bij de madiwodo was het wat minder, maar bij Gielquote:
White Liesquote:
Moet beide optreden nog even terugkijken..quote:Op zaterdag 27 november 2010 03:16 schreef hole1988 het volgende:
[..]
bij de madiwodo was het wat minder, maar bij Giel
madiwodo http://beta.uitzendinggem(...)721/popout?seek=2360quote:Op zaterdag 27 november 2010 03:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Moet beide optreden nog even terugkijken..
Danku, dit is nu toch craprap.quote:Op zaterdag 27 november 2010 03:18 schreef hole1988 het volgende:
[..]
madiwodo http://beta.uitzendinggem(...)721/popout?seek=2360
giel http://giel.vara.nl/Live-(...)ced6a83a9e45daaff4ef
Nope!! Zeker niet als ik zo word toegezongen/geraptquote:Op zaterdag 27 november 2010 03:24 schreef Paul-89 het volgende:
Nu wil niemand meer werknemer van de maand worden.
hij is niet helemaal lekkerquote:Op zaterdag 27 november 2010 03:24 schreef Waalwijker het volgende:
Die broer daarachter is nog het meest kansloos.
Die 2e is superstrak jaquote:Op zaterdag 27 november 2010 03:18 schreef hole1988 het volgende:
[..]
madiwodo http://beta.uitzendinggem(...)721/popout?seek=2360
giel http://giel.vara.nl/Live-(...)ced6a83a9e45daaff4ef
Klopt ja, luister hem nu nog een keerquote:Op zaterdag 27 november 2010 03:28 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen, maar die heeft ie toch net uitgezonden?
Trusten buuv!quote:Op zaterdag 27 november 2010 03:29 schreef minthy het volgende:
Ik ga aftaaien, begin in te kakken (eindelijk![]()
) Tot morgenavond
![]()
quote:
en tot die tijd een spannend muziekjequote:
quote:
gaan jullie nu allemaal weg bij de leukst itemquote:Op zaterdag 27 november 2010 03:34 schreef Pino112 het volgende:
Ik kap er ook mee, vind het wel best met dat PWS![]()
Trusten mensen!![]()
Zo leuk vind ik dit niet..quote:Op zaterdag 27 november 2010 03:35 schreef hole1988 het volgende:
[..]
[..]
gaan jullie nu allemaal weg bij de leukst item
moi kort nachtjequote:
in die tijd heb ik de kranten bezorgdquote:
Je hebt dus nog niet geslapenquote:Op zaterdag 27 november 2010 08:25 schreef hole1988 het volgende:
[..]
in die tijd heb ik de kranten bezorgd
nee, ik ga zo maar eens een tukkie doenquote:
Ha oke. Trustenquote:Op zaterdag 27 november 2010 08:27 schreef hole1988 het volgende:
[..]
nee, ik ga zo maar eens een tukkie doen
thanksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op zaterdag 27 november 2010 09:52 schreef borisz het volgende:
We hebben een nieuwe #1 in de top2000Hmm. Ik word niet warm of koud van dat nummer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben overgezapt naar radiostationnetjes via m'n digitale tv, eens kijken of er nog wat te swingen is op DIE DEUTSCHE RUNDFUNK.quote:Op zaterdag 27 november 2010 09:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zometeen lekker ontkateren met Brakkemieke! Niet dat ik een kater heb, maar toch.
Roel doet mee aan het boodschappenspel. Om morgen op te biechten dat hij dat niet wildequote:Op zaterdag 27 november 2010 10:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben overgezapt naar radiostationnetjes via m'n digitale tv, eens kijken of er nog wat te swingen is op DIE DEUTSCHE RUNDFUNK.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Roel doet mee aan het boodschappenspel. Om morgen op te biechten dat hij dat niet wilde
quote:Op zaterdag 27 november 2010 09:52 schreef borisz het volgende:
We hebben een nieuwe #1 in de top2000*spotifiet*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, is dat die.
Niks mis mee toch?![]()
We moeten een beetje rustig aan doen met Roel, hij is heel erg nerveus deze dagen, heeft al menig maal meegedaan aan de Bol.com prijsvraag om dat optreden van Miss Montreal te winnen en zit ondertussen al met 29 Katie Melua cd's thuis.quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Roel doet mee aan het boodschappenspel. Om morgen op te biechten dat hij dat niet wilde
quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:12 schreef Cee het volgende:
[..]
We moeten een beetje rustig aan doen met Roel, hij is heel erg nerveus deze dagen, heeft al menig maal meegedaan aan de Bol.com prijsvraag om dat optreden van Miss Montreal te winnen en zit ondertussen al met 29 Katie Melua cd's thuis.
Ik zag het langskomen ja.. Heftigquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Al kreeg ik geld toe!
Nee, ik zit nu vooral enorm in spanning voor een vriendin die - as we speak - een dubbele longtransplantatie aan het ondergaan is. Spannend
![]()
.
En dan zit ik met angstzweten heel m'n werkzaamheden tegen te houden op vrijdag om 10 uur om die Take That tickets te kopen, al m'n collega's in rep en roer en meestressen, vloekend achter de computer, en 3 weken later kan ik nog met speels gemak arenakaarten voor dat concert kopen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:25 schreef TheVulture het volgende:
Wat is het toch waardeloos tegenwoordig om ergens kaarten voor te kopen... Eurosonic binnen 20 minuten uitverkocht![]()
Echt niet normaal... binnen een kwartier al... wat een hype via 3FM al niet kan dooenquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:36 schreef -Hans- het volgende:
wtf volgens mij is Noorderslag ook al uitverkocht. Binnen 30 minuten?! Hoe kan dat nou weer. Vorig jaar binnen 4 uur en nu een half uur.
Ik duim voor jullie/haar mee.quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Al kreeg ik geld toe!
Nee, ik zit nu vooral enorm in spanning voor een vriendin die - as we speak - een dubbele longtransplantatie aan het ondergaan is. Spannend
![]()
.
Die staan er nu alquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:40 schreef -Hans- het volgende:
Echt binnen 30 minuten. Haha dat kan toch helemaal niet dit. Zo sterk is de line-up helemaal niet. Zullen wel weer onwijs veel tickets online komen te staan tegen te hoge prijzen.
[koffiebekertje]Vroeger zaten we met -10 te blauwbekken voor het VVV kantoor, dat was afzien, met bevroren ledematen en blauwe plekken als gevolg maar het was eerlijker.[/koffiebekertje]quote:
Vorig jaar was echt tof inderdaad, maar dit jaar vind ik de line-up van NS niet eens heel erg goed. Eurosonic trouwens wel. Naja, jaartje overslaan dan maar. Had dit eerlijk gezegd niet verwacht dat het zo snel zou gaan. Vorig jaar was het nog binnen 4 uur. Volgend jaar dan maar direct om 10:00 achter de pc zittenquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Echt niet normaal... binnen een kwartier al... wat een hype via 3FM al niet kan dooen
En ik baal zo want vorig jaar was zo tof
Iddquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zag het langskomen ja.. Heftig
Sterktequote:Op zaterdag 27 november 2010 10:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Lang op de wachtlijst gestaan en ineens is het dan zo ver. 50/50 kans dus héél spannend
.
Jupquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:47 schreef Cee het volgende:
Hans, was dat Waterstad FM wat jij altijd luistert? Heb ik ook op m'n digitale radio-lijstje staan.
sterkte man!quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Lang op de wachtlijst gestaan en ineens is het dan zo ver. 50/50 kans dus héél spannend
.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:52 schreef Cee het volgende:
Oké, Waterstad FM.Ik zap over, "Ze kwam binnen zonder kloppen" is op de radio en op dat zelfde moment is m'n bovenbuurman aan het kloppen/timmeren.
Geniaalquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:52 schreef Cee het volgende:
Oké, Waterstad FM.Ik zap over, "Ze kwam binnen zonder kloppen" is op de radio en op dat zelfde moment is m'n bovenbuurman aan het kloppen/timmeren.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Het zou pas echt eng zijn geweest als de deurbel zou zijn gegaan.
Ik ga m'n horloge bij juwelier Gertjan van Park in Zuidhorn en Rhoden of zoiets kopen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ga voortaan m;n banden in Friesland laten vervangen.
En m'n keuken laat ik vanuit het noordwesten van DUITSLAND komen. Waarom spreekt Ekdom zo'n spotje niet in?quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga m'n horloge bij juwelier Gertjan van Park in Zuidhorn en Rhoden of zoiets kopen.
Dat.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:14 schreef Cee het volgende:
The Waterboys! Op Waterstad FM! Gekkenhuis!
Ze zullen daar ook wel iets als Dalet hebben.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:18 schreef Cee het volgende:
Lois Lane - Simply beautifulWaar halen ze het vandaan.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze zullen daar ook wel iets als Dalet hebben.
Sorry, te makkelijk
quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heeft Floris al waterstadfmfan.nl gebouwd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |