Werk je bij de Sligro?quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:38 schreef NoCigar het volgende:
Morgen moet ik naar de Efteling. Mmm. Ik weet nog niet wat ik daarvan ga vinden.
Ah, ja. Bij mij is het ook zoiets, maar niet van iets waar ik werk.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:46 schreef Lienekien het volgende:
Die gaan morgen met een bedrijfsuitje naar de Efteling.
Wist je dat niet, Gellius?quote:
Is dat ook pas volgend jaar augustus?quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:59 schreef Thisbe het volgende:
Gelukkig heb ik mijn kaartjes voor Take That al.
Stel je voor dat ik te laat was geweest!.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:23 schreef Gellius het volgende:
'Door naar de volgende ronde' betekent in ieder geval dat coole rock 'n roll shirtjes nu echt passen.
[ afbeelding ]
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:19 schreef sigme het volgende:
Vrijdag. Vrijdag is lamsgehakt met tomatensaus en macaroni. Er zijn 5 soorten tomatensaus, vandaag heb ik de tomaat met ui gekozen. Soms doe ik er wat pesto door, vandaag niet; vandaag gaat er een schepje gerookte-paprikapoeder door.
Toe is er griesmeelpudding met rozijnen en bitterkoekjes.
Zet mij willekeurig wanneer op Schiphol neer en ik vermaak me uitstekend. Sterker: ik voel me daar gelukkig, of ik ga vliegen of niet. Maar bij een concert of iets anders herrie-achtigs en massaals en wat-hebben-we-het-hier-naar-ons-zin wil ik eigenlijk al gauw vluchten. Weg van iedereen, weg de andere kant op; naar rust, stilte. Dat kan inderdaad vervelend zijn. Het is niet iets waar ik graag voor uit kom, waar ik stoer over doe, als ik met mijn vrienden op een druk veldje sta of in een dampende zaal of weetikwaar het maar gezellig is. Dan doe ik gezellig mee, maar mijn hoofd is elders.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:31 schreef Gellius het volgende:
Ik deel je ongemak bij grote massa's mensen die allemaal hetzelfde doen of voor hetzelfde zijn gekomen, Ringo. Maar ik ervaar het toch vooral als een handicap. Tegelijk ik ben dol op geatomiseerde mensenmassa's, die ieder met z'n eigen agenda gezellig door elkander mieren.
Dat wordt erg gewaardeerd.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:27 schreef Spektor het volgende:
Ik heb inderdaad niets te melden aan jullie.
Niet zo elitair doen k_man! Sommige dingen moeten eenvoudig gehouden worden, voor het gewone volk.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:19 schreef k_man het volgende:
"Zing een liedje voor me Frans
Zing een liedje voor me Frans
Ook al is het in het Frans."
Laten we iedereen die 'de nieuwe Lange Frans' zo mooi en zo ontroerend vindt, in een heropvoedingskamp stoppen.
Ja, ach -- Lange Frans... Van hem was natuurlijk al langer bekend dat hij muziek voor debielen maakt. Maar dat all time hero Thé Lau dit uit zijn bek krijgt, veroorzaakte bij mij toch wel een kleine innerlijke aardverschuiving.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:19 schreef k_man het volgende:
"Zing een liedje voor me Frans
Zing een liedje voor me Frans
Ook al is het in het Frans."
Laten we iedereen die 'de nieuwe Lange Frans' zo mooi en zo ontroerend vindt, in een heropvoedingskamp stoppen.
Ja, bij die eerste drie plaatjes leek het eerder te gaan leiden tot 'n carriere als paaldanser, maar de tweede helft verraadt 'n grotere toekomst. En het is geen voetballersjuich op die laatste foto, dus we hoeven niet bang te zijn dat ie voetballer wordt.quote:Op zondag 28 november 2010 00:11 schreef Gellius het volgende:
Ja, ik zie Ivan wel staatssecretaris worden in het eerste kabinet Wicher. Het is een kranige vent.
Voor de duidelijkheid; het ging over de afgelopen dag. Dus ik heb inderdaad pas 's ochtends bedacht wat ik eigenlijk aan zou moeten. De vraag was meer; wat zouden jullie doen?quote:Op zondag 28 november 2010 02:38 schreef ShadyLane het volgende:
Een man die eerder dan op de ochtend zelf nadenkt wat ie aan zal trekken. Daar gaat m'n wereldbeeld.
Staatssecretaris?quote:Op zondag 28 november 2010 00:11 schreef Gellius het volgende:
Ja, ik zie Ivan wel staatssecretaris worden in het eerste kabinet Wicher. Het is een kranige vent.
quote:Op zondag 28 november 2010 08:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
A_R, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!.
Ik vermoed dat ik het sprookje van Roodkapje van de Efteling de afgelopen maanden zo'n tachtig keer gehoord heb.quote:Op zondag 28 november 2010 09:38 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
Ik heb nooit gehuild van het Spookslot, want ik durfde er niet eens in de buurt te komen! Vooral vanwege de sprookjes van de Efteling die ik op. LP
. had.
Ik volg je over 2 weken.quote:Op zondag 28 november 2010 09:53 schreef Automatic_Rock het volgende:
The big 3 0, het einde van het begin...
Maar toch bedankt voor de felicitaties
Ik was er ook.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:38 schreef NoCigar het volgende:
Morgen moet ik naar de Efteling. Mmm. Ik weet nog niet wat ik daarvan ga vinden.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:41 schreef Claudia_x het volgende:
Én een stapje, hè? Z'n highscore staat op 5.
Oh? Is het wat?quote:Op zondag 28 november 2010 16:55 schreef Lienekien het volgende:
Heeft DaD al gezien dat er in de Folkingestraat een nieuwe kookwinkel is geopend?
Welke Samaritaan heeft dit mogelijk gemaakt? Ik wil ook!quote:Op zondag 28 november 2010 19:21 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ik was er ook.
En ik heb me kostelijk vermaakt.
Je kon vrijwel overal meteen in. ( Denk dat ik in 2 uur tijd 10 attracties heb gehad.)
En 't zag er prachtig uit.
En op vrijwel elke hoek stond wel een kraampje waar je wat te eten en/of drinken kon halen.
Prima verzorgd, dus.
Zou zo weer gaan.
Ik zag het in de krant, ja!quote:Op zondag 28 november 2010 16:55 schreef Lienekien het volgende:
Heeft DaD al gezien dat er in de Folkingestraat een nieuwe kookwinkel is geopend?
Ook via ROCWB? Dus met gratis eten en drinken? Dat maakt zoiets wel leuker: de Gluhwein beviel goed!quote:Op zondag 28 november 2010 20:26 schreef DO2 het volgende:
De vriendin van m'n vader had blijkbaar nog wat van die kaartjes over.
Dus ik mocht ook mee,.
In dit geval de belastingbetaler, jullie dus, waarvoor dank. Beter dan een tv in de leaseauto van de baas zetten zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 28 november 2010 20:11 schreef Ringo het volgende:
[..]
Welke Samaritaan heeft dit mogelijk gemaakt? Ik wil ook!
Het doet me deugd dat te horen, DO2. Jungleland.quote:Op zondag 28 november 2010 20:36 schreef DO2 het volgende:
Ik luister de laatste tijd overigens ( ook ) erg veel naar Bruce, DaD
Vooral Born to Run en The River doen het erg goed, met deze koude dagen.
Vooralsnog is mijn oordeel positief. Ik voelde me als een kind in een snoepwinkel, hoewel ik bij deze eerste bezichtiging nog niks heb gekocht.quote:
Ik ga morgen naar de stad om Sinterklaascadeautjes te kopen, dan ga ik daar ook even kijken! Lief dat je het zei, trouwens.quote:Op maandag 29 november 2010 07:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Vooralsnog is mijn oordeel positief. Ik voelde me als een kind in een snoepwinkel, hoewel ik bij deze eerste bezichtiging nog niks heb gekocht.
Nee joh, gewenning. Ik doe het veel beter in de kou dan in zomerse hitte.quote:Op maandag 29 november 2010 09:04 schreef Gellius het volgende:
Vaatvernauwing aan de linkerkant. Dat is niet best, Z..
En je bent vandaag jarig, of niet?quote:Op maandag 29 november 2010 08:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar de stad om Sinterklaascadeautjes te kopen, dan ga ik daar ook even kijken! Lief dat je het zei, trouwens..
Oh, tof. En ik heb 'm ook al gekregen.quote:
Opnames bijwonen of ook meedoen? En ga je het dan doen?!quote:Op maandag 29 november 2010 14:49 schreef Frollo het volgende:
Ben net gebeld door de redactie van het Groot Dictee der Nederlandse Taal. Ik had blijkbaar 0 fout in de voorronde en ben derhalve uitgenodigd om op 11 december de opnames bij te wonen.
Scherp. Dat had ik inderdaad duidelijker kunnen opschrijven.quote:Op maandag 29 november 2010 15:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Opnames bijwonen of ook meedoen? En ga je het dan doen?!
Ik denk 11 december.quote:Op maandag 29 november 2010 15:36 schreef k_man het volgende:
Wanneer vindt deze gedenkwaardige gebeurtenis plaats?
quote:Op maandag 29 november 2010 14:49 schreef Frollo het volgende:
Ben net gebeld door de redactie van het Groot Dictee der Nederlandse Taal. Ik had blijkbaar 0 fout in de voorronde en ben derhalve uitgenodigd om op 11 december de opnames bij te wonen.
Aan mijn T-shirt met LPT OLÉ OLÉ natuurlijk.quote:Op maandag 29 november 2010 15:37 schreef zodiakk het volgende:
Tof, Frollo. Hoe kunnen we je herkennen?
Ja, alleen heb ik die niet meer.quote:
Ah, dan ben ik met de uitzending net weer in den lande.quote:Op maandag 29 november 2010 15:37 schreef Frollo het volgende:
Zaterdag 11 december in de Eerste Kamer, uitzending op woensdag de 15e.
Oh, en sponsors: ik heb nog shirtruimte beschikbaar.
Naar Rome. Mooie foto's maken is wel het streven.quote:Op maandag 29 november 2010 16:17 schreef Frollo het volgende:
Waar ga je naartoe dan en maak je weer mooie foto's?
quote:Op maandag 29 november 2010 16:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bedankt nog voor alle felicitaties.. k_man, je sms'je was echt heel lief!
Hier nu ook. Ik hoop wel dat de wegen komend weekend een beetje begaanbaar zijn. Er moet tenslotte gesinterklaasd worden.quote:
Ik ook. Heerlijk wandelweer.quote:Op maandag 29 november 2010 16:58 schreef Z het volgende:
Ik gedij prima bij dit weer. Beter dan bij enorm zomers weer.
Enkel glas en een deken bij de bank om onder te kruipen.quote:Op maandag 29 november 2010 19:50 schreef DO2 het volgende:
De mensen die dit weer zo ge-wel-dig vinden hebben vast allemaal dubbel glas en cv.
quote:Op maandag 29 november 2010 14:49 schreef Frollo het volgende:
Ik ben tot 12 december nog twintiger.quote:Op maandag 29 november 2010 15:37 schreef zodiakk het volgende:
DaD gefeliciteerd. Ik vraag me af hoeveel twintigers er nog in dit topic rondhangen? IR, Mainport, JAM en ik? En ik word in 2011 ook al 30.
Tof, Frollo. Hoe kunnen we je herkennen?
Met kind is het nog enger, hoewel je aan een kinderwagen een aardige rollator hebt.quote:Op maandag 29 november 2010 17:48 schreef Thisbe het volgende:
En ik vind het doodeng om over de sneeuw te lopen, ik krijg er alleen maar 'ikvalheelhardopmijnhoofd' visioenen van.
Ja, dat is kut. Heb je een elektrisch kacheltje voor nood?quote:Op maandag 29 november 2010 20:31 schreef Thisbe het volgende:
Zul je net zien, mijn verwarming doet het niet.
Nee, ik woon in een hypermodern appartement waar zulke dingen het altijd behoren te doen.quote:Op maandag 29 november 2010 20:47 schreef Lienekien het volgende:
Ja, dat is kut. Heb je een elektrisch kacheltje voor nood?
In dat geval komt 't met jou ook wel goed.quote:Op maandag 29 november 2010 21:21 schreef Z het volgende:
Hij zit nog eens voorop de fiets ook (zonder windscherm natuurlijk).
Hoe hoog staat 'ie bij jullie?quote:Op maandag 29 november 2010 21:18 schreef Gellius het volgende:
Ik had altijd een enorme pesthekel om bij jonge ouders over de vloer te komen, omdat die de verwarming zo krankzinnig hoog hadden. Maar nu, enfin. Jeweets.
quote:Op maandag 29 november 2010 23:11 schreef LXIV het volgende:
Toen het hier begon te sneeuwen belde mijn vrouw me meteen op. Ik heb toen 2 snipperuren opgenomen om eerder thuis te zijn en de stoep al helemaal sneeuw&ijsvrij te hebben. Toen achter het raam gaan zitten en gewacht tot de buurman thuis kwam. 'Toevallig' even naar buiten gelopen om wat uit mijn auto te pakken. Ziet hij mijn stoepje al HELEMAAL schoon terwijl er nog niks bij hem is.
Ik heb maar niks gezegd, maar dat gezicht van hem was goud waard.
Nou, ik weet het wel.quote:Op maandag 29 november 2010 23:23 schreef zodiakk het volgende:
Waar zijn warme vrouwenbillen als je ze nodig hebt!.
Ja, omdat 'ie het koud heeft! Context, Gellius.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:20 schreef Gellius het volgende:
Wat een onzin. Hij verlangt naar vrouwenbillen. Meer precies: warme.
Nou, hier, Gellius.quote:
quote:Op maandag 29 november 2010 23:23 schreef zodiakk het volgende:
Waar zijn warme vrouwenbillen als je ze nodig hebt!.
Het begint juist weer leuk te zitten zo, dus breng hem niet op ideeen.quote:
Jij neemt het gewoon veel te letterlijk allemaal.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:00 schreef Gellius het volgende:
Aannames, Liene. Aannames zijn de moeder van alle blunders.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:51 schreef mane het volgende:
Ik heb soms een grote behoefte aan warme sterke mannenarmen.
Heel goed. Nu nog stoppen met roken en je bent klaar om aan kinderen te beginnen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:09 schreef DO2 het volgende:
Nee, ook niet... Tenzij ik een keer bij familie of vrienden langsga...
Welnee. Als je in normale toestand niet snoept krijg je er in ieder geval nog een slank en fit lijf voor terug; als je zwanger bent breekt hoe dan ook het moment aan dat je naar beneden kijkt en moet concluderen dat je je voeten niet meer ziet.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:41 schreef DO2 het volgende:
Wanneer je snoept met schuldgevoel, is het veel leuker om niet te snoepen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt, wat er allemaal met jou is gebeurd...quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:05 schreef DO2 het volgende:
Ik snoep ook nog maar zelden.. En ik drink tegenwoordig vooral water ( uit de kraan ).
Ik ook, ik ook! Bij voorkeur van een lange knappe vent.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:51 schreef mane het volgende:
Ik heb soms een grote behoefte aan warme sterke mannenarmen.
Doodeng filmpje!quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:15 schreef Claudia_x het volgende:
Welja, lach er maar om!
't Is ook heel leuk, hoor, zwanger zijn.
Ja, zit wat in. Ik kwam erachter dat het veiliger was om te fietsen dan om te lopen.quote:
Dankquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:52 schreef krapula het volgende:
Graag wijs ik u op het volgende: http://cultuurgids.avro.n(...)3904c9522217522c13ed
Heb ik vorig jaar ook gedaan hoor, maar dan wel met mijn kekke schoentjes in een tas zodat ik die bij aankomst aan kon trekken. Zo hoef je er alleen op straat idioot uit te zien (ik zet een hoedje op om herkenning te vermijden).quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:01 schreef ShadyLane het volgende:
Na drie weken glibberen op nette maar gladde laarzen vorig jaar heb ik dit jaar bij de eerste sneeuw direct besloten op m'n bergschoenen naar het werk te gaan. Da's het voordeel van werken in het onderwijs: er is altijd nog wel iemand slechter gekleed dan jij.
Shit. Vergeten.quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:52 schreef krapula het volgende:
Graag wijs ik u op het volgende: http://cultuurgids.avro.n(...)3904c9522217522c13ed
Leuke dingen gezien/gekocht?quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Die nieuwe kookwinkel in de Folkingestraat was precies wat Groningen nog miste.
Tof. Hermitage is zeker de moeite waard. Wel van tevoren even bedenken wat je wilt zien, anders vinden ze je na een week uitgehongerd ergens terug.quote:Op woensdag 1 december 2010 07:38 schreef Automatic_Rock het volgende:
Binnenkort loop ik in de Hermitage![]()
Genoeg gezien, maar ik heb me in kunnen houden! Of naja, ik moest me wel inhouden, omdat me dat in een aantal kledingwinkels al niet was gelukt.quote:
Ja, half december gaan we. Vooral m'nquote:Op woensdag 1 december 2010 07:53 schreef krapula het volgende:
Suffe felicitatie!
Vertrek je al snel? St. Petersburg is geweldig in de winter. Stervenskoud, waardoor de vodka nog beter smaakt..
quote:Bloody Sunday was a massacre on January 22 [O.S. January 9] 1905 in St. Petersburg, Russia, where unarmed, peaceful demonstrators marching to present a petition to Tsar Nicholas II were gunned down by the Imperial Guard. Bloody Sunday was an event with grave consequences for the Tsarist regime, as the disregard for ordinary people shown by the massacre undermined support for the state.
Gewoon de bekende toeristische dingen bezoeken. En vergeet de dagexcursie niet naar de paleizen buiten de stad.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:49 schreef Automatic_Rock het volgende:
Iemand nog toeristische tips? We hebben 5 dagen en die zou ik best in de Hermitage willen doorbrengen, maar ik denk dat ik dan problemen krijg
Tips van andere aard over Rusland zijn ook welkom trouwens
Of een vriendinquote:Op woensdag 1 december 2010 22:54 schreef DO2 het volgende:
Ik ga morgen een elektrisch dekentje halen.
quote:Op donderdag 2 december 2010 09:06 schreef Claudia_x het volgende:
Ik slaap in een nieuwbouwappartement.
Pas maar op, het kabinet leest mee.quote:Op donderdag 2 december 2010 10:09 schreef Gellius het volgende:
Wat vreselijk geinig dat we allemaal zo verschillend zijn, hè?
Altijd goed weer in Israel hè.quote:Op donderdag 2 december 2010 10:15 schreef Gellius het volgende:
Geert heeft anders ook een lekker kleurtje op deze foto.
Zolang het niet uitgesproken is door Philip Freriks hoef ik het niet goed te schrijven.quote:Op donderdag 2 december 2010 10:18 schreef Z het volgende:
[..]
Ik ga geeft het even door aan het nationale dictee.
Zo vind ik het fascinerend als een leerling mij vertelt Technische Natuurkunde te gaan studeren, omdat daar z'n passie ligt.quote:Op donderdag 2 december 2010 10:09 schreef Gellius het volgende:
Wat vreselijk geinig dat we allemaal zo verschillend zijn, hè?
Ik zie het al. Pijnboompitten van de Albert Heijn.quote:
Wel een Zwart Pietje. telt dat ook?quote:Op donderdag 2 december 2010 10:39 schreef Gellius het volgende:
Wie heeft er al een negertje op een sleetje gezien, trouwens? Dat vind ik altijd zo ironisch en aandoenlijk.
quote:Op donderdag 2 december 2010 10:39 schreef Gellius het volgende:
Wie heeft er al een negertje op een sleetje gezien, trouwens? Dat vind ik altijd zo ironisch en aandoenlijk.
Ik begreep dat dat een prettig album was. Klopt dat?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:13 schreef zodiakk het volgende:
Ik luister naar de soundtrack van Tron: Legacy.
Ik heb nog een tijdschrift over vloeren, kun jij dat gebruiken? Zullen we deze week iets gaan drinken met de koters erbij? Ben je nog geïnteresseerd in kleding maat 86? Dat soort shit.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:28 schreef broer het volgende:
[..]
Ja? Wordt daar veel achter elkaars rug om geluld?
Ach, voor Wicher kun je nog volstaan met korte gedichtjes.quote:Op vrijdag 3 december 2010 08:30 schreef Gellius het volgende:
Dit is het moment om voorzichtig in een Sinterklaaspaniektoestand te geraken. Eerst een kopje thee.
Oote Boe zal hij vast waarderen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 08:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ach, voor Wicher kun je nog volstaan met korte gedichtjes.
Ja, Disney zit met zijn handjes aan mijn kwetsbare jeugdsentiment.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:00 schreef Gellius het volgende:
Zitten ze aan Tron? Is dan niets meer heilig, en puur, en onbezoedeld?
Dat klopt, het is inderdaad echt een soundtrack, maar ik vind het dus geen goede soundtrack.quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:36 schreef Z het volgende:
Ik heb stukjes gehoord van de soundtrack en dat is echt een soundtrack, niet een luister CD.
Overigens heeft Disney ook datzelfde jeugdsentiment gecreëerd bij me,quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:31 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Ja, Disney zit met zijn handjes aan mijn kwetsbare jeugdsentiment.
Rot.quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:37 schreef Z het volgende:
M'n vulling is er net uitgevallen nu moet in naar de tandarts ipv een beetje uitslapen.
Dat klinkt gezellig. Ik kijk er nu al naar uit.quote:Op vrijdag 3 december 2010 08:28 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb nog een tijdschrift over vloeren, kun jij dat gebruiken? Zullen we deze week iets gaan drinken met de koters erbij? Ben je nog geïnteresseerd in kleding maat 86? Dat soort shit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |