Ik ookquote:
Vlakbij het bordeelquote:
Dat noemen ze Villa Weizigtquote:
Bij het begin?quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:10 schreef tdrone het volgende:
pff moet een presentatie maken maar heb echt geen zin en weet niet waar ik moet beginnen
Een klasgenoot woonde daar in de buurt en die zag een leraar van ons daar vandaan komen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:10 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat noemen ze Villa Weizigt
[..]
Bij het begin?
Daar waar je gebleven bent, lijkt me logischquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:10 schreef tdrone het volgende:
pff moet een presentatie maken maar heb echt geen zin en weet niet waar ik moet beginnen
Bwahahaha lekker gênantquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een klasgenoot woonde daar in de buurt en die zag een leraar van ons daar vandaan komen.
Mijn god wat een geniale dag was dat op school toen zeg
Dat vraagt op pics natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:15 schreef Lutte het volgende:
Ik ga naar school! Heb eens leuke kleren (die niemand mooi zal vinden maarja) aangetrokken!
Succes Lutjequote:Op vrijdag 26 november 2010 09:15 schreef Lutte het volgende:
Ik ga naar school! Heb eens leuke kleren (die niemand mooi zal vinden maarja) aangetrokken!
Hij was getrouwdquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:15 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Bwahahaha lekker gênantNou ja.. aan de andere kant heeft iedereen zo zijn behoeftes
Wat was jij stout zeg met je klasquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij was getrouwd![]()
Hij is die week dan ook overspannen naar huis gegaan. Wij kregen met de hele klas straf![]()
We waren wel aardig. We kregen straf omdat we niet aan de directeur wilden vertellen waarom de leraar jankend naar huis was gegaan.
We hadden die man alleen maar gepest en gechanteerd
Wij waren klas 2B. Stonden bekend als 2Brutaal.quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:18 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Wat was jij stout zeg met je klas![]()
ben je daar serieus trots opquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij waren klas 2B. Stonden bekend als 2Brutaal.
4 leraren overspannen naar huis gewerkt, altijd gezeik met coördinator, om de week
Jongen ik was 13 toen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:25 schreef tdrone het volgende:
[..]
ben je daar serieus trots op
ik snap dat je als je dat doet er neit over nadenkt maar eigenlijk is het natuurlijk heel triest..
okquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jongen ik was 13 toen.
En om nu met schaamte en spijt terug te kijken op iets van 18 jaar geleden![]()
Het is gebeurd. Toen was het leuk, nu kan ik er ook soms nog wel om lachen. Mjah we hadden de leraren niet zo moeten pesten maar het was zo makkelijk
quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:32 schreef tdrone het volgende:
[..]
ok
zal ik mijn nicpic maar eens posten?
Haha geniaalquote:
Volgens mij staat iedereen er op hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:37 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik was alleen bang dat ik mensen zou vergeten...
Die is echt fucking geniaalquote:
Mag je nu op gesprek komen?quote:
Oke leukquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ze gaan nu intern opzoek naar een functie voor mij.
zou wel leuk zijnquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Haha, ik was eerder
Hij is tof man
Nu wil je er zeker eentje terug?
Heb jij me net gebeld?quote:
Ik hoop klantenservice.quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Heb jij me net gebeld?![]()
"U bent niet geinteresseerd terwijl ik nog niet eens verteld heb waar het over gaat?"
"Dat is correct, doeg"
Leuk werk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |