Dan moet ik zondag de XL maar even downloadenquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:15 schreef Iemand91 het volgende:
Mr. Clarkson was ook bij Qi vanavond.
Je kunt ook vanavond BBC 2 kijken om 23:15 uur, dan is er de herhaling.quote:Op zaterdag 27 november 2010 02:10 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dan moet ik zondag de XL maar even downloaden
Nee, vanavond is de XL-aflvering, die is 15 minuten langerquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:09 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Je kunt ook vanavond BBC 2 kijken om 23:15 uur, dan is er de herhaling.
Was trouwens met Ross Noble, David Mitchell, Jeremy Clarkson en Alan Davies (off course...)
Zijn dezelfde gasten, dus van gisteren was eigenlijk gewoon een verkorte versie van vanavond?quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nee, vanavond is de XL-aflvering, die is 15 minuten langer
Jupquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:48 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Zijn dezelfde gasten, dus van gisteren was eigenlijk gewoon een verkorte versie van vanavond?
I Love the smell of a raging HD in the morning!..quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:00 schreef PiRANiA het volgende:
Nieuwe DVD:
http://transmission.blogs(...)e-our-brand-new-dvd/
al te downloaden via de bekende kanalen.
Inderdaad. Er zaten wel grappige dingen tussen, maar een gewone uitzending van TG is grappiger!quote:
Zeer makkelijk aan te passen in vlc,quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:38 schreef PiRANiA het volgende:
Ik vond hem wel lache. Zorg dat je de goede (DVD) versie hebt, anders loopt het geluid misschien 250ms achter
K en L uit mijn hoofdquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:09 schreef Burgertrut het volgende:
[..]
Zeer makkelijk aan te passen in vlc,
> instellingen> Track sync> de bovenste optie , video over audio nogwat naar -250 MS
Ja ze zouden 'ns toegeven dat ze ook maar op een budget lopen.quote:Op woensdag 1 december 2010 01:29 schreef RPG het volgende:
Top Gear Festival van dit jaar was best leuk trouwens. Ben dit weekend naar ze geweest. Ze zeiden daarbij ook al dat er nu geen afleveringen zijn omdat ze met de kerstspecial bezig waren en eigenlijk gewoon te lui waren
dat hebben ze al zo vaak gedaan (al was het mischien niet allemaal zo serieus)quote:Op woensdag 1 december 2010 02:13 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ja ze zouden 'ns toegeven dat ze ook maar op een budget lopen.
Beetje jammer dat Jeremy er niet bij zit vind ik. Dan mis je toch wel de kluns van het stel, die ook wel es kritisch is.quote:Op woensdag 1 december 2010 00:25 schreef Jimmie het volgende:
Die Apocalpyse DVD is zo wanhopig slecht, hoort de naam Top Gear niet te dragen.
Top Gear en serieusquote:Op woensdag 1 december 2010 07:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat hebben ze al zo vaak gedaan (al was het mischien niet allemaal zo serieus)
...ik vind die plastic spoiler echt 3 keer niks....net als de rolkooi. Heb ik toch veel liever die V12 Vantage.quote:Op woensdag 1 december 2010 09:49 schreef BroesWillems het volgende:
Die 911 GT3 uit die apocalypse DVD is toch wel een übergeile auto...
...ach ja. Een dragrace tussen hamster en captain slow was ook wel door Hamster gewonnen als hij in de Aston had gezeten hoor.quote:Op woensdag 1 december 2010 10:43 schreef BroesWillems het volgende:
Als je in de V12 vantage zit kun je mooi de hele tijd tegen de plastic spoiler van de GT3 aankijken
Gelukkig rij je 99.93% van de tijd op het circuit en niet op de weg. Dat scheelt.quote:Op woensdag 1 december 2010 13:20 schreef BroesWillems het volgende:
Esthetisch voordeel, daar worden al jaren racen mee gewonnen...
Dan zou ik gewoon de andere kant op rijdenquote:Op woensdag 1 december 2010 10:43 schreef BroesWillems het volgende:
Als je in de V12 vantage zit kun je mooi de hele tijd tegen de plastic spoiler van de GT3 aankijken
Het kan je niks schelen hoe je auto eruit ziet?quote:Op woensdag 1 december 2010 18:28 schreef BroesWillems het volgende:
Trouwens, zo'n auto zou ik voor mezelf kopen en niet voor het eventuele "esthetische" voordeel.
ik bedoel het esthetische voordeel van de Aston tegen over de Porsche. De meesten mensen zullen waarschijnlijk de aston mooier vinden. Ik hou wel van een 911, het maakt mij niet uit wat andere mensen daar van vinden.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:59 schreef k_man het volgende:
[..]
Het kan je niks schelen hoe je auto eruit ziet?
Die gaan we niet missen!quote:Op woensdag 1 december 2010 18:13 schreef qu63 het volgende:
Top Gear over Christmas - new episode airs 21 December, and the Middle East special is 26 December. Both 8pm, BBC2
http://twitter.com/#!/RadioTimes/status/9945489034186752
Over 3 weken dus al een eerste aflevering!
Het had best kunnen werken, maar het script is door een 6-jarige geschreven oid, zo voorspelbaar.. en misschien is inderdaad Jeremy nodig voor de echte klunzige dingen zoals de remote control auto's.quote:Op woensdag 1 december 2010 08:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Beetje jammer dat Jeremy er niet bij zit vind ik. Dan mis je toch wel de kluns van het stel, die ook wel es kritisch is.
quote:Op woensdag 1 december 2010 09:49 schreef BroesWillems het volgende:
Die 911 GT3 uit die apocalypse DVD is toch wel een übergeile auto...
Jeremy en techniekquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:49 schreef Jimmie het volgende:
[..]misschien is inderdaad Jeremy nodig voor de echte klunzige dingen zoals de remote control auto's.
Mja, maar het verschil tussen jou en mensen die daadwerkelijk de keus hebben is dat benzinegeld voor hen niet boeit.quote:Op zondag 5 december 2010 16:36 schreef qu63 het volgende:
Voor het geld van beide zou ik trouwens gewoon een Lancer Evo X kopen met een goede stereo en de rest gebruiken voor de benzine
Dan mag je em aanpassen, de eerste episode is namelijk al op 21 december!quote:Op maandag 6 december 2010 09:43 schreef PiRANiA het volgende:
[ link | afbeelding ]
ook zo'n teller?
Voor in de OP.
http://tvrage.com/Top_Gearquote:Op maandag 6 december 2010 10:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dan mag je em aanpassen, de eerste episode is namelijk al op 21 december!
quote:Op maandag 6 december 2010 10:53 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
http://tvrage.com/Top_Gear
Next Episode:
124: 16x01 -- Season 16, Episode 1 (Jan/23/2011)
Die van 21 december is een special?
RadioTimes is ook van de BBC, ik weet niet waar TVRage zijn info vandaan haalt?quote:Op woensdag 1 december 2010 18:13 schreef qu63 het volgende:
Top Gear over Christmas - new episode airs 21 December, and the Middle East special is 26 December. Both 8pm, BBC2
http://twitter.com/#!/RadioTimes/status/9945489034186752
Over 3 weken dus al een eerste aflevering!
Top Gear en rtl? Een combinatie die ik niet ken.quote:Op maandag 6 december 2010 12:55 schreef rubje het volgende:
Misschien ligt het aan mij maar ik vind om een of andere manier de afleveringen op de BBC altijd levendiger of leuker dan op RTL waar ik ze nooit op kijk.Meer lui met deze ervaringen?
Nooit geweten dat je met een Coup de Ville zou kon jumpenquote:Op vrijdag 10 december 2010 06:58 schreef Klonk het volgende:
Derde aflevering van TopGear USA is erg leuk, toffe challenge waarin ze met 1000 dollar wagens drank gaan smokkelen
Heb met tranen in de ogen van het lachen voor de buis gezeten
Hij was een echte held geweest als hij ook nog de US Stiggie had uitgedaagdquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nooit geweten dat je met een Coup de Ville zou kon jumpen![]()
zie tvcountdown.comquote:Top Gear S16E01 Eastern America Special
8 days to go
Tue 2010-12-21 21:00
Ik bedoelde dat er staat dat de 21e een special uitgezonden wordt terwijl dat niet zo isquote:Op maandag 13 december 2010 01:48 schreef epicbeardman het volgende:
Ja daar gaat het me ook omhet gaat er toch weer om dat het 21 December begint of ga je die niet kijken als het geen Special is?
Kan niet wachten!
Het is wel een special, een aflvering volledig in het buitenland noemen ze een special netzoals Vietnam, Bolivia etc... Dit is een Eastern America special.quote:Op maandag 13 december 2010 02:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat er staat dat de 21e een special uitgezonden wordt terwijl dat niet zo is
En tuurlijk ga ik kijken!
Ik had het alleen al 2 weken geleden gepost
Ja, en die special is dus op 28 decemberquote:Op maandag 13 december 2010 13:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is wel een special, een aflvering volledig in het buitenland noemen ze een special netzoals Vietnam, Bolivia etc... Dit is een Eastern America special.
Ik heb er zin in!quote:
Ik heb ze daarentegen wel een roadtrip zien maken met oude amerikanen, waar de kleding van de vorige eigenaar nog in lag...quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:26 schreef Klonk het volgende:
ik heb ze bij TopGear UK nog nooit zien springen met een ouwe Amerikaan
dan kun je woensdag kijken jaquote:Op maandag 20 december 2010 18:51 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Zou kunnen ja. Ben te veel ingesteld op Amerikaanse series: de dag er na downloaden
.
21.00 uur (NLse tijd)quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hoelaat is het? Dan zap ik ook even naar de BBC
Topquote:
Staat wel als herhaling in de gidsquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:36 schreef Tism het volgende:
[..]
Is dit niet gewoon een herhaling?..
Kijk de trailer, ik ken 'm nog niet hoor...quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:36 schreef Tism het volgende:
[..]
Is dit niet gewoon een herhaling?..
Op tvgids.nl staat idd,quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:37 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Staat wel als herhaling in de gids
quote:kort
Titel:
Top Gear
Zender:
BBC 2
Datum:
21 december 2010
Uitzendtijd:
21:00 - 22:05 uur
Genre:
Informatief
Presentatie:
Jeremy Clarkson, Richard Hammond, James May
Bijzonderheden:
Breedbeeld uitzending, Teletekst ondertiteld, Herhaling
Die heb ik ook nog niet gezien idd, lekker duidelijk weer..quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Kijk de trailer, ik ken 'm nog niet hoor...
In mijn papieren TVgids staat ook dat het een herhaling is. Waarschijnlijk een foutje in de publieke data.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:09 schreef Klonk het volgende:
TVgids zuigt ballen: http://www.bbc.co.uk/programmes/b00x2pq7
geen herhaling, wat nogal logisch is gezien alle aankondigingen maar TVgids roept maar gewoon wat...
Ja, ik blijf me er over verbazenquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:32 schreef Klonk het volgende:
Er zijn nog mensen met een papieren gids
Nu voel ik me oudquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:32 schreef Klonk het volgende:
Er zijn nog mensen met een papieren gids
maak je geen zorgen, de kans is vrij groot dat ik ouder benquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Nog een kwartiertje
Im so excited I can hardly contain myself
LOLquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
van alle mensen op FOK! stond jij helemaal onderaan op het lijstje van mensen van wie ik dacht dat ze zich op TopGear zouden verheugen, mens kan zich vergissen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |