Ik moet altijd aan die clip denken als ik mezelf in te kleine broeken probeer te hijsenquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
das waar......toch is er maar 1 echte skinny jeans...
je moet ook gewoon passende broeken kopenquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:00 schreef alors het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan die clip denken als ik mezelf in te kleine broeken probeer te hijsen
jaa maar die broeken lopen vaak toch uit en als je ze dan passend koopt lubberen ze na een week als een gek.quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je moet ook gewoon passende broeken kopen![]()
oh, dat wist ik niet. ben niet zo into skinny jeansquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:05 schreef alors het volgende:
[..]
jaa maar die broeken lopen vaak toch uit en als je ze dan passend koopt lubberen ze na een week als een gek.
Dit.quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:12 schreef 3rdRock het volgende:
die Katy Perry maakt toch stiekem best lekkere liedjes
dat Thé Lau zich leent voor deze bagger!quote:
de reden dat moeder in de wao zit is Stress.....tuurlijk Frans, tuurlijk!quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wel goed gevonden dat die leeftijden wat vreemd uitgekozen zijn.
Hij heeft het over AOW, niet WAO. Da's iets heel anders.quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat Thé Lau zich leent voor deze bagger!
[..]
de reden dat moeder in de wao zit is Stress.....tuurlijk Frans, tuurlijk!
godsamme. ik type weer eens sneller dan ik kan denken.....ik bedoelde dat die moeder in de wao zou moeten zitten en niet in de aow. ik ben zo dom somsquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij heeft het over AOW, niet WAO. Da's iets heel anders.
dat kind heeft gewoon zitten janken!quote:
Haha hoe krijgt ze het voor elkaarquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat kind heeft gewoon zitten janken!
nee, ze vond em echt eng. panisch was ze, om haar moeder geroepen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha hoe krijgt ze het voor elkaar. Misschien vond ze de film wel zo slecht... Haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |