Dat verhaal was te disturbing om m te sluiten.quote:
Ja, maar hij heeft hem in ONZ gezetquote:Op donderdag 25 november 2010 19:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
die is toch van iemand anders?
Whehehehequote:Op donderdag 25 november 2010 19:06 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Lekker, heb je ons opgescheept in ONZ, met zo'n kuttopic
dan lees je hem toch nietquote:Op donderdag 25 november 2010 19:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft hem in ONZ gezet
Laten we dat hopen jaquote:Op donderdag 25 november 2010 19:08 schreef Symphonic het volgende:
Ach iok hoop dat hij na ONZ nooit meer een topic durft te openen
Dan ken je die TS niet.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:08 schreef Symphonic het volgende:
Ach iok hoop dat hij na ONZ nooit meer een topic durft te openen
heb je er wel van geleerd dat je je handdoeken niet zomaar rond moet laten slingeren?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Da's heul niet leuk! Nu heb ik het gelezen, en walg ik
Ik kom niet klaar in mijn handdoekenquote:Op donderdag 25 november 2010 19:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
heb je er wel van geleerd dat je je handdoeken niet zomaar rond moet laten slingeren?
Nee dat zeg je nu snelquote:Op donderdag 25 november 2010 19:10 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik kom niet klaar in mijn handdoeken
ik ben hem nog niet veel tegen gekomenquote:
Hij heeft wel vaker dat soort topics gemaakt.quote:
Hij was wat maandjes geleden actiever geweest voordat je in KLB een modje was.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben hem nog niet veel tegen gekomen
Maar ik kom dan ook weinig in ONZ
ziekquote:Op donderdag 25 november 2010 19:10 schreef L.no het volgende:
[..]
Hij heeft wel vaker dat soort topics gemaakt.
meestal gooi ik zuks dicht maar deze leek me nog wel ff leuk voor ONZquote:Op donderdag 25 november 2010 19:10 schreef L.no het volgende:
[..]
Hij heeft wel vaker dat soort topics gemaakt.
Dichtgooien zo'n topic, volgende keerquote:Op donderdag 25 november 2010 19:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
meestal gooi ik zuks dicht maar deze leek me nog wel ff leuk voor ONZ
en vriendelijk bedankt Symphquote:Op donderdag 25 november 2010 19:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:13 schreef ElmoFan het volgende:
Zo mijn baggerspray even opengegooid in een stom topiue
Goed werk.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik weet wel wat ik weggeefquote:Op donderdag 25 november 2010 19:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
en vriendelijk bedankt Symph
die heeft een lichte obsessie zeg maarquote:Op donderdag 25 november 2010 19:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
gadverdamme, wat een TS
Dat zie ik jaquote:Op donderdag 25 november 2010 19:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die heeft een lichte obsessie zeg maar
dat was me duidelijk gewordenquote:Op donderdag 25 november 2010 19:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die heeft een lichte obsessie zeg maar
Daarom is het je exquote:Op donderdag 25 november 2010 19:29 schreef DevilsWhore het volgende:
Godverdomme, ik zou volgende week naar een concert gaan met mn ex, en hij zou me daarna thuis afzetten. Vertelt hij me nu net even dat hij niet meer gaat, en ik heb net vanmiddag mn kaartje gehaald.
Nee, omdat hij depressief was.quote:
oowhquote:Op donderdag 25 november 2010 19:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, omdat hij depressief was.
balenquote:Op donderdag 25 november 2010 19:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Met wie?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:31 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb een beetje ruzie volgens mij
ben jij er ook weer mop?quote:
Jammer zeg.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jaquote:
Hij ging ook huilen toen hij het uitmaakte.quote:
3 weken later was alles weer goed ofzo.quote:
FF 4b7 installerenquote:Op donderdag 25 november 2010 19:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
Ik kan overdag even niet op FOK!, sinds die Dm er is werkt mijn browser niet meer.
Ff kijken hoe ik dat ga oplossen
ach er is niets mis mee als je daarna nog gewoon met elkaar om kan gaan.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij ging ook huilen toen hij het uitmaakte.
[..]
3 weken later was alles weer goed ofzo.
En toen gaf je hem nog een klap om het af te maken zeker?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij ging ook huilen toen hij het uitmaakte.
[..]
3 weken later was alles weer goed ofzo.
Ik zat vandaag op school op FOK!, gebruikt school adblockers!quote:Op donderdag 25 november 2010 19:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
Ik kan overdag even niet op FOK!, sinds die Dm er is werkt mijn browser niet meer.
dat klinkt engquote:
Met wie?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik heb een beetje ruzie ofzo
FF 4b7 werkt prima hoorquote:Op donderdag 25 november 2010 19:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat klinkt eng
Ik kan alleen maar een portable versie gebruiken.
Ik heb thuis dezelfde browser (weliswaar niet portable dan) en die doet het prima
Msn kan ookquote:
In dragon werkt het.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
Je heb 3.6 draaien?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de beta's
Chrome ftw.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de beta's
Dat kunnen we als we elkaar zouden zien. Hij woont in Leeuwarden, ik in Gelderland.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ach er is niets mis mee als je daarna nog gewoon met elkaar om kan gaan.
Wedervraag, heb jij de beta draaien?quote:
Nee.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:34 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
En toen gaf je hem nog een klap om het af te maken zeker?
Dragon is beter dan Chrome.quote:
Jaquote:Op donderdag 25 november 2010 19:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wedervraag, heb jij de beta draaien?
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dragon is beter dan Chrome.
Chrome krijgt hardware-acceleratiequote:
okequote:Op donderdag 25 november 2010 19:44 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
[..]
Chrome krijgt hardware-acceleratie
Ik fix je pc nog welquote:Op donderdag 25 november 2010 19:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mijn pc raakt van slag van betas
Ik hou niet van Chrome. Maar dat is puur mijn smaak.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:44 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
[..]
Chrome krijgt hardware-acceleratie
haha goed idee, msn doet het ook al nietquote:Op donderdag 25 november 2010 19:45 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik fix je pc nog wel
[..]
Ik hou niet van Chrome. Maar dat is puur mijn smaak.
quote:
Mijn ouders ook niet, maar die houden neit van verandering geloof ikquote:Op donderdag 25 november 2010 19:45 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik fix je pc nog wel
[..]
Ik hou niet van Chrome. Maar dat is puur mijn smaak.
Werkt dat een beetje? En werkt alles nog gewoon zoals in 3.x (extenties, plugins enzo)?quote:
Chrome is wel tof omdat hij zo licht is, maar ik vind Opera gewoon fijner om mee te surfen.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:45 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
[..]
Mijn ouders ook niet, maar die houden neit van verandering geloof ik
Ja.. ABP werkt er sowieso onder. Verder heb ik geen extensies draaien. Ook flash werkt goed, maar dat spreekt voor zich. Ook dat FF WMP-plugin gaat goed samen met de beta.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Werkt dat een beetje? En werkt alles nog gewoon zoals in 3.x (extenties, plugins enzo)?
ik heb hem wel maar ik gebruik hem niet meer.quote:
quote:
En weet je toevallig ook of hij naast 3.x te draaien is?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:47 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja.. ABP werkt er sowieso onder. Verder heb ik geen extensies draaien. Ook flash werkt goed, maar dat spreekt voor zich. Ook dat FF WMP-plugin gaat goed samen met de beta.
Jaquote:Op donderdag 25 november 2010 19:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En weet je toevallig ook of hij naast 3.x te draaien is?
Ik heb mijn on/offlinestatus verborgenquote:Op donderdag 25 november 2010 19:50 schreef Lutte het volgende:
Waarom staat er bij bijvoorbeeld PD en Eze een kruisje in het poppetje wat je geslacht aangeeft?
(Jaja, Lutte zit op de laptop!)
Wij laten onze online status niet zien.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:50 schreef Lutte het volgende:
Waarom staat er bij bijvoorbeeld PD en Eze een kruisje in het poppetje wat je geslacht aangeeft?
(Jaja, Lutte zit op de laptop!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |