Maar even een topic openen in TVRquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wrdn schtn t krt. Wat een zender!
Hans is studentquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:58 schreef -Hans- het volgende:
Heb een kaartje voor Noorderslag via CJP. Nu hoop ik maar dat ze aan de deur niet vragen naar mijn CJP pas..
wahaha, volgens mij ben je de 26 al lang gepasseerdquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:58 schreef -Hans- het volgende:
Heb een kaartje voor Noorderslag via CJP. Nu hoop ik maar dat ze aan de deur niet vragen naar mijn CJP pas..
Haha al heel lang niet meerquote:
Mag nog als je onder de 30 bent. hahaquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wahaha, volgens mij ben je de 26 al lang gepasseerd
quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:58 schreef -Hans- het volgende:
Tijdmelding!11quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik mis wel de tijdmeldingen tussen 10 en 12 op WaterstadFM.
Staat dat op het kaartje of krijg je dan korting? Zo niet dan denk ik niet dat je een probleem hebt... en ga ik het ook proberenquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha al heel lang niet meer![]()
. Heb ook niet zo'n pas, maar het is mij wel gelukt om via die gasten een ticket te scoren. Hoop dat het goed gaat
Kijk, ze heeft dus inderdaad een spotje ingesprokenquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:59 schreef Pino112 het volgende:
Deze stem leek verdacht veel op die Marijke..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |