Hoezo dat nu weer?quote:Op donderdag 25 november 2010 23:59 schreef Ploertendoder het volgende:
Lutte wil erg graag modje worden
Ik denk niet dat ik die enorme drukte aan kan.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Misschien wordt je ooit mod van REV Lutte!!
Leuk hè!quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:02 schreef Symphonic het volgende:
Damn, ik had het hier eerder moeten ontdekken
Bennyyyyyyyquote:
dit is veel leuker als NBquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:03 schreef Michhas het volgende:
Weet je wat mensen? FUCK NB maar voor een keer, ik blijf lekker hier
Ik ga ook niet NB'en. Dit is toffer. Goede reactie trouwens Mich, vooral de laatste zin.quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:03 schreef Michhas het volgende:
Ja ik vind het wel gezellig vanavondquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:03 schreef Michhas het volgende:
Trustenquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:07 schreef Lutte het volgende:
Ik ga trouwens maar slapen... Is beter denk ik. Het was weer gezellig!
Trusten!
Trustequote:Op vrijdag 26 november 2010 00:07 schreef Lutte het volgende:
Trusten!
Ja dat was het zekerquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:07 schreef Lutte het volgende:
Trusten!
Die gast is zooo gaafquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:05 schreef Michhas het volgende:
Die gast wijkt helemaal af van het script
Ik kan Ruben Nicolai niet uitstaanquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die gast is zooo gaaf
Maar ja ik ben ook een rasechte Lama fan
Dat heet een orgasme.quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:15 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een soort rare rilling. Alsof ik wil rillen, maar toch stil zit. Kan het niet uitleggen.
Je hebt het koud of je bent zenuwachtigrilling?quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:15 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een soort rare rilling. Alsof ik wil rillen, maar toch stil zit. Kan het niet uitleggen.
Soort zenuwachtig, maar ik ben niet zenuwachtig.quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt het koud of je bent zenuwachtigrilling?
Cane Corsoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |