Ik lig nog op bed en heb direct m'n gordijn opengetrokken. Wat mooi!quote:Op vrijdag 26 november 2010 06:53 schreef Lienekien het volgende:
Hé, het heeft vannacht gesneeuwd! En best flink, ook!
quote:Op donderdag 25 november 2010 23:06 schreef Z het volgende:
Hé, een man met een baard met een Canadees op z'n schouders.
+1 voor de southparkcanadeesherkenning.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:06 schreef Z het volgende:
Hé, een man met een baard met een Canadees op z'n schouders.
Ja, het is nog steeds erg leuk en goed. Je kunt nieuwe afleveringen gratis online bekijken.quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:45 schreef Frollo het volgende:
Het schijnt zelfs dat South Park nog steeds bestaat.
Is het nog wat tegenwoordig?
Doe ze de groeten!quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:00 schreef Gellius het volgende:
Wij kijken overigens geen South Park, want wij moeten zo naar het consultatiebureau.
Wij zijn inmiddels klaar met Mad Men en zijn bij met Dexter. Binnenkort eens een nieuwe serie proberen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:00 schreef Gellius het volgende:
Wij kijken overigens geen South Park, want wij moeten zo naar het consultatiebureau.
Gellius: als ik je broer zo zie dan lijkt je John Hurt-affectie eigenlijk een soort verkapte broederliefde. Lief hoor.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:36 schreef Gellius het volgende:
Dan moet ik één dezer dagen even de scanner erbij pakken. Maar in navolging van de... hmz... opmerkenswaardige fauteuil uit de vroege dagen van Batuwu wil ik nog best even een staaltje hi-fashion uit de seventies met je delen:
[ afbeelding ].
quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:28 schreef Ringo het volgende:
Het hele South Park grapje ontgaat mij volledig maar ik lach vrolijk mee!
Ik móet bij deze vrouw altijd naar haar tieten kijken.quote:
Mij is het net nog gelukt. Niet dat ik per se wil maar ik erger me aan dat de mogelijkheid er niet is omdat het uitverkocht is. Vooral ook omdat ik een trouwe bezoeker was in de pre 3FM jaren dat het nog niet zo druk was.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
Waarom hoor ik jullie er niet over dat lowlands binnen 3 uur uitverkocht was? En waarom was ik mijn creditcard vanmorgen vergeten mee te nemen?
Dan denk ik dat ik je nog even in mijn netwerk hou.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:47 schreef Z het volgende:
[..]
Mij is het net nog gelukt. Niet dat ik per se wil maar ik erger me aan dat de mogelijkheid er niet is omdat het uitverkocht is. Vooral ook omdat ik een trouwe bezoeker was in de pre 3FM jaren dat het nog niet zo druk was.
Ik dacht dat je doelde op de kinderboekenwinkel.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:35 schreef DO2 het volgende:
Dank voor die heldere uitleg, G.
Maar ik doelde eigenlijk op de door naar de volgende ronde...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |