Weet ik veel, ik kijk geen xfactorquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wie is lipjes dan?
Volgens mij wordt ik hier in de zeik genomen
quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik kijk geen xfactor
Moeten ze ook niet uitgaan of iets dergelijksquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:35 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik hoorde vandaag dat 1 op de 100 mensen sterft door onvrijwillig meeroken
Beetje pijn aan me nek, moet eigenlijk ff stofzuigen en opruimen, maar bahh, huishoudenquote:
Daar heb je toch een man voor neem ik aan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:37 schreef NBT het volgende:
[..]
Beetje pijn aan me nek, moet eigenlijk ff stofzuigen en opruimen, maar bahh, huishouden
Moet helaas ook gebeurenquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:37 schreef NBT het volgende:
[..]
Beetje pijn aan me nek, moet eigenlijk ff stofzuigen en opruimen, maar bahh, huishouden
Mijn man is aan het werk, en die heeft gister de rest al gedaanquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:37 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Daar heb je toch een man voor neem ik aan?
Ooohwww gaaaf!!!quote:
Ja heerlijk weer! het water was 31 graden! Hmmmm...quote:
Heldquote:
Was dat water ook nat?quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:42 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja heerlijk weer! het water was 31 graden! Hmmmm...
voor 2 december?quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:45 schreef lipjes het volgende:
wat is mijn vriendin toch ook een topmeid he
bel dr net op, zegt ze: ik heb een verrassing voor je.
ik: wat dan?
Zij: ik heb 2 kaartjes voor disturbed
ik:![]()
![]()
![]()
Jonger dan ikquote:
dat word dus ook een fok meetquote:
NBT en Eze gaan ookquote:
25 ongeveer gok ik.quote:
Poepquote:
Niet haten schatquote:
hoe oud denk je dat ik benquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe oud ben je eigenlijk?
Ik had je (voor zover ik je kan zien nu) ouder geschat
Heel jong daarom vraag ik hetquote:
Jij bent 13, dus zeg jij nou maar niksquote:
Had ik nooit gegokt 14.gifquote:
Draai die 13 eens omquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:01 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Jij bent 13, dus zeg jij nou maar niks
Weet ik tochquote:
Ik had je al gequotequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |