Wat is een aanzienlijke tijd? Ik wil ook wel een keer het huis uit natuurlijk maar zolang ik studeer zit ik nog prima thuisquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ideaal wil ik het niet noemen.., wil toch wel binnen een aanzienbare tijd het huis verlaten en op mezelf gaan wonen. Maar voor nu is het toch nog wel ff lekker
Inwonen is wel goedkoopquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies... dat heb ik ook. Voor een deel doe ik zelf wel de was enzo
En dan heb je nog een bepaald inkomen nodig wat niet echt wil lukken
hmmm... dan heb ik het wel over maximaal 2 jaar nog.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat is een aanzienlijke tijd? Ik wil ook wel een keer het huis uit natuurlijk maar zolang ik studeer zit ik nog prima thuis![]()
Behalve die 5 maanden die ik in Oostenrijk ga studeren dan
Hey dat is net als mijn situatiequote:Op vrijdag 26 november 2010 13:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ideaal wil ik het niet noemen.., wil toch wel binnen een aanzienbare tijd het huis verlaten en op mezelf gaan wonen. Maar voor nu is het toch nog wel ff lekker
Jij bent toch een stukje ouder?quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hey dat is net als mijn situatie
Ja zoiets heb ik ook wel. Maar ben, als het goed is, over een jaar klaar met studeren en hopelijk kan ik dan snel een baan vinden. Daarna ga ik een keer iets voor mezelf zoeken.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
hmmm... dan heb ik het wel over maximaal 2 jaar nog.
Mjah.quote:
Dan ontloop je misschien ook de BTW verhoging... ze gaan het een bioscoop noemenquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:33 schreef tdrone het volgende:
[..]
ach ja ik ga toch alleen naar pinkpop
ik krijg steeds die wachtrij.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:31 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja was net op de radio gewoon in 1 ochtend echt snel
Die wachtrij is gewoon de site die overbelast isquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:35 schreef lipjes het volgende:
[..]
ik krijg steeds die wachtrij.
lijkt me een beetje raar want ik krijg dat bij disturbed ook en daar heeft mijn vriendin vanochtend ook gewoon kaartjes voor kunnen bestellen
ja daarom, denk dat mensen daaorm denken dat het uitverkocht isquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die wachtrij is gewoon de site die overbelast is
naja de "grote baas"bij lowlands zei het op de radio lijkt me toch een betrouwbare bronquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:36 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat het maar een deel van de kaarten is ofzo...
Zijn alleen nog 11.000 cjp-kaartenquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:36 schreef tdrone het volgende:
[..]
naja de "grote baas"bij lowlands zei het op de radio lijkt me toch een betrouwbare bron
hoeveel kaarten zijn er in totaal?quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zijn alleen nog 11.000 cjp-kaarten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |