Ja met jouw huis is het ook wel te doen met je brakke hoofd.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:02 schreef Ezechielk het volgende:
Huishouden is voor mij een zondagsklusje. Lekker met je brakke hoofd, in je meest makkelijke kleding alles doen op je dooie akkertje.
Maar dan komt er weinig van het huishouden terechtquote:
Huishouden is voor mij een no goquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:02 schreef Ezechielk het volgende:
Huishouden is voor mij een zondagsklusje. Lekker met je brakke hoofd, in je meest makkelijke kleding alles doen op je dooie akkertje.
Jij laat het doen?quote:
Jij ookquote:
Niet allesquote:
Koetsjiekoetsjiekoequote:
Aaaaaaahhh! schattepoepie tochquote:
Wil jij bij de Sint op schoot?quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:19 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Aaaaaaahhh! schattepoepie toch![]()
Kom eens bij papa dan
Ik doe niet aan paalzittenquote:
Ideaal héquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook nog... dus dat scheelt al een hoop
Ideaal wil ik het niet noemen.., wil toch wel binnen een aanzienbare tijd het huis verlaten en op mezelf gaan wonen. Maar voor nu is het toch nog wel ff lekkerquote:
Dit dus. Ik ben op zoek, maar het wil niet vlotten. Maar toch doe ik zelf in huis toch van allesquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ideaal wil ik het niet noemen.., wil toch wel binnen een aanzienbare tijd het huis verlaten en op mezelf gaan wonen. Maar voor nu is het toch nog wel ff lekker
hoe oud ben jij dan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ideaal wil ik het niet noemen.., wil toch wel binnen een aanzienbare tijd het huis verlaten en op mezelf gaan wonen. Maar voor nu is het toch nog wel ff lekker
Precies... dat heb ik ook. Voor een deel doe ik zelf wel de was enzoquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:27 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dit dus. Ik ben op zoek, maar het wil niet vlotten. Maar toch doe ik zelf in huis toch van allesIk ga ook gewoon mijn eigen gang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |