Dan moet ik zondag de XL maar even downloadenquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:15 schreef Iemand91 het volgende:
Mr. Clarkson was ook bij Qi vanavond.
Je kunt ook vanavond BBC 2 kijken om 23:15 uur, dan is er de herhaling.quote:Op zaterdag 27 november 2010 02:10 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dan moet ik zondag de XL maar even downloaden
Nee, vanavond is de XL-aflvering, die is 15 minuten langerquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:09 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Je kunt ook vanavond BBC 2 kijken om 23:15 uur, dan is er de herhaling.
Was trouwens met Ross Noble, David Mitchell, Jeremy Clarkson en Alan Davies (off course...)
Zijn dezelfde gasten, dus van gisteren was eigenlijk gewoon een verkorte versie van vanavond?quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nee, vanavond is de XL-aflvering, die is 15 minuten langer
Jupquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:48 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Zijn dezelfde gasten, dus van gisteren was eigenlijk gewoon een verkorte versie van vanavond?
I Love the smell of a raging HD in the morning!..quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:00 schreef PiRANiA het volgende:
Nieuwe DVD:
http://transmission.blogs(...)e-our-brand-new-dvd/
al te downloaden via de bekende kanalen.
Inderdaad. Er zaten wel grappige dingen tussen, maar een gewone uitzending van TG is grappiger!quote:
Zeer makkelijk aan te passen in vlc,quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:38 schreef PiRANiA het volgende:
Ik vond hem wel lache. Zorg dat je de goede (DVD) versie hebt, anders loopt het geluid misschien 250ms achter
K en L uit mijn hoofdquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:09 schreef Burgertrut het volgende:
[..]
Zeer makkelijk aan te passen in vlc,
> instellingen> Track sync> de bovenste optie , video over audio nogwat naar -250 MS
Ja ze zouden 'ns toegeven dat ze ook maar op een budget lopen.quote:Op woensdag 1 december 2010 01:29 schreef RPG het volgende:
Top Gear Festival van dit jaar was best leuk trouwens. Ben dit weekend naar ze geweest. Ze zeiden daarbij ook al dat er nu geen afleveringen zijn omdat ze met de kerstspecial bezig waren en eigenlijk gewoon te lui waren
dat hebben ze al zo vaak gedaan (al was het mischien niet allemaal zo serieus)quote:Op woensdag 1 december 2010 02:13 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ja ze zouden 'ns toegeven dat ze ook maar op een budget lopen.
Beetje jammer dat Jeremy er niet bij zit vind ik. Dan mis je toch wel de kluns van het stel, die ook wel es kritisch is.quote:Op woensdag 1 december 2010 00:25 schreef Jimmie het volgende:
Die Apocalpyse DVD is zo wanhopig slecht, hoort de naam Top Gear niet te dragen.
Top Gear en serieusquote:Op woensdag 1 december 2010 07:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat hebben ze al zo vaak gedaan (al was het mischien niet allemaal zo serieus)
...ik vind die plastic spoiler echt 3 keer niks....net als de rolkooi. Heb ik toch veel liever die V12 Vantage.quote:Op woensdag 1 december 2010 09:49 schreef BroesWillems het volgende:
Die 911 GT3 uit die apocalypse DVD is toch wel een übergeile auto...
...ach ja. Een dragrace tussen hamster en captain slow was ook wel door Hamster gewonnen als hij in de Aston had gezeten hoor.quote:Op woensdag 1 december 2010 10:43 schreef BroesWillems het volgende:
Als je in de V12 vantage zit kun je mooi de hele tijd tegen de plastic spoiler van de GT3 aankijken
Gelukkig rij je 99.93% van de tijd op het circuit en niet op de weg. Dat scheelt.quote:Op woensdag 1 december 2010 13:20 schreef BroesWillems het volgende:
Esthetisch voordeel, daar worden al jaren racen mee gewonnen...
Dan zou ik gewoon de andere kant op rijdenquote:Op woensdag 1 december 2010 10:43 schreef BroesWillems het volgende:
Als je in de V12 vantage zit kun je mooi de hele tijd tegen de plastic spoiler van de GT3 aankijken
Het kan je niks schelen hoe je auto eruit ziet?quote:Op woensdag 1 december 2010 18:28 schreef BroesWillems het volgende:
Trouwens, zo'n auto zou ik voor mezelf kopen en niet voor het eventuele "esthetische" voordeel.
ik bedoel het esthetische voordeel van de Aston tegen over de Porsche. De meesten mensen zullen waarschijnlijk de aston mooier vinden. Ik hou wel van een 911, het maakt mij niet uit wat andere mensen daar van vinden.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:59 schreef k_man het volgende:
[..]
Het kan je niks schelen hoe je auto eruit ziet?
Die gaan we niet missen!quote:Op woensdag 1 december 2010 18:13 schreef qu63 het volgende:
Top Gear over Christmas - new episode airs 21 December, and the Middle East special is 26 December. Both 8pm, BBC2
http://twitter.com/#!/RadioTimes/status/9945489034186752
Over 3 weken dus al een eerste aflevering!
Het had best kunnen werken, maar het script is door een 6-jarige geschreven oid, zo voorspelbaar.. en misschien is inderdaad Jeremy nodig voor de echte klunzige dingen zoals de remote control auto's.quote:Op woensdag 1 december 2010 08:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Beetje jammer dat Jeremy er niet bij zit vind ik. Dan mis je toch wel de kluns van het stel, die ook wel es kritisch is.
quote:Op woensdag 1 december 2010 09:49 schreef BroesWillems het volgende:
Die 911 GT3 uit die apocalypse DVD is toch wel een übergeile auto...
Jeremy en techniekquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:49 schreef Jimmie het volgende:
[..]misschien is inderdaad Jeremy nodig voor de echte klunzige dingen zoals de remote control auto's.
Mja, maar het verschil tussen jou en mensen die daadwerkelijk de keus hebben is dat benzinegeld voor hen niet boeit.quote:Op zondag 5 december 2010 16:36 schreef qu63 het volgende:
Voor het geld van beide zou ik trouwens gewoon een Lancer Evo X kopen met een goede stereo en de rest gebruiken voor de benzine
Dan mag je em aanpassen, de eerste episode is namelijk al op 21 december!quote:Op maandag 6 december 2010 09:43 schreef PiRANiA het volgende:
[ link | afbeelding ]
ook zo'n teller?
Voor in de OP.
http://tvrage.com/Top_Gearquote:Op maandag 6 december 2010 10:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dan mag je em aanpassen, de eerste episode is namelijk al op 21 december!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |