wat is 14.gif ?quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had ik nooit gegokt 14.gif
[..]
Draai die 13 eens om
quote:
het is al middag....quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:09 schreef Michhas het volgende:
Nou, ik ben gearriveerd op werk
Hopelijk krijg ik vanmiddag verlof
inderdaad een epic topicquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:12 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik moest lachen om dit topic Vuilnisbak terroristjes.
Geniaal![]()
![]()
Die TS is een heldquote:
Wel lezenquote:
Lezen jijquote:
Oke oke, ik ga al lezen, heb er eigenlijk geen tijd voor maar vooruitquote:
CCquote:
Je weet het heul welquote:
Ik gok jou ook een jaar of 18 a 20...quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:32 schreef Ploertendoder het volgende:
Mijn leeftijd is ook redelijk onbekend
nee ik denk 26quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik gok jou ook een jaar of 18 a 20...
Er zat tomaat op je big tasty?quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik gok jou ook een jaar of 18 a 20...
24quote:
Big tastyquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zat tomaat op je big tasty?
Nee, helemaal geen Big Tastyquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zat tomaat op je big tasty?
Moet ik er 1 komen brengenquote:
Ja helaas welquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ooohw, das nog wel een stukje ouder
Jep. 1 zonder tomaat, en 1 met. En een grote patat.quote:
Kom jij strijken?quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja serieus, muziekje aan en poetsen en stofzuigen a la QueenI WANT TO BREAK FREE
Speciaal voor jou:quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja serieus, muziekje aan en poetsen en stofzuigen a la QueenI WANT TO BREAK FREE
Kut, nu voel ik de drang om schoon te makenquote:
Je heb een schoonmaakfetisj?quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kut, nu voel ik de drang om schoon te maken
dat nummer blijft voor altijd gekoppeld aan het huishouden doenquote:
Ja ik weet nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:52 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Je heb een schoonmaakfetisj?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat nummer blijft voor altijd gekoppeld aan het huishouden doen
Ik heb een schijthekel aan het huishoudenquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ik weet nietIk vind het gewoon heerlijk om dingetjes schoon te maken
En ook de was die na zo'n wasbeurt weer heerlijk ruikt. Ja, ik word daar een beetje opgewonden van.
Je moet het ook leuk makenquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:54 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik heb een schijthekel aan het huishouden
Ja hoe?quote:
Favoriete muziek heel hard aan, je meest sexy kleding aantrekken en doen alsof je erotisch aan het schoonmaken bent.quote:
Queen is wel goed jaquote:
Mwah ik vind het huishouden niet echt erotischquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Favoriete muziek heel hard aan, je meest sexy kleding aantrekken en doen alsof je erotisch aan het schoonmaken bent.
Dan maak je het erotischquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:59 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Mwah ik vind het huishouden niet echt erotisch
Hmmm samen met CC?quote:
Ja met jouw huis is het ook wel te doen met je brakke hoofd.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:02 schreef Ezechielk het volgende:
Huishouden is voor mij een zondagsklusje. Lekker met je brakke hoofd, in je meest makkelijke kleding alles doen op je dooie akkertje.
Maar dan komt er weinig van het huishouden terechtquote:
Huishouden is voor mij een no goquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:02 schreef Ezechielk het volgende:
Huishouden is voor mij een zondagsklusje. Lekker met je brakke hoofd, in je meest makkelijke kleding alles doen op je dooie akkertje.
Jij laat het doen?quote:
Jij ookquote:
Niet allesquote:
Koetsjiekoetsjiekoequote:
Aaaaaaahhh! schattepoepie tochquote:
Wil jij bij de Sint op schoot?quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:19 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Aaaaaaahhh! schattepoepie toch![]()
Kom eens bij papa dan
Ik doe niet aan paalzittenquote:
Ideaal héquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook nog... dus dat scheelt al een hoop
Ideaal wil ik het niet noemen.., wil toch wel binnen een aanzienbare tijd het huis verlaten en op mezelf gaan wonen. Maar voor nu is het toch nog wel ff lekkerquote:
Dit dus. Ik ben op zoek, maar het wil niet vlotten. Maar toch doe ik zelf in huis toch van allesquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ideaal wil ik het niet noemen.., wil toch wel binnen een aanzienbare tijd het huis verlaten en op mezelf gaan wonen. Maar voor nu is het toch nog wel ff lekker
hoe oud ben jij dan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ideaal wil ik het niet noemen.., wil toch wel binnen een aanzienbare tijd het huis verlaten en op mezelf gaan wonen. Maar voor nu is het toch nog wel ff lekker
Precies... dat heb ik ook. Voor een deel doe ik zelf wel de was enzoquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:27 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dit dus. Ik ben op zoek, maar het wil niet vlotten. Maar toch doe ik zelf in huis toch van allesIk ga ook gewoon mijn eigen gang
Wat is een aanzienlijke tijd? Ik wil ook wel een keer het huis uit natuurlijk maar zolang ik studeer zit ik nog prima thuisquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Inwonen is wel goedkoopquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies... dat heb ik ook. Voor een deel doe ik zelf wel de was enzo
En dan heb je nog een bepaald inkomen nodig wat niet echt wil lukken
hmmm... dan heb ik het wel over maximaal 2 jaar nog.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat is een aanzienlijke tijd? Ik wil ook wel een keer het huis uit natuurlijk maar zolang ik studeer zit ik nog prima thuis![]()
Behalve die 5 maanden die ik in Oostenrijk ga studeren dan
Hey dat is net als mijn situatiequote:Op vrijdag 26 november 2010 13:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij bent toch een stukje ouder?quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hey dat is net als mijn situatie
Ja zoiets heb ik ook wel. Maar ben, als het goed is, over een jaar klaar met studeren en hopelijk kan ik dan snel een baan vinden. Daarna ga ik een keer iets voor mezelf zoeken.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
hmmm... dan heb ik het wel over maximaal 2 jaar nog.
Mjah.quote:
Dan ontloop je misschien ook de BTW verhoging... ze gaan het een bioscoop noemenquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:33 schreef tdrone het volgende:
[..]
ach ja ik ga toch alleen naar pinkpop
ik krijg steeds die wachtrij.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:31 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja was net op de radio gewoon in 1 ochtend echt snel
Die wachtrij is gewoon de site die overbelast isquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:35 schreef lipjes het volgende:
[..]
ik krijg steeds die wachtrij.
lijkt me een beetje raar want ik krijg dat bij disturbed ook en daar heeft mijn vriendin vanochtend ook gewoon kaartjes voor kunnen bestellen
ja daarom, denk dat mensen daaorm denken dat het uitverkocht isquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die wachtrij is gewoon de site die overbelast is
naja de "grote baas"bij lowlands zei het op de radio lijkt me toch een betrouwbare bronquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:36 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat het maar een deel van de kaarten is ofzo...
Zijn alleen nog 11.000 cjp-kaartenquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:36 schreef tdrone het volgende:
[..]
naja de "grote baas"bij lowlands zei het op de radio lijkt me toch een betrouwbare bron
hoeveel kaarten zijn er in totaal?quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zijn alleen nog 11.000 cjp-kaarten
Ik heb geen idee...quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:38 schreef tdrone het volgende:
[..]
hoeveel kaarten zijn er in totaal?
Het is uitverkochtquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:36 schreef lipjes het volgende:
[..]
ja daarom, denk dat mensen daaorm denken dat het uitverkocht is
quote:Wij houden deze tickets voor u vast. Wij verzoeken u deze pagina in 5 minuten te voltooien.
Uw ticket(s)
LOWLANDS FESTIVAL 2011
EVENEMENTENTERREIN WALIBI WORLD
Biddinghuizen
19-08-2011 13:00
bekijk de details
Tickets 1
Rang STAANPLAATS
Prijssoort(en) Normaal × 1
Niveau / Sectie STAANPLAATS-
Informatie Festival Ticket
Prijssoort(en) Normaal
Prijs 155.00 EUR × 1
Servicekosten 10.00 EUR × 1
Subtotaal 165.00 EUR
Totaal 165.00 EUR
Ik vind het duur. Dat heeft niks met de bands te maken.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:41 schreef tdrone het volgende:
[..]
155 is best duur als je kijkt welke bands komen of niet?
3 dagen Graspop is goedkoper. En daar komen nog betere bands ookquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:42 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik vind het duur. Dat heeft niks met de bands te maken.
En nog voor minder kan ik met 4 personen naar A State Of Trance 500. Een trancefestijn waar meer grote DJ's komen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
3 dagen Graspop is goedkoper. En daar komen nog betere bands ook
Lowlands heeft natuurlijk meer naamsbekendheid en betere bands... het is maar net waar je van houdquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
3 dagen Graspop is goedkoper. En daar komen nog betere bands ook
Hier, 2 kaarten lukt ook nog:quote:
maak de bestellingen tevens niet af hoor.quote:Uw ticket(s)
LOWLANDS FESTIVAL 2011
EVENEMENTENTERREIN WALIBI WORLD
Biddinghuizen
19-08-2011 13:00
bekijk de details
Tickets 2
Rang STAANPLAATS
Prijssoort(en) Normaal × 2
Niveau / Sectie STAANPLAATS-
Informatie Festival Ticket
Prijssoort(en) Normaal
Prijs 155.00 EUR × 2
Servicekosten 10.00 EUR × 2
Subtotaal 330.00 EUR
Totaal 330.00 EUR
Dus het is gewoon poep dat het is uitverkochtquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:46 schreef lipjes het volgende:
[..]
Hier, 2 dagen lukt ook nog:
[..]
maak de bestellingen tevens niet af hoor.
ik ga niet naar LL
Vol commerciele bands wil niet per definitie zeggen betere hequote:Op vrijdag 26 november 2010 13:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Lowlands heeft natuurlijk meer naamsbekendheid en betere bands... het is maar net waar je van houd
En hoeveel dagen duurt dat?quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:44 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
En nog voor minder kan ik met 4 personen naar A State Of Trance 500. Een trancefestijn waar meer grote DJ's komen.
yupquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dus het is gewoon poep dat het is uitverkocht
Smaak hé.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vol commerciele bands wil niet per definitie zeggen betere he
Ohw, ik doelde eigenlijk op graspop...quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vol commerciele bands wil niet per definitie zeggen betere he
Het duurt van 22:00-07:00quote:
Graspop is ook Belgischquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Lowlands heeft natuurlijk meer naamsbekendheid en betere bands... het is maar net waar je van houd
Ik wil alleen maar aangeven dat dat 1 dag is en lowlands 3 dagen, niet echt te vergelijken dus.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:48 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Het duurt van 22:00-07:00Dan vind ik ¤ 36 p.p niet duur. Aangezien ook bekende dj's komen.
Dan mag ik het toch wel duur vinden, of niet?quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar aangeven dat dat 1 dag is en lowlands 3 dagen, niet echt te vergelijken dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |