Dat verhaal was te disturbing om m te sluiten.quote:
Ja, maar hij heeft hem in ONZ gezetquote:Op donderdag 25 november 2010 19:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
die is toch van iemand anders?
Whehehehequote:Op donderdag 25 november 2010 19:06 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Lekker, heb je ons opgescheept in ONZ, met zo'n kuttopic
dan lees je hem toch nietquote:Op donderdag 25 november 2010 19:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft hem in ONZ gezet
Laten we dat hopen jaquote:Op donderdag 25 november 2010 19:08 schreef Symphonic het volgende:
Ach iok hoop dat hij na ONZ nooit meer een topic durft te openen
Dan ken je die TS niet.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:08 schreef Symphonic het volgende:
Ach iok hoop dat hij na ONZ nooit meer een topic durft te openen
heb je er wel van geleerd dat je je handdoeken niet zomaar rond moet laten slingeren?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Da's heul niet leuk! Nu heb ik het gelezen, en walg ik
Ik kom niet klaar in mijn handdoekenquote:Op donderdag 25 november 2010 19:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
heb je er wel van geleerd dat je je handdoeken niet zomaar rond moet laten slingeren?
Nee dat zeg je nu snelquote:Op donderdag 25 november 2010 19:10 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik kom niet klaar in mijn handdoeken
ik ben hem nog niet veel tegen gekomenquote:
Hij heeft wel vaker dat soort topics gemaakt.quote:
Hij was wat maandjes geleden actiever geweest voordat je in KLB een modje was.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben hem nog niet veel tegen gekomen
Maar ik kom dan ook weinig in ONZ
ziekquote:Op donderdag 25 november 2010 19:10 schreef L.no het volgende:
[..]
Hij heeft wel vaker dat soort topics gemaakt.
meestal gooi ik zuks dicht maar deze leek me nog wel ff leuk voor ONZquote:Op donderdag 25 november 2010 19:10 schreef L.no het volgende:
[..]
Hij heeft wel vaker dat soort topics gemaakt.
Dichtgooien zo'n topic, volgende keerquote:Op donderdag 25 november 2010 19:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
meestal gooi ik zuks dicht maar deze leek me nog wel ff leuk voor ONZ
en vriendelijk bedankt Symphquote:Op donderdag 25 november 2010 19:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:13 schreef ElmoFan het volgende:
Zo mijn baggerspray even opengegooid in een stom topiue
Goed werk.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |