Gezechtquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:01 schreef lipjes het volgende:
kreeg net een smsje van me vriendin dat ze nu helemaal geen kaartjes gaat halen
heb dr maar gezecht dat ze gewoon moet gaan
quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:01 schreef lipjes het volgende:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:01 schreef lipjes het volgende:
Now comes the monkey out of the sleeve.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:04 schreef lipjes het volgende:
[..]
ja sorry, mijn engels is beter dan mijn NL
quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Now comes the monkey out of the sleeve.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Now comes the monkey out of the sleeve.
dan mag jij hier heul niet komen om ons jaloers te makenquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:07 schreef iBenny het volgende:
Uitkijken naar het weekend? Het is al weekend hoor
Dat boekje is dan ook geniaalquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:06 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Prachtig die gezegdes in het engels
Juist welquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:08 schreef lipjes het volgende:
[..]
dan mag jij hier heul niet komen om ons jaloers te maken
Nee, ik heb het vorig jaar niet gehaald en mag pas volgend jaar overnieuw beginnen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Waarom? Jij studeerde toch iets van media design?
Ga je dat nu wel nog doen, of is dat ook van de baan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik heb het vorig jaar niet gehaald en mag pas volgend jaar overnieuw beginnen.
Dat wil ik wel nog doen. Maar dat word nog wel lastig.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ga je dat nu wel nog doen, of is dat ook van de baan?
dat lijkt me ook, maar het zou wel voor het werk gaan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat wil ik wel nog doen. Maar dat word nog wel lastig.
Studie gaat altijd voor werk. Ik word gek door simpel/ongeschoold werk. Dit wil ik niet de rest van mijn leven doen. Maar ik mag mijn studie niet nog eens verpesten, dus ik moet eerst alles even op een rijtje zetten.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat lijkt me ook, maar het zou wel voor het werk gaan?
Nja, je kunt natuurlijk ook vanuit werk ver komen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Studie gaat altijd voor werk. Ik word gek door simpel/ongeschoold werk. Dit wil ik niet de rest van mijn leven doen. Maar ik mag mijn studie niet nog eens verpesten, dus ik moet eerst alles even op een rijtje zetten.
Das wel slim ja.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Studie gaat altijd voor werk. Ik word gek door simpel/ongeschoold werk. Dit wil ik niet de rest van mijn leven doen. Maar ik mag mijn studie niet nog eens verpesten, dus ik moet eerst alles even op een rijtje zetten.
een hete vent is dan denk ik beterquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:16 schreef Myraela het volgende:
Even een hete douche, misschien krijg ik het dan een beetje warm.
Nah. Ik wil geschoold werk doen. Daarbij is studeren gewoon de beste tijd die je maar kan hebben.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, je kunt natuurlijk ook vanuit werk ver komen.
Nee, dan was ik toch ook voor de hete douche gegaan.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:16 schreef lipjes het volgende:
[..]
een hete vent is dan denk ik beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |