je hebt daar toch douchjes dingen ?quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:21 schreef guapo het volgende:
Gisteren zou ik om 20:00 uur worden opgehaald door een vriend om samen naar de voetbaltraining te gaan. Ik moest nog ff snel naar het toilet om te poepen. Heb ik me daar toch een plakpoep, jeemienee! Toen de deurbel ging moest ik nog zeker 8 keer m'n reet vegen voordat het enigzins acceptabel was om m'n broek weer op te hijsen. Echt waardeloos!![]()
Heb nog steeds plakpoep....en ik wil er van af! Gelukkig heb ik vanavond spinazie gegetenquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:34 schreef Xebber het volgende:
En je opent er na bijna 24 uur een topic over?
quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:24 schreef Candera het volgende:
Ach kom, je holmakkers zullen je dat toch wel voor 1 keer vergeven als jullie weer ezeltje-prikje spelen in de douche na afloop van de training
Dat had je beter niet kunnen doen, slechts bloemkool met rouwe spek helpt dit soort euvels weg te werken...quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:37 schreef guapo het volgende:
[..]
Heb nog steeds plakpoep....en ik wil er van af! Gelukkig heb ik vanavond spinazie gegeten![]()
Dan is het gewoon een kwestie van uitkammen!quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:36 schreef Angelotus het volgende:
laten opdrogen, dan is het makkelijker je krent te wassen! Is daar onlangs niet een topic over geopend?
quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:23 schreef AffenStrudel het volgende:
Simpel: pak een oude bandspeler, zoeen uit de bioscopen.
Wikkel er een goeie rol wc papier op en klaar is je reet-o-veeg-machine!
Weet je wel hoeveel pijn het doet om stukjes stront van je reet te plukken?quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:41 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dan is het gewoon een kwestie van uitkammen!
~quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:45 schreef guapo het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel pijn het doet om stukjes stront van je reet te plukken?Trouwens, het is wel een manier om van m'n konthaar af te komen!
![]()
Ik wil m'n mest anders ook wel over jou heen sproeien....quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:46 schreef Angelotus het volgende:
[..]
~
Gewoon lekker door je vriendin laten uithappen
Was HET onderwerp van gesprek in een zekere actiefilm waarin een schobbejak en een held à la Superman werden ingevroren om 30 jaar later in een 'perfecte' wereld weer te worden ontdooid om daar de onbesliste vete verder uit te vechtenquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:51 schreef __Saviour__ het volgende:
had je maar zo'n wc met 3 zeeschelpen he. dat is veel makkelijker.
probeer jij een stoma schoon te maken ofzoquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:19 schreef Agiath het volgende:
8 keer maar?
Soms gaat er hier wel is een hele rol doorheenDamm dan blijft het maar komen
En vochtig helpt dan ook niks...
Ik kan je wel vertellen hoe het komt maar dan zal ik eerst een kloon aan moeten makenquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
probeer jij een stoma schoon te maken ofzo![]()
Dan heb je waarschijnlijk nog een drolletje eraan hangen...quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:19 schreef Agiath het volgende:
8 keer maar?
Soms gaat er hier wel is een hele rol doorheenDamm dan blijft het maar komen
En vochtig helpt dan ook niks...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |