SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt, wat er allemaal met jou is gebeurd...quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:05 schreef DO2 het volgende:
Ik snoep ook nog maar zelden.. En ik drink tegenwoordig vooral water ( uit de kraan ).
Ik ook, ik ook! Bij voorkeur van een lange knappe vent.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:51 schreef mane het volgende:
Ik heb soms een grote behoefte aan warme sterke mannenarmen.
Doodeng filmpje!quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:15 schreef Claudia_x het volgende:
Welja, lach er maar om!
't Is ook heel leuk, hoor, zwanger zijn.
Ja, zit wat in. Ik kwam erachter dat het veiliger was om te fietsen dan om te lopen.quote:
Dankquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:52 schreef krapula het volgende:
Graag wijs ik u op het volgende: http://cultuurgids.avro.n(...)3904c9522217522c13ed
Heb ik vorig jaar ook gedaan hoor, maar dan wel met mijn kekke schoentjes in een tas zodat ik die bij aankomst aan kon trekken. Zo hoef je er alleen op straat idioot uit te zien (ik zet een hoedje op om herkenning te vermijden).quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:01 schreef ShadyLane het volgende:
Na drie weken glibberen op nette maar gladde laarzen vorig jaar heb ik dit jaar bij de eerste sneeuw direct besloten op m'n bergschoenen naar het werk te gaan. Da's het voordeel van werken in het onderwijs: er is altijd nog wel iemand slechter gekleed dan jij.
Shit. Vergeten.quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:52 schreef krapula het volgende:
Graag wijs ik u op het volgende: http://cultuurgids.avro.n(...)3904c9522217522c13ed
Leuke dingen gezien/gekocht?quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Die nieuwe kookwinkel in de Folkingestraat was precies wat Groningen nog miste.
Tof. Hermitage is zeker de moeite waard. Wel van tevoren even bedenken wat je wilt zien, anders vinden ze je na een week uitgehongerd ergens terug.quote:Op woensdag 1 december 2010 07:38 schreef Automatic_Rock het volgende:
Binnenkort loop ik in de Hermitage![]()
Genoeg gezien, maar ik heb me in kunnen houden! Of naja, ik moest me wel inhouden, omdat me dat in een aantal kledingwinkels al niet was gelukt.quote:
Ja, half december gaan we. Vooral m'nquote:Op woensdag 1 december 2010 07:53 schreef krapula het volgende:
Suffe felicitatie!
Vertrek je al snel? St. Petersburg is geweldig in de winter. Stervenskoud, waardoor de vodka nog beter smaakt..
quote:Bloody Sunday was a massacre on January 22 [O.S. January 9] 1905 in St. Petersburg, Russia, where unarmed, peaceful demonstrators marching to present a petition to Tsar Nicholas II were gunned down by the Imperial Guard. Bloody Sunday was an event with grave consequences for the Tsarist regime, as the disregard for ordinary people shown by the massacre undermined support for the state.
Gewoon de bekende toeristische dingen bezoeken. En vergeet de dagexcursie niet naar de paleizen buiten de stad.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:49 schreef Automatic_Rock het volgende:
Iemand nog toeristische tips? We hebben 5 dagen en die zou ik best in de Hermitage willen doorbrengen, maar ik denk dat ik dan problemen krijg
Tips van andere aard over Rusland zijn ook welkom trouwens
Of een vriendinquote:Op woensdag 1 december 2010 22:54 schreef DO2 het volgende:
Ik ga morgen een elektrisch dekentje halen.
quote:Op donderdag 2 december 2010 09:06 schreef Claudia_x het volgende:
Ik slaap in een nieuwbouwappartement.
Pas maar op, het kabinet leest mee.quote:Op donderdag 2 december 2010 10:09 schreef Gellius het volgende:
Wat vreselijk geinig dat we allemaal zo verschillend zijn, hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |