Werk je bij de Sligro?quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:38 schreef NoCigar het volgende:
Morgen moet ik naar de Efteling. Mmm. Ik weet nog niet wat ik daarvan ga vinden.
Ah, ja. Bij mij is het ook zoiets, maar niet van iets waar ik werk.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:46 schreef Lienekien het volgende:
Die gaan morgen met een bedrijfsuitje naar de Efteling.
Wist je dat niet, Gellius?quote:
Is dat ook pas volgend jaar augustus?quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:59 schreef Thisbe het volgende:
Gelukkig heb ik mijn kaartjes voor Take That al.
Stel je voor dat ik te laat was geweest!.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:23 schreef Gellius het volgende:
'Door naar de volgende ronde' betekent in ieder geval dat coole rock 'n roll shirtjes nu echt passen.
[ afbeelding ]
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:19 schreef sigme het volgende:
Vrijdag. Vrijdag is lamsgehakt met tomatensaus en macaroni. Er zijn 5 soorten tomatensaus, vandaag heb ik de tomaat met ui gekozen. Soms doe ik er wat pesto door, vandaag niet; vandaag gaat er een schepje gerookte-paprikapoeder door.
Toe is er griesmeelpudding met rozijnen en bitterkoekjes.
Zet mij willekeurig wanneer op Schiphol neer en ik vermaak me uitstekend. Sterker: ik voel me daar gelukkig, of ik ga vliegen of niet. Maar bij een concert of iets anders herrie-achtigs en massaals en wat-hebben-we-het-hier-naar-ons-zin wil ik eigenlijk al gauw vluchten. Weg van iedereen, weg de andere kant op; naar rust, stilte. Dat kan inderdaad vervelend zijn. Het is niet iets waar ik graag voor uit kom, waar ik stoer over doe, als ik met mijn vrienden op een druk veldje sta of in een dampende zaal of weetikwaar het maar gezellig is. Dan doe ik gezellig mee, maar mijn hoofd is elders.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:31 schreef Gellius het volgende:
Ik deel je ongemak bij grote massa's mensen die allemaal hetzelfde doen of voor hetzelfde zijn gekomen, Ringo. Maar ik ervaar het toch vooral als een handicap. Tegelijk ik ben dol op geatomiseerde mensenmassa's, die ieder met z'n eigen agenda gezellig door elkander mieren.
Dat wordt erg gewaardeerd.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:27 schreef Spektor het volgende:
Ik heb inderdaad niets te melden aan jullie.
Niet zo elitair doen k_man! Sommige dingen moeten eenvoudig gehouden worden, voor het gewone volk.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:19 schreef k_man het volgende:
"Zing een liedje voor me Frans
Zing een liedje voor me Frans
Ook al is het in het Frans."
Laten we iedereen die 'de nieuwe Lange Frans' zo mooi en zo ontroerend vindt, in een heropvoedingskamp stoppen.
Ja, ach -- Lange Frans... Van hem was natuurlijk al langer bekend dat hij muziek voor debielen maakt. Maar dat all time hero Thé Lau dit uit zijn bek krijgt, veroorzaakte bij mij toch wel een kleine innerlijke aardverschuiving.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:19 schreef k_man het volgende:
"Zing een liedje voor me Frans
Zing een liedje voor me Frans
Ook al is het in het Frans."
Laten we iedereen die 'de nieuwe Lange Frans' zo mooi en zo ontroerend vindt, in een heropvoedingskamp stoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |