Zou mijn slaapritme verneukt zijn??
Ah, das ook niet tof... Ben blij dat ik net een nieuw semester ben ingegaan en alles bijna uitstel tot het eind. FF rustquote:Op zaterdag 27 november 2010 02:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]Denk het wel ja.
Ik ben nog met school bezig..![]()
Die beat man!quote:Op zaterdag 27 november 2010 02:52 schreef Waalwijker het volgende:
What the fuck is dit nou weer voor wannabe nigger muziek.
Maar das haske creatief, jeweetzzzzquote:Op zaterdag 27 november 2010 02:55 schreef Waalwijker het volgende:
'Voor je' en 'klooien' laten rijmen.
Vandaagquote:Op zaterdag 27 november 2010 03:05 schreef minthy het volgende:
Hmmzzz... Het is hier -6 buiten, ik hoop dat m'n autootje wil starten morgen. Anders morgen geen slaapdienst
[/wishful thinking]
quote:Op zaterdag 27 november 2010 03:09 schreef Waalwijker het volgende:
Giel, laat Gerard dan een uur eerder komen en ga je lekker aftrekken op Adele ofzo.
Volgens mij issie in de stemmingquote:Op zaterdag 27 november 2010 03:11 schreef Waalwijker het volgende:
'Hoeveel kutten heb jij al gehad?'
Jaloers?quote:Op zaterdag 27 november 2010 03:13 schreef Waalwijker het volgende:
Mijn god wat KANS-LOOS dit!!!1111
quote:
Neuh, ik speel namelijk niet me de gedachtes dat ik opgewonden zou raken van mijn eigen geslachtsdeel als ik homo was, zoals Giel doet.quote:
bij de madiwodo was het wat minder, maar bij Gielquote:
White Liesquote:
Moet beide optreden nog even terugkijken..quote:Op zaterdag 27 november 2010 03:16 schreef hole1988 het volgende:
[..]
bij de madiwodo was het wat minder, maar bij Giel
madiwodo http://beta.uitzendinggem(...)721/popout?seek=2360quote:Op zaterdag 27 november 2010 03:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Moet beide optreden nog even terugkijken..
Danku, dit is nu toch craprap.quote:Op zaterdag 27 november 2010 03:18 schreef hole1988 het volgende:
[..]
madiwodo http://beta.uitzendinggem(...)721/popout?seek=2360
giel http://giel.vara.nl/Live-(...)ced6a83a9e45daaff4ef
Nope!! Zeker niet als ik zo word toegezongen/geraptquote:Op zaterdag 27 november 2010 03:24 schreef Paul-89 het volgende:
Nu wil niemand meer werknemer van de maand worden.
hij is niet helemaal lekkerquote:Op zaterdag 27 november 2010 03:24 schreef Waalwijker het volgende:
Die broer daarachter is nog het meest kansloos.
Die 2e is superstrak jaquote:Op zaterdag 27 november 2010 03:18 schreef hole1988 het volgende:
[..]
madiwodo http://beta.uitzendinggem(...)721/popout?seek=2360
giel http://giel.vara.nl/Live-(...)ced6a83a9e45daaff4ef
Klopt ja, luister hem nu nog een keerquote:Op zaterdag 27 november 2010 03:28 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen, maar die heeft ie toch net uitgezonden?
Trusten buuv!quote:Op zaterdag 27 november 2010 03:29 schreef minthy het volgende:
Ik ga aftaaien, begin in te kakken (eindelijk![]()
) Tot morgenavond
![]()
quote:
en tot die tijd een spannend muziekjequote:
quote:
gaan jullie nu allemaal weg bij de leukst itemquote:Op zaterdag 27 november 2010 03:34 schreef Pino112 het volgende:
Ik kap er ook mee, vind het wel best met dat PWS![]()
Trusten mensen!![]()
Zo leuk vind ik dit niet..quote:Op zaterdag 27 november 2010 03:35 schreef hole1988 het volgende:
[..]
[..]
gaan jullie nu allemaal weg bij de leukst item
moi kort nachtjequote:
in die tijd heb ik de kranten bezorgdquote:
Je hebt dus nog niet geslapenquote:Op zaterdag 27 november 2010 08:25 schreef hole1988 het volgende:
[..]
in die tijd heb ik de kranten bezorgd
nee, ik ga zo maar eens een tukkie doenquote:
Ha oke. Trustenquote:Op zaterdag 27 november 2010 08:27 schreef hole1988 het volgende:
[..]
nee, ik ga zo maar eens een tukkie doen
thanksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op zaterdag 27 november 2010 09:52 schreef borisz het volgende:
We hebben een nieuwe #1 in de top2000Hmm. Ik word niet warm of koud van dat nummer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben overgezapt naar radiostationnetjes via m'n digitale tv, eens kijken of er nog wat te swingen is op DIE DEUTSCHE RUNDFUNK.quote:Op zaterdag 27 november 2010 09:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zometeen lekker ontkateren met Brakkemieke! Niet dat ik een kater heb, maar toch.
Roel doet mee aan het boodschappenspel. Om morgen op te biechten dat hij dat niet wildequote:Op zaterdag 27 november 2010 10:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben overgezapt naar radiostationnetjes via m'n digitale tv, eens kijken of er nog wat te swingen is op DIE DEUTSCHE RUNDFUNK.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Roel doet mee aan het boodschappenspel. Om morgen op te biechten dat hij dat niet wilde
quote:Op zaterdag 27 november 2010 09:52 schreef borisz het volgende:
We hebben een nieuwe #1 in de top2000*spotifiet*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, is dat die.
Niks mis mee toch?![]()
We moeten een beetje rustig aan doen met Roel, hij is heel erg nerveus deze dagen, heeft al menig maal meegedaan aan de Bol.com prijsvraag om dat optreden van Miss Montreal te winnen en zit ondertussen al met 29 Katie Melua cd's thuis.quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Roel doet mee aan het boodschappenspel. Om morgen op te biechten dat hij dat niet wilde
quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:12 schreef Cee het volgende:
[..]
We moeten een beetje rustig aan doen met Roel, hij is heel erg nerveus deze dagen, heeft al menig maal meegedaan aan de Bol.com prijsvraag om dat optreden van Miss Montreal te winnen en zit ondertussen al met 29 Katie Melua cd's thuis.
Ik zag het langskomen ja.. Heftigquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Al kreeg ik geld toe!
Nee, ik zit nu vooral enorm in spanning voor een vriendin die - as we speak - een dubbele longtransplantatie aan het ondergaan is. Spannend
![]()
.
En dan zit ik met angstzweten heel m'n werkzaamheden tegen te houden op vrijdag om 10 uur om die Take That tickets te kopen, al m'n collega's in rep en roer en meestressen, vloekend achter de computer, en 3 weken later kan ik nog met speels gemak arenakaarten voor dat concert kopen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:25 schreef TheVulture het volgende:
Wat is het toch waardeloos tegenwoordig om ergens kaarten voor te kopen... Eurosonic binnen 20 minuten uitverkocht![]()
Echt niet normaal... binnen een kwartier al... wat een hype via 3FM al niet kan dooenquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:36 schreef -Hans- het volgende:
wtf volgens mij is Noorderslag ook al uitverkocht. Binnen 30 minuten?! Hoe kan dat nou weer. Vorig jaar binnen 4 uur en nu een half uur.
Ik duim voor jullie/haar mee.quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Al kreeg ik geld toe!
Nee, ik zit nu vooral enorm in spanning voor een vriendin die - as we speak - een dubbele longtransplantatie aan het ondergaan is. Spannend
![]()
.
Die staan er nu alquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:40 schreef -Hans- het volgende:
Echt binnen 30 minuten. Haha dat kan toch helemaal niet dit. Zo sterk is de line-up helemaal niet. Zullen wel weer onwijs veel tickets online komen te staan tegen te hoge prijzen.
[koffiebekertje]Vroeger zaten we met -10 te blauwbekken voor het VVV kantoor, dat was afzien, met bevroren ledematen en blauwe plekken als gevolg maar het was eerlijker.[/koffiebekertje]quote:
Vorig jaar was echt tof inderdaad, maar dit jaar vind ik de line-up van NS niet eens heel erg goed. Eurosonic trouwens wel. Naja, jaartje overslaan dan maar. Had dit eerlijk gezegd niet verwacht dat het zo snel zou gaan. Vorig jaar was het nog binnen 4 uur. Volgend jaar dan maar direct om 10:00 achter de pc zittenquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Echt niet normaal... binnen een kwartier al... wat een hype via 3FM al niet kan dooen
En ik baal zo want vorig jaar was zo tof
Iddquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zag het langskomen ja.. Heftig
Sterktequote:Op zaterdag 27 november 2010 10:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Lang op de wachtlijst gestaan en ineens is het dan zo ver. 50/50 kans dus héél spannend
.
Jupquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:47 schreef Cee het volgende:
Hans, was dat Waterstad FM wat jij altijd luistert? Heb ik ook op m'n digitale radio-lijstje staan.
sterkte man!quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Lang op de wachtlijst gestaan en ineens is het dan zo ver. 50/50 kans dus héél spannend
.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:52 schreef Cee het volgende:
Oké, Waterstad FM.Ik zap over, "Ze kwam binnen zonder kloppen" is op de radio en op dat zelfde moment is m'n bovenbuurman aan het kloppen/timmeren.
Geniaalquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:52 schreef Cee het volgende:
Oké, Waterstad FM.Ik zap over, "Ze kwam binnen zonder kloppen" is op de radio en op dat zelfde moment is m'n bovenbuurman aan het kloppen/timmeren.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Het zou pas echt eng zijn geweest als de deurbel zou zijn gegaan.
Ik ga m'n horloge bij juwelier Gertjan van Park in Zuidhorn en Rhoden of zoiets kopen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ga voortaan m;n banden in Friesland laten vervangen.
En m'n keuken laat ik vanuit het noordwesten van DUITSLAND komen. Waarom spreekt Ekdom zo'n spotje niet in?quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga m'n horloge bij juwelier Gertjan van Park in Zuidhorn en Rhoden of zoiets kopen.
Dat.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:14 schreef Cee het volgende:
The Waterboys! Op Waterstad FM! Gekkenhuis!
Ze zullen daar ook wel iets als Dalet hebben.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:18 schreef Cee het volgende:
Lois Lane - Simply beautifulWaar halen ze het vandaan.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze zullen daar ook wel iets als Dalet hebben.
Sorry, te makkelijk
quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heeft Floris al waterstadfmfan.nl gebouwd?
Maar even een topic openen in TVRquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wrdn schtn t krt. Wat een zender!
Hans is studentquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:58 schreef -Hans- het volgende:
Heb een kaartje voor Noorderslag via CJP. Nu hoop ik maar dat ze aan de deur niet vragen naar mijn CJP pas..
wahaha, volgens mij ben je de 26 al lang gepasseerdquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:58 schreef -Hans- het volgende:
Heb een kaartje voor Noorderslag via CJP. Nu hoop ik maar dat ze aan de deur niet vragen naar mijn CJP pas..
Haha al heel lang niet meerquote:
Mag nog als je onder de 30 bent. hahaquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wahaha, volgens mij ben je de 26 al lang gepasseerd
quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:58 schreef -Hans- het volgende:
Tijdmelding!11quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik mis wel de tijdmeldingen tussen 10 en 12 op WaterstadFM.
Staat dat op het kaartje of krijg je dan korting? Zo niet dan denk ik niet dat je een probleem hebt... en ga ik het ook proberenquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha al heel lang niet meer![]()
. Heb ook niet zo'n pas, maar het is mij wel gelukt om via die gasten een ticket te scoren. Hoop dat het goed gaat
Kijk, ze heeft dus inderdaad een spotje ingesprokenquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:59 schreef Pino112 het volgende:
Deze stem leek verdacht veel op die Marijke..
hoi!quote:
+1quote:
Op het kaartje staat alleen prijssoort CJP en dat is het. Lijkt mij eerlijk gezegd geen probleem.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Staat dat op het kaartje of krijg je dan korting? Zo niet dan denk ik niet dat je een probleem hebt... en ga ik het ook proberen
Juist wel... Dan moet je toch gewoon een CJP kunnen tonen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Op het kaartje staat alleen prijssoort CJP en dat is het. Lijkt mij eerlijk gezegd geen probleem.
dakantoghemaalnie Timur?quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Juist wel... Dan moet je toch gewoon een CJP kunnen tonen?
Het checken of je recht hebt op de korting wordt gedaan op de CJP site. Als je voorbij dat scherm bent kun je de tickets al dan niet met korting bestellen. Kan me niet voorstellen dat ze bij de kassa geinteresseerd zijn in zo'n pasje. Dat is voor die lui alleen maar extra werk. Immers is het checken of je recht hebt op de korting al gebeurd. Binnen 24 uur zou ik de ticket moeten krijgen, maar kan 'm al wel opvragen via Ticketmaster. Heb nog nergens zien staan dat je alleen binnenkomt met zo'n pasjequote:Op zaterdag 27 november 2010 12:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Juist wel... Dan moet je toch gewoon een CJP kunnen tonen?
Eliza Doolittle - Skinny Genesquote:
eeh is het niet Jeans? Tenzij je je genen ook uit kunt doen natuurlijk ')quote:
+1quote:
nee...quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:53 schreef alors het volgende:
[..]
eeh is het niet Jeans? Tenzij je je genen ook uit kunt doen natuurlijk ')
Meh wat vaag, ze zingt namelijk wel over skinny jeansquote:
das waar......toch is er maar 1 echte skinny jeans...quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:57 schreef alors het volgende:
[..]
Meh wat vaag, ze zingt namelijk wel over skinny jeans
Ik moet altijd aan die clip denken als ik mezelf in te kleine broeken probeer te hijsenquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
das waar......toch is er maar 1 echte skinny jeans...
je moet ook gewoon passende broeken kopenquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:00 schreef alors het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan die clip denken als ik mezelf in te kleine broeken probeer te hijsen
jaa maar die broeken lopen vaak toch uit en als je ze dan passend koopt lubberen ze na een week als een gek.quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je moet ook gewoon passende broeken kopen![]()
oh, dat wist ik niet. ben niet zo into skinny jeansquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:05 schreef alors het volgende:
[..]
jaa maar die broeken lopen vaak toch uit en als je ze dan passend koopt lubberen ze na een week als een gek.
Dit.quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:12 schreef 3rdRock het volgende:
die Katy Perry maakt toch stiekem best lekkere liedjes
dat Thé Lau zich leent voor deze bagger!quote:
de reden dat moeder in de wao zit is Stress.....tuurlijk Frans, tuurlijk!quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wel goed gevonden dat die leeftijden wat vreemd uitgekozen zijn.
Hij heeft het over AOW, niet WAO. Da's iets heel anders.quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat Thé Lau zich leent voor deze bagger!
[..]
de reden dat moeder in de wao zit is Stress.....tuurlijk Frans, tuurlijk!
godsamme. ik type weer eens sneller dan ik kan denken.....ik bedoelde dat die moeder in de wao zou moeten zitten en niet in de aow. ik ben zo dom somsquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij heeft het over AOW, niet WAO. Da's iets heel anders.
dat kind heeft gewoon zitten janken!quote:
Haha hoe krijgt ze het voor elkaarquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat kind heeft gewoon zitten janken!
nee, ze vond em echt eng. panisch was ze, om haar moeder geroepen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha hoe krijgt ze het voor elkaar. Misschien vond ze de film wel zo slecht... Haha.
bruno mars? vinnikookniks.quote:
Die was echt gruwelijk inderdaadquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, ze vond em echt eng. panisch was ze, om haar moeder geroepen.
blijkbaar mis ik dat inlevingsvermogen want zo eng vond ik die film nou ook weer niet....vond 1 veel enger, maar die keek ik dan ook alleen, met hoofdtelefoon, in het donker...
Haha, ik schakel net in, ik hoor hemquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:47 schreef 3rdRock het volgende:
de mama appelsap in Empire of the Sun: "ik zoek je piemel kom op"
quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:47 schreef Dagoduck het volgende:
Heeft iemand die Jack Spijkerman versie?
acapella!quote:
Ik wil die jack versiequote:
HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Jup, echt te gek !quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:20 schreef Pino112 het volgende:
Graffiti6 staat ook op Eurosonic Hans!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |