Wil ik niet.quote:
It's forbiddenquote:
vanaf hieronder gaat het gesprek over....quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil ik niet.
Ik heb last van vrolijkheid en geilheid
Heb je de laatste tijd wel vaker hequote:
bij mij niet neequote:Op vrijdag 26 november 2010 10:44 schreef Ezechielk het volgende:
Eentje die het niet doet, lippenman.
Oe neukuhquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:44 schreef lipjes het volgende:
[..]
vanaf hieronder gaat het gesprek over....
SEKS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar kan ik wel een trucje op hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:46 schreef Ezechielk het volgende:
Hopen dat deze het wel doet.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:46 schreef Michhas het volgende:
Ik wil het niet nog een keer posten...Man I know that feeling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo van die seks dat je alle hoeken van de kamer door wordt geneukt
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:46 schreef Michhas het volgende:
Ik wil het niet nog een keer posten...Een pokemon voor je spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
En alweer een plaatjesfaalquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een pokemon voor je spoiler
[ [url=
http://th03.deviantart.ne(...)aichu.jpg]afbeelding[/url] ]
Tagjes die moeilijk doen over een enterquote:
Ezjes die niet weten dat tagjes niet werken met een enterquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tagjes die moeilijk doen over een enter
Jup... Alleen kan ik er nu niks meequote:Op vrijdag 26 november 2010 10:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Man I know that feeling.
ja danm, moet ik weer linkjes gaan overtypenquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:47 schreef eNGine10 het volgende:
Lipjes...
Kwaliteit is beetje waardeloos helaas.
http://lsdb.nl/set/53862/(...)LIVE_24-07-2010.html
voor als je benieuwd bent naar de hele set![]()
dat heb ik vanavond en morgen weerquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Man I know that feeling.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jup... Alleen kan ik er nu niks mee
Fuck it, zo maar eens kijken of er nog wat chicks op werk zijn om een beetje op te geilen, aangezien ik mijn vriendin morgen pas zie
Ik heb geen partnerquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:50 schreef lipjes het volgende:
[..]
dat heb ik vanavond en morgen weer
Hoezo dat dan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:49 schreef lipjes het volgende:
[..]
ja danm, moet ik weer linkjes gaan overtypen
Nee, Ezjes die gewoon plakken, en ALT+S doen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ezjes die niet weten dat tagjes niet werken met een enter
BAKKES JONGUHHHHquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, Ezjes die gewoon plakken, en ALT+S doen.
kan via dit netwerk niet op YTquote:
Ga even naar de plaatselijke dancing danquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ik heb geen partner![]()
En dat is met deze geilheid echt niet leuk hoor
ik welquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ik heb geen partner![]()
Wellesquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ik heb geen partner![]()
Iel bah boerenquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:51 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ga even naar de plaatselijke dancing dan
Ja fuckbuddiesquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
Welles
Op dit soort momenten zou ik willen dat in single was... Lekker rollebollen, fuckbuddies allesssss
You love mequote:
Paar maandjes fulltime.quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:11 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Klantenservice lijkt me dan een stuk leuker inderdaad. En natuurlijk is het het belangrijkst dat je goed betaald krijgt. Het is maar een bijbaan neem ik aan?
Baboaquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:54 schreef Myraela het volgende:
Zo, de was zit erin.En ik heb het koud. En een broodje baboa op.
Hoi myrquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:54 schreef Myraela het volgende:
Zo, de was zit erin.En ik heb het koud. En een broodje baboa op.
Ah, zoquote:
Waarom? Jij studeerde toch iets van media design?quote:
heeft ze niemand anders om mee te gaanquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:01 schreef lipjes het volgende:
kreeg net een smsje van me vriendin dat ze nu helemaal geen kaartjes gaat halen
heb dr maar gezecht dat ze gewoon moet gaan
Waarom smst ze dat 2x?quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:01 schreef lipjes het volgende:
Gezechtquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:01 schreef lipjes het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:01 schreef lipjes het volgende:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:01 schreef lipjes het volgende:
Now comes the monkey out of the sleeve.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:04 schreef lipjes het volgende:
[..]
ja sorry, mijn engels is beter dan mijn NL
quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Now comes the monkey out of the sleeve.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Now comes the monkey out of the sleeve.
dan mag jij hier heul niet komen om ons jaloers te makenquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:07 schreef iBenny het volgende:
Uitkijken naar het weekend? Het is al weekend hoor
Dat boekje is dan ook geniaalquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:06 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Prachtig die gezegdes in het engels
Juist welquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:08 schreef lipjes het volgende:
[..]
dan mag jij hier heul niet komen om ons jaloers te maken
Nee, ik heb het vorig jaar niet gehaald en mag pas volgend jaar overnieuw beginnen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Waarom? Jij studeerde toch iets van media design?
Ga je dat nu wel nog doen, of is dat ook van de baan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik heb het vorig jaar niet gehaald en mag pas volgend jaar overnieuw beginnen.
Dat wil ik wel nog doen. Maar dat word nog wel lastig.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ga je dat nu wel nog doen, of is dat ook van de baan?
dat lijkt me ook, maar het zou wel voor het werk gaan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat wil ik wel nog doen. Maar dat word nog wel lastig.
Studie gaat altijd voor werk. Ik word gek door simpel/ongeschoold werk. Dit wil ik niet de rest van mijn leven doen. Maar ik mag mijn studie niet nog eens verpesten, dus ik moet eerst alles even op een rijtje zetten.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat lijkt me ook, maar het zou wel voor het werk gaan?
Nja, je kunt natuurlijk ook vanuit werk ver komen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Studie gaat altijd voor werk. Ik word gek door simpel/ongeschoold werk. Dit wil ik niet de rest van mijn leven doen. Maar ik mag mijn studie niet nog eens verpesten, dus ik moet eerst alles even op een rijtje zetten.
Das wel slim ja.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Studie gaat altijd voor werk. Ik word gek door simpel/ongeschoold werk. Dit wil ik niet de rest van mijn leven doen. Maar ik mag mijn studie niet nog eens verpesten, dus ik moet eerst alles even op een rijtje zetten.
een hete vent is dan denk ik beterquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:16 schreef Myraela het volgende:
Even een hete douche, misschien krijg ik het dan een beetje warm.
Nah. Ik wil geschoold werk doen. Daarbij is studeren gewoon de beste tijd die je maar kan hebben.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, je kunt natuurlijk ook vanuit werk ver komen.
Nee, dan was ik toch ook voor de hete douche gegaan.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:16 schreef lipjes het volgende:
[..]
een hete vent is dan denk ik beter
Vanavond een vent, maar nu moet ik het met de douche doen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:16 schreef lipjes het volgende:
[..]
een hete vent is dan denk ik beter
voor jou een hete dame danquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee, dan was ik toch ook voor de hete douche gegaan.
vraag hem gewoon nu te komenquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vanavond een vent, maar nu moet ik het met de douche doen.
Prima... hoeveel jaar is die studie dan nog?quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nah. Ik wil geschoold werk doen. Daarbij is studeren gewoon de beste tijd die je maar kan hebben.
Ik heb ingezet op Esther en Shemsiquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:25 schreef tdrone het volgende:
[..]
hopen dat esther eruit gaat samen met nigel
ik heb ook ingezet op Shemsi maar hoop op nigel wet ook niet waarom maar spreekt me gewoon niet aanquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb ingezet op Esther en Shemsi
Jij kan zingen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:28 schreef lipjes het volgende:
the voice
kijk lipjes, die kan pas zingen!
Niet gehoord bij xfactor?quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee... waar is het te beluisteren?
Bij mij in de slaapkamerquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee... waar is het te beluisteren?
wat een levenquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:32 schreef lipjes het volgende:
btw, gisteren op weg naar huis van mijn vriendin.
Draai de straat in, draait er een politiebusje achter me aan. denk zal wel.
dus blijf er netjes 30 rijden, op zoek naar een parkeerplek.
zie ik hem, dus eind van de straat even keren. draait de politie achter me aan
denk krijg een waarschuwing voor het keren ofzo, dus parkeer in, politie gaat naast me staan.
Stap uit. agent: rijbewijs en kentekenbewijs aub
Agente: heeft u gedronken
ik: nee, moet morgen werken dusja
Agente: nou u mag even blazen.
Ik: helemaal prima.
En uiteindelijk vergat de Agent nog bijna mijn rijbewijs terug te geven
wilde eigenlijk nog zeggen toen ze me aanhielden: Iz it becauze me iz black!?!?
Weet ik veel, ik kijk geen xfactorquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wie is lipjes dan?
Volgens mij wordt ik hier in de zeik genomen
quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik kijk geen xfactor
Moeten ze ook niet uitgaan of iets dergelijksquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:35 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik hoorde vandaag dat 1 op de 100 mensen sterft door onvrijwillig meeroken
Beetje pijn aan me nek, moet eigenlijk ff stofzuigen en opruimen, maar bahh, huishoudenquote:
Daar heb je toch een man voor neem ik aan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:37 schreef NBT het volgende:
[..]
Beetje pijn aan me nek, moet eigenlijk ff stofzuigen en opruimen, maar bahh, huishouden
Moet helaas ook gebeurenquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:37 schreef NBT het volgende:
[..]
Beetje pijn aan me nek, moet eigenlijk ff stofzuigen en opruimen, maar bahh, huishouden
Mijn man is aan het werk, en die heeft gister de rest al gedaanquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:37 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Daar heb je toch een man voor neem ik aan?
Ooohwww gaaaf!!!quote:
Ja heerlijk weer! het water was 31 graden! Hmmmm...quote:
Heldquote:
Was dat water ook nat?quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:42 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja heerlijk weer! het water was 31 graden! Hmmmm...
voor 2 december?quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:45 schreef lipjes het volgende:
wat is mijn vriendin toch ook een topmeid he
bel dr net op, zegt ze: ik heb een verrassing voor je.
ik: wat dan?
Zij: ik heb 2 kaartjes voor disturbed
ik:![]()
![]()
![]()
Jonger dan ikquote:
dat word dus ook een fok meetquote:
NBT en Eze gaan ookquote:
25 ongeveer gok ik.quote:
Poepquote:
Niet haten schatquote:
hoe oud denk je dat ik benquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe oud ben je eigenlijk?
Ik had je (voor zover ik je kan zien nu) ouder geschat
Heel jong daarom vraag ik hetquote:
Jij bent 13, dus zeg jij nou maar niksquote:
Had ik nooit gegokt 14.gifquote:
Draai die 13 eens omquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:01 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Jij bent 13, dus zeg jij nou maar niks
Weet ik tochquote:
Ik had je al gequotequote:
wat is 14.gif ?quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had ik nooit gegokt 14.gif
[..]
Draai die 13 eens om
quote:
het is al middag....quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:09 schreef Michhas het volgende:
Nou, ik ben gearriveerd op werk
Hopelijk krijg ik vanmiddag verlof
inderdaad een epic topicquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:12 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik moest lachen om dit topic Vuilnisbak terroristjes.
Geniaal![]()
![]()
Die TS is een heldquote:
Wel lezenquote:
Lezen jijquote:
Oke oke, ik ga al lezen, heb er eigenlijk geen tijd voor maar vooruitquote:
CCquote:
Je weet het heul welquote:
Ik gok jou ook een jaar of 18 a 20...quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:32 schreef Ploertendoder het volgende:
Mijn leeftijd is ook redelijk onbekend
nee ik denk 26quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik gok jou ook een jaar of 18 a 20...
Er zat tomaat op je big tasty?quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik gok jou ook een jaar of 18 a 20...
24quote:
Big tastyquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zat tomaat op je big tasty?
Nee, helemaal geen Big Tastyquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zat tomaat op je big tasty?
Moet ik er 1 komen brengenquote:
Ja helaas welquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ooohw, das nog wel een stukje ouder
Jep. 1 zonder tomaat, en 1 met. En een grote patat.quote:
Kom jij strijken?quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja serieus, muziekje aan en poetsen en stofzuigen a la QueenI WANT TO BREAK FREE
Speciaal voor jou:quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja serieus, muziekje aan en poetsen en stofzuigen a la QueenI WANT TO BREAK FREE
Kut, nu voel ik de drang om schoon te makenquote:
Je heb een schoonmaakfetisj?quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kut, nu voel ik de drang om schoon te maken
dat nummer blijft voor altijd gekoppeld aan het huishouden doenquote:
Ja ik weet nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:52 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Je heb een schoonmaakfetisj?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat nummer blijft voor altijd gekoppeld aan het huishouden doen
Ik heb een schijthekel aan het huishoudenquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ik weet nietIk vind het gewoon heerlijk om dingetjes schoon te maken
En ook de was die na zo'n wasbeurt weer heerlijk ruikt. Ja, ik word daar een beetje opgewonden van.
Je moet het ook leuk makenquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:54 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik heb een schijthekel aan het huishouden
Ja hoe?quote:
Favoriete muziek heel hard aan, je meest sexy kleding aantrekken en doen alsof je erotisch aan het schoonmaken bent.quote:
Queen is wel goed jaquote:
Mwah ik vind het huishouden niet echt erotischquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Favoriete muziek heel hard aan, je meest sexy kleding aantrekken en doen alsof je erotisch aan het schoonmaken bent.
Dan maak je het erotischquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:59 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Mwah ik vind het huishouden niet echt erotisch
Hmmm samen met CC?quote:
Ja met jouw huis is het ook wel te doen met je brakke hoofd.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:02 schreef Ezechielk het volgende:
Huishouden is voor mij een zondagsklusje. Lekker met je brakke hoofd, in je meest makkelijke kleding alles doen op je dooie akkertje.
Maar dan komt er weinig van het huishouden terechtquote:
Huishouden is voor mij een no goquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:02 schreef Ezechielk het volgende:
Huishouden is voor mij een zondagsklusje. Lekker met je brakke hoofd, in je meest makkelijke kleding alles doen op je dooie akkertje.
Jij laat het doen?quote:
Jij ookquote:
Niet allesquote:
Koetsjiekoetsjiekoequote:
Aaaaaaahhh! schattepoepie tochquote:
Wil jij bij de Sint op schoot?quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:19 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Aaaaaaahhh! schattepoepie toch![]()
Kom eens bij papa dan
Ik doe niet aan paalzittenquote:
Ideaal héquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook nog... dus dat scheelt al een hoop
Ideaal wil ik het niet noemen.., wil toch wel binnen een aanzienbare tijd het huis verlaten en op mezelf gaan wonen. Maar voor nu is het toch nog wel ff lekkerquote:
Dit dus. Ik ben op zoek, maar het wil niet vlotten. Maar toch doe ik zelf in huis toch van allesquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ideaal wil ik het niet noemen.., wil toch wel binnen een aanzienbare tijd het huis verlaten en op mezelf gaan wonen. Maar voor nu is het toch nog wel ff lekker
hoe oud ben jij dan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ideaal wil ik het niet noemen.., wil toch wel binnen een aanzienbare tijd het huis verlaten en op mezelf gaan wonen. Maar voor nu is het toch nog wel ff lekker
Precies... dat heb ik ook. Voor een deel doe ik zelf wel de was enzoquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:27 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dit dus. Ik ben op zoek, maar het wil niet vlotten. Maar toch doe ik zelf in huis toch van allesIk ga ook gewoon mijn eigen gang
Wat is een aanzienlijke tijd? Ik wil ook wel een keer het huis uit natuurlijk maar zolang ik studeer zit ik nog prima thuisquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Inwonen is wel goedkoopquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies... dat heb ik ook. Voor een deel doe ik zelf wel de was enzo
En dan heb je nog een bepaald inkomen nodig wat niet echt wil lukken
hmmm... dan heb ik het wel over maximaal 2 jaar nog.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat is een aanzienlijke tijd? Ik wil ook wel een keer het huis uit natuurlijk maar zolang ik studeer zit ik nog prima thuis![]()
Behalve die 5 maanden die ik in Oostenrijk ga studeren dan
Hey dat is net als mijn situatiequote:Op vrijdag 26 november 2010 13:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij bent toch een stukje ouder?quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hey dat is net als mijn situatie
Ja zoiets heb ik ook wel. Maar ben, als het goed is, over een jaar klaar met studeren en hopelijk kan ik dan snel een baan vinden. Daarna ga ik een keer iets voor mezelf zoeken.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
hmmm... dan heb ik het wel over maximaal 2 jaar nog.
Mjah.quote:
Dan ontloop je misschien ook de BTW verhoging... ze gaan het een bioscoop noemenquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:33 schreef tdrone het volgende:
[..]
ach ja ik ga toch alleen naar pinkpop
ik krijg steeds die wachtrij.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:31 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja was net op de radio gewoon in 1 ochtend echt snel
Die wachtrij is gewoon de site die overbelast isquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:35 schreef lipjes het volgende:
[..]
ik krijg steeds die wachtrij.
lijkt me een beetje raar want ik krijg dat bij disturbed ook en daar heeft mijn vriendin vanochtend ook gewoon kaartjes voor kunnen bestellen
ja daarom, denk dat mensen daaorm denken dat het uitverkocht isquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die wachtrij is gewoon de site die overbelast is
naja de "grote baas"bij lowlands zei het op de radio lijkt me toch een betrouwbare bronquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:36 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat het maar een deel van de kaarten is ofzo...
Zijn alleen nog 11.000 cjp-kaartenquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:36 schreef tdrone het volgende:
[..]
naja de "grote baas"bij lowlands zei het op de radio lijkt me toch een betrouwbare bron
hoeveel kaarten zijn er in totaal?quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zijn alleen nog 11.000 cjp-kaarten
Ik heb geen idee...quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:38 schreef tdrone het volgende:
[..]
hoeveel kaarten zijn er in totaal?
Het is uitverkochtquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:36 schreef lipjes het volgende:
[..]
ja daarom, denk dat mensen daaorm denken dat het uitverkocht is
quote:Wij houden deze tickets voor u vast. Wij verzoeken u deze pagina in 5 minuten te voltooien.
Uw ticket(s)
LOWLANDS FESTIVAL 2011
EVENEMENTENTERREIN WALIBI WORLD
Biddinghuizen
19-08-2011 13:00
bekijk de details
Tickets 1
Rang STAANPLAATS
Prijssoort(en) Normaal × 1
Niveau / Sectie STAANPLAATS-
Informatie Festival Ticket
Prijssoort(en) Normaal
Prijs 155.00 EUR × 1
Servicekosten 10.00 EUR × 1
Subtotaal 165.00 EUR
Totaal 165.00 EUR
Ik vind het duur. Dat heeft niks met de bands te maken.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:41 schreef tdrone het volgende:
[..]
155 is best duur als je kijkt welke bands komen of niet?
3 dagen Graspop is goedkoper. En daar komen nog betere bands ookquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:42 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik vind het duur. Dat heeft niks met de bands te maken.
En nog voor minder kan ik met 4 personen naar A State Of Trance 500. Een trancefestijn waar meer grote DJ's komen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
3 dagen Graspop is goedkoper. En daar komen nog betere bands ook
Lowlands heeft natuurlijk meer naamsbekendheid en betere bands... het is maar net waar je van houdquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
3 dagen Graspop is goedkoper. En daar komen nog betere bands ook
Hier, 2 kaarten lukt ook nog:quote:
maak de bestellingen tevens niet af hoor.quote:Uw ticket(s)
LOWLANDS FESTIVAL 2011
EVENEMENTENTERREIN WALIBI WORLD
Biddinghuizen
19-08-2011 13:00
bekijk de details
Tickets 2
Rang STAANPLAATS
Prijssoort(en) Normaal × 2
Niveau / Sectie STAANPLAATS-
Informatie Festival Ticket
Prijssoort(en) Normaal
Prijs 155.00 EUR × 2
Servicekosten 10.00 EUR × 2
Subtotaal 330.00 EUR
Totaal 330.00 EUR
Dus het is gewoon poep dat het is uitverkochtquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:46 schreef lipjes het volgende:
[..]
Hier, 2 dagen lukt ook nog:
[..]
maak de bestellingen tevens niet af hoor.
ik ga niet naar LL
Vol commerciele bands wil niet per definitie zeggen betere hequote:Op vrijdag 26 november 2010 13:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Lowlands heeft natuurlijk meer naamsbekendheid en betere bands... het is maar net waar je van houd
En hoeveel dagen duurt dat?quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:44 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
En nog voor minder kan ik met 4 personen naar A State Of Trance 500. Een trancefestijn waar meer grote DJ's komen.
yupquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dus het is gewoon poep dat het is uitverkocht
Smaak hé.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vol commerciele bands wil niet per definitie zeggen betere he
Ohw, ik doelde eigenlijk op graspop...quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vol commerciele bands wil niet per definitie zeggen betere he
Het duurt van 22:00-07:00quote:
Graspop is ook Belgischquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Lowlands heeft natuurlijk meer naamsbekendheid en betere bands... het is maar net waar je van houd
Ik wil alleen maar aangeven dat dat 1 dag is en lowlands 3 dagen, niet echt te vergelijken dus.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:48 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Het duurt van 22:00-07:00Dan vind ik ¤ 36 p.p niet duur. Aangezien ook bekende dj's komen.
Dan mag ik het toch wel duur vinden, of niet?quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar aangeven dat dat 1 dag is en lowlands 3 dagen, niet echt te vergelijken dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |