In dat geval komt 't met jou ook wel goed.quote:Op maandag 29 november 2010 21:21 schreef Z het volgende:
Hij zit nog eens voorop de fiets ook (zonder windscherm natuurlijk).
Hoe hoog staat 'ie bij jullie?quote:Op maandag 29 november 2010 21:18 schreef Gellius het volgende:
Ik had altijd een enorme pesthekel om bij jonge ouders over de vloer te komen, omdat die de verwarming zo krankzinnig hoog hadden. Maar nu, enfin. Jeweets.
quote:Op maandag 29 november 2010 23:11 schreef LXIV het volgende:
Toen het hier begon te sneeuwen belde mijn vrouw me meteen op. Ik heb toen 2 snipperuren opgenomen om eerder thuis te zijn en de stoep al helemaal sneeuw&ijsvrij te hebben. Toen achter het raam gaan zitten en gewacht tot de buurman thuis kwam. 'Toevallig' even naar buiten gelopen om wat uit mijn auto te pakken. Ziet hij mijn stoepje al HELEMAAL schoon terwijl er nog niks bij hem is.
Ik heb maar niks gezegd, maar dat gezicht van hem was goud waard.
Nou, ik weet het wel.quote:Op maandag 29 november 2010 23:23 schreef zodiakk het volgende:
Waar zijn warme vrouwenbillen als je ze nodig hebt!.
Ja, omdat 'ie het koud heeft! Context, Gellius.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:20 schreef Gellius het volgende:
Wat een onzin. Hij verlangt naar vrouwenbillen. Meer precies: warme.
Nou, hier, Gellius.quote:
quote:Op maandag 29 november 2010 23:23 schreef zodiakk het volgende:
Waar zijn warme vrouwenbillen als je ze nodig hebt!.
Het begint juist weer leuk te zitten zo, dus breng hem niet op ideeen.quote:
Jij neemt het gewoon veel te letterlijk allemaal.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:00 schreef Gellius het volgende:
Aannames, Liene. Aannames zijn de moeder van alle blunders.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:51 schreef mane het volgende:
Ik heb soms een grote behoefte aan warme sterke mannenarmen.
Heel goed. Nu nog stoppen met roken en je bent klaar om aan kinderen te beginnen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:09 schreef DO2 het volgende:
Nee, ook niet... Tenzij ik een keer bij familie of vrienden langsga...
Welnee. Als je in normale toestand niet snoept krijg je er in ieder geval nog een slank en fit lijf voor terug; als je zwanger bent breekt hoe dan ook het moment aan dat je naar beneden kijkt en moet concluderen dat je je voeten niet meer ziet.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:41 schreef DO2 het volgende:
Wanneer je snoept met schuldgevoel, is het veel leuker om niet te snoepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |