Klantenservice lijkt me dan een stuk leuker inderdaad. En natuurlijk is het het belangrijkst dat je goed betaald krijgt. Het is maar een bijbaan neem ik aan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik hoop klantenservice.![]()
Maar het betaald nou eenmaal dubbel van ander werk.
Kom je eigenlijk net een week te laat héquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:13 schreef Teal het volgende:
Dit komt mooi uit. laat ik nou net niets te doen hebben al de hele week
is dat HAKKUHH!??quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:14 schreef lipjes het volgende:
mijn vriendin wil trouwens dat ik 4 dec mee ga naar Nightmare @ rotterdam.
Daarnet even een filmpje gaan kijken, dat ga ik echt geen hele nacht volhouden, zelfs niet als ik dronken ben
quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:14 schreef lipjes het volgende:
Daarnet even een filmpje gaan kijken, dat ga ik echt geen hele nacht volhouden, zelfs niet als ik dronken ben
Ik zou willen dat mijn vriendin mij eens zoiets zou vragenquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:14 schreef lipjes het volgende:
En hardquote:
Daar heb je hulpmiddelen voorquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:16 schreef lipjes het volgende:
we hadden afgesproken dat zij dan zou rijden en dat ik dus lekker veel mocht drinken
maar dan alsnog, ga ik echt niet redden....
Heb em even in kleiner formaat opnieuw geupload.quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:17 schreef Michhas het volgende:
What the fuck... Waarom wordt die nickpic van tdrone op mijn fobo zo gigantisch groot?
Bij huppel en eNGine is hij veel kleiner
Jups! maar beter laat dan nooitquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kom je eigenlijk net een week te laat hé
Dan ga ik die van jou jattenquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Heb em even in kleiner formaat opnieuw geupload.
Dan nog, het lijkt me een geweldig feestquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:18 schreef lipjes het volgende:
[..]
nee, drugs doen zowel ik als mijn vriendin niet aan
Ik dacht het niet vriendquote:
heb geen hekel aan de muziek.quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dan nog, het lijkt me een geweldig feest. Maar als je een hekel aan die muziek hebt houd het op.
Dan kun je denk ik beter naar hardstyle feesten gaan i.p.v. hardcore feesten.quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:20 schreef lipjes het volgende:
[..]
heb geen hekel aan de muziek.
maar kan niet elk nummer waarderen.
Korsakoff - unleash the beast, sound of the thunder en zulks die klinken teminnste nog redelijk normaal.
dat vind ik dan wel weer leuke nummers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |