Hoezo dat nu weer?quote:Op donderdag 25 november 2010 23:59 schreef Ploertendoder het volgende:
Lutte wil erg graag modje worden
Ik denk niet dat ik die enorme drukte aan kan.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Misschien wordt je ooit mod van REV Lutte!!
Leuk hè!quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:02 schreef Symphonic het volgende:
Damn, ik had het hier eerder moeten ontdekken
Bennyyyyyyyquote:
dit is veel leuker als NBquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:03 schreef Michhas het volgende:
Weet je wat mensen? FUCK NB maar voor een keer, ik blijf lekker hier
Ik ga ook niet NB'en. Dit is toffer. Goede reactie trouwens Mich, vooral de laatste zin.quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:03 schreef Michhas het volgende:
Ja ik vind het wel gezellig vanavondquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:03 schreef Michhas het volgende:
Trustenquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:07 schreef Lutte het volgende:
Ik ga trouwens maar slapen... Is beter denk ik. Het was weer gezellig!
Trusten!
Trustequote:Op vrijdag 26 november 2010 00:07 schreef Lutte het volgende:
Trusten!
Ja dat was het zekerquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:07 schreef Lutte het volgende:
Trusten!
Die gast is zooo gaafquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:05 schreef Michhas het volgende:
Die gast wijkt helemaal af van het script
Ik kan Ruben Nicolai niet uitstaanquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die gast is zooo gaaf
Maar ja ik ben ook een rasechte Lama fan
Dat heet een orgasme.quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:15 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een soort rare rilling. Alsof ik wil rillen, maar toch stil zit. Kan het niet uitleggen.
Je hebt het koud of je bent zenuwachtigrilling?quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:15 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een soort rare rilling. Alsof ik wil rillen, maar toch stil zit. Kan het niet uitleggen.
Soort zenuwachtig, maar ik ben niet zenuwachtig.quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt het koud of je bent zenuwachtigrilling?
Cane Corsoquote:
Dat heb je als je lichaam te weinig energie heeft om uberhaupt te lopen.quote:
Hmmmz, wordt een mooie strijd tussen vrijdag en zaterdag wat mij betreftquote:
vrijdag wintquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmz, wordt een mooie strijd tussen vrijdag en zaterdag wat mij betreft
Voor mij nietquote:
Ik heb een vriendin die ik moet onderhouden he, dus ja... dan moet ik weleens vroeg mn nest uitquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
voor mij helemaal niet, maar dat leg ik nog wel eens uit
quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:33 schreef Symphonic het volgende:
Mijn mooiste sluitpost ooit:
Vriendinnen van meisjes die speciale momenten verstoren
*proestquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:33 schreef Symphonic het volgende:
Ben ik zo gezellig dan?quote:
Wacht morgen maar afquote:
quote:
Dan hou je het hier amper bijquote:
ja je bent schattig.. dat weet je tochquote:
Cool en ik ben wel wat gewend hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:44 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dan hou je het hier amper bij
Ahw, knuffelquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:44 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
ja je bent schattig.. dat weet je toch
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Cool en ik ben wel wat gewend hoor
Kusjekroeelllllllquote:
Dankquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:46 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Gelukkig maarLeuk dat je er bent
Graag gedaanquote:
Er zijn topics die met opvolgende Post-IDs werden geslotenquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:47 schreef Ploertendoder het volgende:
De bonkebaard
lekker kort slotje
dat zal best jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er zijn topics die met opvolgende Post-IDs werden gesloten
Zou ook kunnen dat ze het erom dedenquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:53 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
dat zal best jais dat niet een kwestie van toeval?
Hmm dat is ook goed mogelijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zou ook kunnen dat ze het erom deden
Geniet ervanquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:56 schreef Stuart het volgende:
* Stuart neemt nog 1 Strongbow voor het slapen gaan
quote:
ik nog een glaasje wijnquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:56 schreef Stuart het volgende:
* Stuart neemt nog 1 Strongbow voor het slapen gaan
Hihihhi sorryquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik nog een glaasje wijn
Verdomme iemand heeft mijn bier opgezopen
Laat het je smaken!quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik nog een glaasje wijn
Verdomme iemand heeft mijn bier opgezopen
Ik heb nog een pizzaquote:Op vrijdag 26 november 2010 01:02 schreef iBenny het volgende:
Ik heb eigenlijk eerder honger dan dorst nu
Neem iets makkelijks te etenquote:Op vrijdag 26 november 2010 01:02 schreef iBenny het volgende:
Ik heb eigenlijk eerder honger dan dorst nu
Hmmz, ik ken zulke momenten. Helaasquote:
Ik eet mezelf wel gewoon opquote:Op vrijdag 26 november 2010 01:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmz, ik ken zulke momenten. Helaas
je heb een worst aan boordquote:
Wat lulligquote:
Hehehehquote:
Truste en ik ga er ook vandoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 01:29 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Fijne dag morgen mensen![]()
Precies zoals een goede vrouw hoort te doenquote:Op vrijdag 26 november 2010 08:04 schreef NBT het volgende:
Ik ga zo zwemmen, en dan de hele dag de was doen!vanavond een verjaardag, morgen winkelen, morgen avond komt mijn zus!
Neequote:Op vrijdag 26 november 2010 08:05 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Precies zoals een goede vrouw hoort te doen
Geen idee is was er ook niet!quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:10 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Heb ik gisteravond nog wat gemist?
Zwemmenquote:Op vrijdag 26 november 2010 08:04 schreef NBT het volgende:
Ik ga zo zwemmen, en dan de hele dag de was doen!vanavond een verjaardag, morgen winkelen, morgen avond komt mijn zus!
Ohww wauw inderdaad, ik heb er 3 gemist! Hmmm,.....quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ok, ik zie dat ik 2 (!!) topics heb gemist
Waar is hier?quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Hier sneeuwt het en er ligt al een heul klein beetje
Emmenquote:
Dat kan heus wel eerderquote:Op vrijdag 26 november 2010 08:34 schreef honkeytonk het volgende:
Nog 11 dagen! En dan heb ik 10.000 posts
Ik ben van deze 98 posts per dag uitgegaan, want dat is mijn postcount per dag op't moment! Maar ik doe mijn bestquote:
Ja maar dat is een gemiddelde hequote:Op vrijdag 26 november 2010 08:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben van deze 98 posts per dag uitgegaan, want dat is mijn postcount per dag op't moment! Maar ik doe mijn bestMaar ik heb volgende week SE week, dus dat zal wel invloed hebben.
Dat had ik ook wel doorquote:Op vrijdag 26 november 2010 08:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar dat is een gemiddelde he
Massage nodig?quote:
jij heb altijd zin in sexquote:
oehwww! Lijkt me fijn ja!quote:
Ik zie je niet meer, ajuuss~!quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:40 schreef NBT het volgende:
Ik ga zwemmen jongens! Misschien tot straaaks!
CC ookquote:
Ga eens weg jijquote:Op vrijdag 26 november 2010 08:46 schreef Ezechielk het volgende:
http://www.skyradio.nl/player/skyradio_seasonal.html
laat de goedheiligman eerst maar even uit het huis gaquote:Op vrijdag 26 november 2010 08:46 schreef Ezechielk het volgende:
Rot zelf een eind heenquote:
De schijnheiligman komt mijn huis niet inquote:Op vrijdag 26 november 2010 08:48 schreef tdrone het volgende:
[..]
laat de goedheiligman eerst maar even uit het huis ga
2000 milesquote:Op vrijdag 26 november 2010 08:46 schreef Ezechielk het volgende:
Hoi moppie van mequote:Op vrijdag 26 november 2010 08:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Rot zelf een eind heen
Goedemorgen liefje
The Pretendersquote:
Nog geneukt?quote:
Helaas nog nietquote:
Deze vind ik iets minder maar ok.quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
The Pretenders
[..]
Nog geneukt?
Arm kindquote:
Ik zit momenteel even een stukje MIDNR te luisterenquote:Op vrijdag 26 november 2010 08:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Deze vind ik iets minder maar ok.
Ik wil ook neuken![]()
MIDNRquote:Op vrijdag 26 november 2010 08:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Arm kind
[..]
Ik zit momenteel even een stukje MIDNR te luisteren
Hoi moppiequote:
Midden In De Nacht Rickquote:
Moggehquote:
Daar luisterde ik het altijdquote:Op vrijdag 26 november 2010 08:58 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
MIDNROp Radio 538 was dat ook baas
Hehehe ik ben die actie bij het TNT sorteercentrum in Dordrecht nog niet vergetenquote:
Duitsters pestenquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:01 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Hehehe ik ben die actie bij het TNT sorteercentrum in Dordrecht nog niet vergeten
Toetertijdquote:
Daar heb ik gewerktquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:01 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Hehehe ik ben die actie bij het TNT sorteercentrum in Dordrecht nog niet vergeten
Ik ookquote:
Vlakbij het bordeelquote:
Dat noemen ze Villa Weizigtquote:
Bij het begin?quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:10 schreef tdrone het volgende:
pff moet een presentatie maken maar heb echt geen zin en weet niet waar ik moet beginnen
Een klasgenoot woonde daar in de buurt en die zag een leraar van ons daar vandaan komen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:10 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat noemen ze Villa Weizigt
[..]
Bij het begin?
Daar waar je gebleven bent, lijkt me logischquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:10 schreef tdrone het volgende:
pff moet een presentatie maken maar heb echt geen zin en weet niet waar ik moet beginnen
Bwahahaha lekker gênantquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een klasgenoot woonde daar in de buurt en die zag een leraar van ons daar vandaan komen.
Mijn god wat een geniale dag was dat op school toen zeg
Dat vraagt op pics natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:15 schreef Lutte het volgende:
Ik ga naar school! Heb eens leuke kleren (die niemand mooi zal vinden maarja) aangetrokken!
Succes Lutjequote:Op vrijdag 26 november 2010 09:15 schreef Lutte het volgende:
Ik ga naar school! Heb eens leuke kleren (die niemand mooi zal vinden maarja) aangetrokken!
Hij was getrouwdquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:15 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Bwahahaha lekker gênantNou ja.. aan de andere kant heeft iedereen zo zijn behoeftes
Wat was jij stout zeg met je klasquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij was getrouwd![]()
Hij is die week dan ook overspannen naar huis gegaan. Wij kregen met de hele klas straf![]()
We waren wel aardig. We kregen straf omdat we niet aan de directeur wilden vertellen waarom de leraar jankend naar huis was gegaan.
We hadden die man alleen maar gepest en gechanteerd
Wij waren klas 2B. Stonden bekend als 2Brutaal.quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:18 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Wat was jij stout zeg met je klas![]()
ben je daar serieus trots opquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij waren klas 2B. Stonden bekend als 2Brutaal.
4 leraren overspannen naar huis gewerkt, altijd gezeik met coördinator, om de week
Jongen ik was 13 toen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:25 schreef tdrone het volgende:
[..]
ben je daar serieus trots op
ik snap dat je als je dat doet er neit over nadenkt maar eigenlijk is het natuurlijk heel triest..
okquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jongen ik was 13 toen.
En om nu met schaamte en spijt terug te kijken op iets van 18 jaar geleden![]()
Het is gebeurd. Toen was het leuk, nu kan ik er ook soms nog wel om lachen. Mjah we hadden de leraren niet zo moeten pesten maar het was zo makkelijk
quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:32 schreef tdrone het volgende:
[..]
ok
zal ik mijn nicpic maar eens posten?
Haha geniaalquote:
Volgens mij staat iedereen er op hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:37 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik was alleen bang dat ik mensen zou vergeten...
Die is echt fucking geniaalquote:
Mag je nu op gesprek komen?quote:
Oke leukquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ze gaan nu intern opzoek naar een functie voor mij.
zou wel leuk zijnquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Haha, ik was eerder
Hij is tof man
Nu wil je er zeker eentje terug?
Heb jij me net gebeld?quote:
Ik hoop klantenservice.quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Heb jij me net gebeld?![]()
"U bent niet geinteresseerd terwijl ik nog niet eens verteld heb waar het over gaat?"
"Dat is correct, doeg"
Leuk werk![]()
Klantenservice lijkt me dan een stuk leuker inderdaad. En natuurlijk is het het belangrijkst dat je goed betaald krijgt. Het is maar een bijbaan neem ik aan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik hoop klantenservice.![]()
Maar het betaald nou eenmaal dubbel van ander werk.
Kom je eigenlijk net een week te laat héquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:13 schreef Teal het volgende:
Dit komt mooi uit. laat ik nou net niets te doen hebben al de hele week
is dat HAKKUHH!??quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:14 schreef lipjes het volgende:
mijn vriendin wil trouwens dat ik 4 dec mee ga naar Nightmare @ rotterdam.
Daarnet even een filmpje gaan kijken, dat ga ik echt geen hele nacht volhouden, zelfs niet als ik dronken ben
quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:14 schreef lipjes het volgende:
Daarnet even een filmpje gaan kijken, dat ga ik echt geen hele nacht volhouden, zelfs niet als ik dronken ben
Ik zou willen dat mijn vriendin mij eens zoiets zou vragenquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:14 schreef lipjes het volgende:
En hardquote:
Daar heb je hulpmiddelen voorquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:16 schreef lipjes het volgende:
we hadden afgesproken dat zij dan zou rijden en dat ik dus lekker veel mocht drinken
maar dan alsnog, ga ik echt niet redden....
Heb em even in kleiner formaat opnieuw geupload.quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:17 schreef Michhas het volgende:
What the fuck... Waarom wordt die nickpic van tdrone op mijn fobo zo gigantisch groot?
Bij huppel en eNGine is hij veel kleiner
Jups! maar beter laat dan nooitquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kom je eigenlijk net een week te laat hé
Dan ga ik die van jou jattenquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Heb em even in kleiner formaat opnieuw geupload.
Dan nog, het lijkt me een geweldig feestquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:18 schreef lipjes het volgende:
[..]
nee, drugs doen zowel ik als mijn vriendin niet aan
Ik dacht het niet vriendquote:
heb geen hekel aan de muziek.quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dan nog, het lijkt me een geweldig feest. Maar als je een hekel aan die muziek hebt houd het op.
Dan kun je denk ik beter naar hardstyle feesten gaan i.p.v. hardcore feesten.quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:20 schreef lipjes het volgende:
[..]
heb geen hekel aan de muziek.
maar kan niet elk nummer waarderen.
Korsakoff - unleash the beast, sound of the thunder en zulks die klinken teminnste nog redelijk normaal.
dat vind ik dan wel weer leuke nummers.
mjaquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dan kun je denk ik beter naar hardstyle feesten gaan i.p.v. hardcore feesten.
Meestal is er wel genoeg ruimte om te kunnen zitten hoor. Even wat eten enzo.quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:21 schreef lipjes het volgende:
[..]
mja
en het probleem is ook, ik heb een knieblessure en moet dus om de zoveel uur even fatsoenlijk zitten.
mjaquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Meestal is er wel genoeg ruimte om te kunnen zitten hoor. Even wat eten enzo.
vertel!quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Soms he dan doe je zo'n opperfaalactie dat je niet anders kan dan lachen en huilen tegelijk
whyquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Soms he dan doe je zo'n opperfaalactie dat je niet anders kan dan lachen en huilen tegelijk
Nee over mijn geniale bui van vandaagquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:28 schreef tdrone het volgende:
ach ja ik zag net 5 minuten geleden dat mijn gulp al de hele dag open stond
Nee dat zou ook zonde zijn. Prima oplossing dan tochquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:31 schreef lipjes het volgende:
nee, maar denk dat mijn vriendin maar zonder mij naar nightmare gaat.
gaat sowieso een vriend van haar mee, en waarschijnlijk ook mijn beste vriend dusja
komt wel goed
geen zin om haar leuke avond te verpesten
ja daarom, ga ik wel 2 dec naar disturbed met papa roach in het voorprogrammaquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee dat zou ook zonde zijn. Prima oplossing dan toch
Papa roachquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:32 schreef lipjes het volgende:
[..]
ja daarom, ga ik wel 2 dec naar disturbed met papa roach in het voorprogramma
quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:28 schreef tdrone het volgende:
ach ja ik zag net 5 minuten geleden dat mijn gulp al de hele dag open stond
Ach moet kunnen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:33 schreef lipjes het volgende:
[..]
hell yeah
trouwens leuke combo he
vriendin die wel naar hardcore luisterd, en ik rock
Masters of Ceremonyquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:33 schreef lipjes het volgende:
[..]
hell yeah
trouwens leuke combo he
vriendin die wel naar hardcore luisterd, en ik rock
ja ik luister zelf van alles, ben echt niet de moeilijkste.quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach moet kunnen.
Mijn ex luisterde muziek als tool en biohazard, ex daarna wist niet eens dat er andere muziek dan hardcore bestond en de laatste nieuwe is een hipsnopper.
Ik luister U2 en rocken sixties muziek
even opzoeken, heb nu wel youtube op kantoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Masters of CeremonyHeb je het allebei in 1 act, fucking geniaal
Nee? wat dan ?quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:39 schreef Michhas het volgende:
Hm... Veel rockers en stampers hier dusdaar ben ik niet een van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |