ik geloof er geen reet van! je bent gewoon een vuige lapo-jatter!quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sorry. Gokte dat ik de 1 na laatste zou hebben.
Volgens mij heeft Pascal Jacobsen de titel van z'n vrouw geleend, toen ze een keer 's avonds in bed lagen...quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:35 schreef Cee het volgende:
Wat een mutsen die Lowlands-prijsvraag-kandidaten.
En wat een ongeïnspireerd flutnummer is dat Bløf SR geval zeg.
En zo is het maar netquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik geloof er geen reet van! je bent gewoon een vuige lapo-jatter!
ik ga nog ff shoppen...quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:36 schreef -Hans- het volgende:
Blof is echt zo kud. Zometeen even een lekker stukje fietsen. Heerlijk weer buiten!
Heb je die spullen nog niet in huis dan?quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ga nog ff shoppen...
met eigenlijk een winterjas, handschoenen en schoenen hebben, maar ik zal wel thuis komen met een goede hdmikabel....
nja, ik heb het niet zo snel koud dus ik kan wel zonder handschoenen. en net boodschappen doen bij -3 ging prima in shirt, vest en relatief dikke zomerjas. maar schoenen moet echt...deze zijn niet eens waterdichtquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb je die spullen nog niet in huis dan?. Winterjas en handschoenen is vandaag wel een musthave. HDMI kabel
. Alleen geeft dat weinig warmte
.
haha, die 1e kandidaten waren idd behoorlijk kansloos!quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:40 schreef donroyco het volgende:
Een vriend van mij belde mij zojuist:
"Luisterde je net 3FM?"
- "Ehh nee..?"
"Ja, want ik heb net 2 kaarten voor Lowlands 2011 gewonnen!"
- "Vet!"
(en toen vertelde hij het verhaal over de eerste twee kandidaten)
Voor het halen van een HDMI-kabel ga ik altijd naar de Action, voor max. 4 euro een prima kabel.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb je die spullen nog niet in huis dan?. Winterjas en handschoenen is vandaag wel een musthave. HDMI kabel
. Alleen geeft dat weinig warmte
.
k heb nu een goedkope van de mediamarkt voor mn bluray en die stoort als de ziekte. op alle 4 de hdmi-poorten....mn mediaspeler is ook hdmi met bijgeleverde kabel en dat gaat wel goed op die mediaspeler, maar de blu-rayspeler wil uberhaupt niet afsprelen met die kabel :Squote:Op zaterdag 27 november 2010 14:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Voor het halen van een HDMI-kabel ga ik altijd naar de Action, voor max. 4 euro een prima kabel.
Bij de action? Nooit geweten dat je daar dergelijke kabels kan kopen. Goede tip!quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Voor het halen van een HDMI-kabel ga ik altijd naar de Action, voor max. 4 euro een prima kabel.
Heb nu al een jaar of 2 kabels daarvandaan in gebruik, en die werken zonder enige probleem. Ze zijn alleen wel vaak uitverkocht, omdat iedereen ze daar haalt volgens mij.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bij de action? Nooit geweten dat je daar dergelijke kabels kan kopen. Goede tip!
quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:40 schreef donroyco het volgende:
Een vriend van mij belde mij zojuist:
"Luisterde je net 3FM?"
- "Ehh nee..?"
"Ja, want ik heb net 2 kaarten voor Lowlands 2011 gewonnen!"
- "Vet!"
(en toen vertelde hij het verhaal over de eerste twee kandidaten)
Misschien, hij wist nog niet precies aan wie hij 'm zou gevenquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:50 schreef Cee het volgende:
[..]Tof! Mag je een van die twee kaarten hebben?
Vanavond biertjes voor 'm betalen in de kroeg, kan niet misgaan.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:51 schreef donroyco het volgende:
[..]
Misschien, hij wist nog niet precies aan wie hij 'm zou geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |