Dat verhaal was te disturbing om m te sluiten.quote:
Ja, maar hij heeft hem in ONZ gezetquote:Op donderdag 25 november 2010 19:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
die is toch van iemand anders?
Whehehehequote:Op donderdag 25 november 2010 19:06 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Lekker, heb je ons opgescheept in ONZ, met zo'n kuttopic
dan lees je hem toch nietquote:Op donderdag 25 november 2010 19:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft hem in ONZ gezet
Laten we dat hopen jaquote:Op donderdag 25 november 2010 19:08 schreef Symphonic het volgende:
Ach iok hoop dat hij na ONZ nooit meer een topic durft te openen
Dan ken je die TS niet.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:08 schreef Symphonic het volgende:
Ach iok hoop dat hij na ONZ nooit meer een topic durft te openen
heb je er wel van geleerd dat je je handdoeken niet zomaar rond moet laten slingeren?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Da's heul niet leuk! Nu heb ik het gelezen, en walg ik
Ik kom niet klaar in mijn handdoekenquote:Op donderdag 25 november 2010 19:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
heb je er wel van geleerd dat je je handdoeken niet zomaar rond moet laten slingeren?
Nee dat zeg je nu snelquote:Op donderdag 25 november 2010 19:10 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik kom niet klaar in mijn handdoeken
ik ben hem nog niet veel tegen gekomenquote:
Hij heeft wel vaker dat soort topics gemaakt.quote:
Hij was wat maandjes geleden actiever geweest voordat je in KLB een modje was.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben hem nog niet veel tegen gekomen
Maar ik kom dan ook weinig in ONZ
ziekquote:Op donderdag 25 november 2010 19:10 schreef L.no het volgende:
[..]
Hij heeft wel vaker dat soort topics gemaakt.
meestal gooi ik zuks dicht maar deze leek me nog wel ff leuk voor ONZquote:Op donderdag 25 november 2010 19:10 schreef L.no het volgende:
[..]
Hij heeft wel vaker dat soort topics gemaakt.
Dichtgooien zo'n topic, volgende keerquote:Op donderdag 25 november 2010 19:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
meestal gooi ik zuks dicht maar deze leek me nog wel ff leuk voor ONZ
en vriendelijk bedankt Symphquote:Op donderdag 25 november 2010 19:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:13 schreef ElmoFan het volgende:
Zo mijn baggerspray even opengegooid in een stom topiue
Goed werk.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik weet wel wat ik weggeefquote:Op donderdag 25 november 2010 19:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
en vriendelijk bedankt Symph
die heeft een lichte obsessie zeg maarquote:Op donderdag 25 november 2010 19:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
gadverdamme, wat een TS
Dat zie ik jaquote:Op donderdag 25 november 2010 19:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die heeft een lichte obsessie zeg maar
dat was me duidelijk gewordenquote:Op donderdag 25 november 2010 19:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die heeft een lichte obsessie zeg maar
Daarom is het je exquote:Op donderdag 25 november 2010 19:29 schreef DevilsWhore het volgende:
Godverdomme, ik zou volgende week naar een concert gaan met mn ex, en hij zou me daarna thuis afzetten. Vertelt hij me nu net even dat hij niet meer gaat, en ik heb net vanmiddag mn kaartje gehaald.
Nee, omdat hij depressief was.quote:
oowhquote:Op donderdag 25 november 2010 19:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, omdat hij depressief was.
balenquote:Op donderdag 25 november 2010 19:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Met wie?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:31 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb een beetje ruzie volgens mij
ben jij er ook weer mop?quote:
Jammer zeg.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jaquote:
Hij ging ook huilen toen hij het uitmaakte.quote:
3 weken later was alles weer goed ofzo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |