Vanavond een vent, maar nu moet ik het met de douche doen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:16 schreef lipjes het volgende:
[..]
een hete vent is dan denk ik beter
voor jou een hete dame danquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee, dan was ik toch ook voor de hete douche gegaan.
vraag hem gewoon nu te komenquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vanavond een vent, maar nu moet ik het met de douche doen.
Prima... hoeveel jaar is die studie dan nog?quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nah. Ik wil geschoold werk doen. Daarbij is studeren gewoon de beste tijd die je maar kan hebben.
Ik heb ingezet op Esther en Shemsiquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:25 schreef tdrone het volgende:
[..]
hopen dat esther eruit gaat samen met nigel
ik heb ook ingezet op Shemsi maar hoop op nigel wet ook niet waarom maar spreekt me gewoon niet aanquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb ingezet op Esther en Shemsi
Jij kan zingen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:28 schreef lipjes het volgende:
the voice
kijk lipjes, die kan pas zingen!
Niet gehoord bij xfactor?quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee... waar is het te beluisteren?
Bij mij in de slaapkamerquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee... waar is het te beluisteren?
wat een levenquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:32 schreef lipjes het volgende:
btw, gisteren op weg naar huis van mijn vriendin.
Draai de straat in, draait er een politiebusje achter me aan. denk zal wel.
dus blijf er netjes 30 rijden, op zoek naar een parkeerplek.
zie ik hem, dus eind van de straat even keren. draait de politie achter me aan
denk krijg een waarschuwing voor het keren ofzo, dus parkeer in, politie gaat naast me staan.
Stap uit. agent: rijbewijs en kentekenbewijs aub
Agente: heeft u gedronken
ik: nee, moet morgen werken dusja
Agente: nou u mag even blazen.
Ik: helemaal prima.
En uiteindelijk vergat de Agent nog bijna mijn rijbewijs terug te geven
wilde eigenlijk nog zeggen toen ze me aanhielden: Iz it becauze me iz black!?!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |