Graag gedaanquote:
Er zijn topics die met opvolgende Post-IDs werden geslotenquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:47 schreef Ploertendoder het volgende:
De bonkebaard
lekker kort slotje
dat zal best jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er zijn topics die met opvolgende Post-IDs werden gesloten
Zou ook kunnen dat ze het erom dedenquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:53 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
dat zal best jais dat niet een kwestie van toeval?
Hmm dat is ook goed mogelijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zou ook kunnen dat ze het erom deden
Geniet ervanquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:56 schreef Stuart het volgende:
* Stuart neemt nog 1 Strongbow voor het slapen gaan
quote:
ik nog een glaasje wijnquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:56 schreef Stuart het volgende:
* Stuart neemt nog 1 Strongbow voor het slapen gaan
Hihihhi sorryquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik nog een glaasje wijn
Verdomme iemand heeft mijn bier opgezopen
Laat het je smaken!quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik nog een glaasje wijn
Verdomme iemand heeft mijn bier opgezopen
Ik heb nog een pizzaquote:Op vrijdag 26 november 2010 01:02 schreef iBenny het volgende:
Ik heb eigenlijk eerder honger dan dorst nu
Neem iets makkelijks te etenquote:Op vrijdag 26 november 2010 01:02 schreef iBenny het volgende:
Ik heb eigenlijk eerder honger dan dorst nu
Hmmz, ik ken zulke momenten. Helaasquote:
Ik eet mezelf wel gewoon opquote:Op vrijdag 26 november 2010 01:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmz, ik ken zulke momenten. Helaas
je heb een worst aan boordquote:
Wat lulligquote:
Hehehehquote:
Truste en ik ga er ook vandoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 01:29 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Fijne dag morgen mensen![]()
Precies zoals een goede vrouw hoort te doenquote:Op vrijdag 26 november 2010 08:04 schreef NBT het volgende:
Ik ga zo zwemmen, en dan de hele dag de was doen!vanavond een verjaardag, morgen winkelen, morgen avond komt mijn zus!
Neequote:Op vrijdag 26 november 2010 08:05 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Precies zoals een goede vrouw hoort te doen
Geen idee is was er ook niet!quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:10 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Heb ik gisteravond nog wat gemist?
Zwemmenquote:Op vrijdag 26 november 2010 08:04 schreef NBT het volgende:
Ik ga zo zwemmen, en dan de hele dag de was doen!vanavond een verjaardag, morgen winkelen, morgen avond komt mijn zus!
Ohww wauw inderdaad, ik heb er 3 gemist! Hmmm,.....quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ok, ik zie dat ik 2 (!!) topics heb gemist
Waar is hier?quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Hier sneeuwt het en er ligt al een heul klein beetje
Emmenquote:
Dat kan heus wel eerderquote:Op vrijdag 26 november 2010 08:34 schreef honkeytonk het volgende:
Nog 11 dagen! En dan heb ik 10.000 posts
Ik ben van deze 98 posts per dag uitgegaan, want dat is mijn postcount per dag op't moment! Maar ik doe mijn bestquote:
Ja maar dat is een gemiddelde hequote:Op vrijdag 26 november 2010 08:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben van deze 98 posts per dag uitgegaan, want dat is mijn postcount per dag op't moment! Maar ik doe mijn bestMaar ik heb volgende week SE week, dus dat zal wel invloed hebben.
Dat had ik ook wel doorquote:Op vrijdag 26 november 2010 08:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar dat is een gemiddelde he
Massage nodig?quote:
jij heb altijd zin in sexquote:
oehwww! Lijkt me fijn ja!quote:
Ik zie je niet meer, ajuuss~!quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:40 schreef NBT het volgende:
Ik ga zwemmen jongens! Misschien tot straaaks!
CC ookquote:
Ga eens weg jijquote:Op vrijdag 26 november 2010 08:46 schreef Ezechielk het volgende:
http://www.skyradio.nl/player/skyradio_seasonal.html
laat de goedheiligman eerst maar even uit het huis gaquote:Op vrijdag 26 november 2010 08:46 schreef Ezechielk het volgende:
Rot zelf een eind heenquote:
De schijnheiligman komt mijn huis niet inquote:Op vrijdag 26 november 2010 08:48 schreef tdrone het volgende:
[..]
laat de goedheiligman eerst maar even uit het huis ga
2000 milesquote:Op vrijdag 26 november 2010 08:46 schreef Ezechielk het volgende:
Hoi moppie van mequote:Op vrijdag 26 november 2010 08:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Rot zelf een eind heen
Goedemorgen liefje
The Pretendersquote:
Nog geneukt?quote:
Helaas nog nietquote:
Deze vind ik iets minder maar ok.quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
The Pretenders
[..]
Nog geneukt?
Arm kindquote:
Ik zit momenteel even een stukje MIDNR te luisterenquote:Op vrijdag 26 november 2010 08:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Deze vind ik iets minder maar ok.
Ik wil ook neuken![]()
MIDNRquote:Op vrijdag 26 november 2010 08:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Arm kind
[..]
Ik zit momenteel even een stukje MIDNR te luisteren
Hoi moppiequote:
Midden In De Nacht Rickquote:
Moggehquote:
Daar luisterde ik het altijdquote:Op vrijdag 26 november 2010 08:58 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
MIDNROp Radio 538 was dat ook baas
Hehehe ik ben die actie bij het TNT sorteercentrum in Dordrecht nog niet vergetenquote:
Duitsters pestenquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:01 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Hehehe ik ben die actie bij het TNT sorteercentrum in Dordrecht nog niet vergeten
Toetertijdquote:
Daar heb ik gewerktquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:01 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Hehehe ik ben die actie bij het TNT sorteercentrum in Dordrecht nog niet vergeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |