Oh, tof. En ik heb 'm ook al gekregen.quote:
Opnames bijwonen of ook meedoen? En ga je het dan doen?!quote:Op maandag 29 november 2010 14:49 schreef Frollo het volgende:
Ben net gebeld door de redactie van het Groot Dictee der Nederlandse Taal. Ik had blijkbaar 0 fout in de voorronde en ben derhalve uitgenodigd om op 11 december de opnames bij te wonen.
Scherp. Dat had ik inderdaad duidelijker kunnen opschrijven.quote:Op maandag 29 november 2010 15:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Opnames bijwonen of ook meedoen? En ga je het dan doen?!
Ik denk 11 december.quote:Op maandag 29 november 2010 15:36 schreef k_man het volgende:
Wanneer vindt deze gedenkwaardige gebeurtenis plaats?
quote:Op maandag 29 november 2010 14:49 schreef Frollo het volgende:
Ben net gebeld door de redactie van het Groot Dictee der Nederlandse Taal. Ik had blijkbaar 0 fout in de voorronde en ben derhalve uitgenodigd om op 11 december de opnames bij te wonen.
Aan mijn T-shirt met LPT OLÉ OLÉ natuurlijk.quote:Op maandag 29 november 2010 15:37 schreef zodiakk het volgende:
Tof, Frollo. Hoe kunnen we je herkennen?
Ja, alleen heb ik die niet meer.quote:
Ah, dan ben ik met de uitzending net weer in den lande.quote:Op maandag 29 november 2010 15:37 schreef Frollo het volgende:
Zaterdag 11 december in de Eerste Kamer, uitzending op woensdag de 15e.
Oh, en sponsors: ik heb nog shirtruimte beschikbaar.
Naar Rome. Mooie foto's maken is wel het streven.quote:Op maandag 29 november 2010 16:17 schreef Frollo het volgende:
Waar ga je naartoe dan en maak je weer mooie foto's?
quote:Op maandag 29 november 2010 16:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bedankt nog voor alle felicitaties.. k_man, je sms'je was echt heel lief!
Hier nu ook. Ik hoop wel dat de wegen komend weekend een beetje begaanbaar zijn. Er moet tenslotte gesinterklaasd worden.quote:
Ik ook. Heerlijk wandelweer.quote:Op maandag 29 november 2010 16:58 schreef Z het volgende:
Ik gedij prima bij dit weer. Beter dan bij enorm zomers weer.
Enkel glas en een deken bij de bank om onder te kruipen.quote:Op maandag 29 november 2010 19:50 schreef DO2 het volgende:
De mensen die dit weer zo ge-wel-dig vinden hebben vast allemaal dubbel glas en cv.
quote:Op maandag 29 november 2010 14:49 schreef Frollo het volgende:
Ik ben tot 12 december nog twintiger.quote:Op maandag 29 november 2010 15:37 schreef zodiakk het volgende:
DaD gefeliciteerd. Ik vraag me af hoeveel twintigers er nog in dit topic rondhangen? IR, Mainport, JAM en ik? En ik word in 2011 ook al 30.
Tof, Frollo. Hoe kunnen we je herkennen?
Met kind is het nog enger, hoewel je aan een kinderwagen een aardige rollator hebt.quote:Op maandag 29 november 2010 17:48 schreef Thisbe het volgende:
En ik vind het doodeng om over de sneeuw te lopen, ik krijg er alleen maar 'ikvalheelhardopmijnhoofd' visioenen van.
Ja, dat is kut. Heb je een elektrisch kacheltje voor nood?quote:Op maandag 29 november 2010 20:31 schreef Thisbe het volgende:
Zul je net zien, mijn verwarming doet het niet.
Nee, ik woon in een hypermodern appartement waar zulke dingen het altijd behoren te doen.quote:Op maandag 29 november 2010 20:47 schreef Lienekien het volgende:
Ja, dat is kut. Heb je een elektrisch kacheltje voor nood?
In dat geval komt 't met jou ook wel goed.quote:Op maandag 29 november 2010 21:21 schreef Z het volgende:
Hij zit nog eens voorop de fiets ook (zonder windscherm natuurlijk).
Hoe hoog staat 'ie bij jullie?quote:Op maandag 29 november 2010 21:18 schreef Gellius het volgende:
Ik had altijd een enorme pesthekel om bij jonge ouders over de vloer te komen, omdat die de verwarming zo krankzinnig hoog hadden. Maar nu, enfin. Jeweets.
quote:Op maandag 29 november 2010 23:11 schreef LXIV het volgende:
Toen het hier begon te sneeuwen belde mijn vrouw me meteen op. Ik heb toen 2 snipperuren opgenomen om eerder thuis te zijn en de stoep al helemaal sneeuw&ijsvrij te hebben. Toen achter het raam gaan zitten en gewacht tot de buurman thuis kwam. 'Toevallig' even naar buiten gelopen om wat uit mijn auto te pakken. Ziet hij mijn stoepje al HELEMAAL schoon terwijl er nog niks bij hem is.
Ik heb maar niks gezegd, maar dat gezicht van hem was goud waard.
Nou, ik weet het wel.quote:Op maandag 29 november 2010 23:23 schreef zodiakk het volgende:
Waar zijn warme vrouwenbillen als je ze nodig hebt!.
Ja, omdat 'ie het koud heeft! Context, Gellius.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:20 schreef Gellius het volgende:
Wat een onzin. Hij verlangt naar vrouwenbillen. Meer precies: warme.
Nou, hier, Gellius.quote:
quote:Op maandag 29 november 2010 23:23 schreef zodiakk het volgende:
Waar zijn warme vrouwenbillen als je ze nodig hebt!.
Het begint juist weer leuk te zitten zo, dus breng hem niet op ideeen.quote:
Jij neemt het gewoon veel te letterlijk allemaal.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:00 schreef Gellius het volgende:
Aannames, Liene. Aannames zijn de moeder van alle blunders.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:51 schreef mane het volgende:
Ik heb soms een grote behoefte aan warme sterke mannenarmen.
Heel goed. Nu nog stoppen met roken en je bent klaar om aan kinderen te beginnen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:09 schreef DO2 het volgende:
Nee, ook niet... Tenzij ik een keer bij familie of vrienden langsga...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |